Dat weet ik hoor, maar om Tina Turner dan de Glee versie te noemen en zelf met de cover van Eruption te komenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
"I Can't Stand the Rain" is a song originally recorded by Ann Peebles in 1973, and written by Peebles, Don Bryant, and Bernard "Bernie" Miller. Other hit versions were later recorded by Eruption and Tina Turner.
Maar dat zag je ook verkeerd. Jij moest zingen en Pol moest de jury te woord staan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of beide...Pol kan nog steeds geen Always look on the bright side of life zingen....ik ging daar rijk mij worden en Holland's got talent mee winnen! Talentloos kutbeest
Ach natuurlijk inderdaad ja!quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik hoor, maar om Tina Turner dan de Glee versie te noemen en zelf met de cover van Eruption te komen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar dat zag je ook verkeerd. Jij moest zingen en Pol moest de jury te woord staan.
Dat lijkt me ook geen goed idee...dan liever Piek, die brengt in elk geval zichtbare schade aan Gordon's gezicht aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar dat zag je ook verkeerd. Jij moest zingen en Pol moest de jury te woord staan.
Ja maar die van Eruption is wel ouder dan die van Tina!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik hoor, maar om Tina Turner dan de Glee versie te noemen en zelf met de cover van Eruption te komen
Maar dat waren geen toppers (om met Muis' d'r show te spreken).quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:55 schreef ToT het volgende:
Ho ho ho! Tracy Chapman heeft ook nog Talking 'bout a revolution gehad!
En een duet met BB King - The thrill is gone.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen goed idee...dan liever Piek, die brengt in elk geval zichtbare schade aan Gordon's gezicht aan.
True, true!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar dat waren geen toppers (om met Muis' d'r show te spreken).
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:58 schreef Rafeiro het volgende:
Grmbl stom beest, probeer ik een foto te maken is het *NEH* *NEH* *NEH* *vlieg*
Is er echt een musical gemaakt over de edele schaaksport?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
Eens een keer een ander nummer uit de de musical Chess
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Is er echt een musical gemaakt over de edele schaaksport?
Wist ik niet eens.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Murray Head - One night in Bangkok komt daar ook uit
Jij kent Chess niet, geschreven door Benny en Bjorn van ABBA?!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Is er echt een musical gemaakt over de edele schaaksport?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij kent Chess niet, geschreven door Benny en Bjorn van ABBA?!
De L is al bezet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:05 schreef ToT het volgende:
Voor de L alvast Fleetwood Mac - Little lies.
Dank je. Maar je moet eigenlijk je medeluisteraars bedanken.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
De L is al bezet.
Nummers van M-R mogen.
Je hebt nog wel een paar minuutjes tijd om wat te bedenken!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:12 schreef Rafeiro het volgende:
21:30 zou ik beginnen toch?Heb na de eerste 10 minuten verzinnen niks meer gedaan
Je hebt nog ruim een uurquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:12 schreef Rafeiro het volgende:
21:30 zou ik beginnen toch?Heb na de eerste 10 minuten verzinnen niks meer gedaan
Heb je thema?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil ook niet voorbereid hebben, maar heb wel een beetje een backup nodig
Ja er zit een gedachte achter maar die is nog geheimquote:
Lijkt me sterk!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
Deze is zeker door Vout aangevraagd?
Hoe kom je er bij?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
Deze is zeker door Vout aangevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |