Ik ben gisteren druk met viltjes en anti-slip rubbertjes in de weer geweest. Het bed van junior schuift niet meer, en het grote-mensen-bed kraakt niet meer als wij .... ons omdraaien. Ja. Dat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:35 schreef ToT het volgende:
Zo, deurkozijn van de wc is ook geschilderd.
Morgen weer verder!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben gisteren druk met viltjes en anti-slip rubbertjes in de weer geweest. Het bed van junior schuift niet meer, en het grote-mensen-bed kraakt niet meer als wij .... ons omdraaien. Ja. Dat.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben gisteren druk met viltjes en anti-slip rubbertjes in de weer geweest. Het bed van junior schuift niet meer, en het grote-mensen-bed kraakt niet meer als wij .... ons omdraaien. Ja. Dat.
zijn alle schroeven van je grote-mensen-bed goed aangedraaid?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tottiequote:
Het grote-mensen-bed kraakt niet meer nadat je anti-slip en rubber-manouvre hebt uitgevoerd bedoel je?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Lolwut?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het grote-mensen-bed kraakt niet meer nadat je anti-slip en rubber-manouvre hebt uitgevoerd bedoel je?
Slip uit, rubber aan.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet mijn show vanavond cancelen![]()
dus als iemand wil draaien is het rooster weer vrij
Owwww hee jammer zeg!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
Ja, ik zag dat je jou show ook gecanceld had. Vond dat er toch minimaal 1 show moest zijn vanavond.quote:
Misschien dat ik wel na jou kan draaien, maar dat is ff onder voorbehoud.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat je jou show ook gecanceld had. Vond dat er toch minimaal 1 show moest zijn vanavond.
Mijn show was echt als voorshow voor de Mama Appelsap dinges bedoeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat je jou show ook gecanceld had. Vond dat er toch minimaal 1 show moest zijn vanavond.
Ah.... dan snap ik het.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn show was echt als voorshow voor de Mama Appelsap dinges bedoeld.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:03 schreef Rafeiro het volgende:
Pak wel een uurtje na Melting dan, dan ga ik even wat snode plannetjes stoven om wat inhoudelijks te verzinnen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:07 schreef ToT het volgende:
Ow bezoek gaat vanavond niet door, dus ik ben gewoon hier!
Ik ben benieuwd straksquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:14 schreef Rafeiro het volgende:
Kut plan van mij deze show
Wel leuk maar dit kan wel eens lastig worden
Another 45 miles?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:16 schreef Melting het volgende:
Ik ga zo meteen van A tot Z draaien. Deze keer geen artiesten van A tot Z, maar nummers van A tot Z.
Dus als jullie een nummer hebben dat jullie graag horen en begint met de A-F dan mogen jullie het al zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |