Ik las het vandaag jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:45 schreef Rafeiro het volgende:
Wel typisch net nadat Symph hoopte dat Celine Dion nooit dood zou gaan stopt ze met zingen...
Xanadu voor de X?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Meatloaf wordt geweigerd door VDJ.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Meatloaf wordt geweigerd door VDJ.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Xanadu voor de X?
Kan alleen zelf niet luisteren, dus als er iemand is die luistert en iets anders wil horen, moet je die wel voor laten gaan natuurlijk.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Xanadu voor de X?
Kan alleen zelf niet luisteren, dus als er iemand is die luistert en iets anders wil horen, moet je die wel voor laten gaan natuurlijk.
Tina Turner toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:47 schreef ToT het volgende:
Voor de I: I can't stand the rain (against my window), maar ik weet ff niet van wie die is.
Ik denk ik werk van achteren naar voren....mobiel ben ik nogal traag.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
we zijn pas bij de K
Maar Olivia Newton John & E.L.O. is een prima keuze lijkt mij
Dat was ik die dat wenstequote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:45 schreef Rafeiro het volgende:
Wel typisch net nadat Symph hoopte dat Celine Dion nooit dood zou gaan stopt ze met zingen...
Nee joh!quote:
Denk beide!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:49 schreef Rafeiro het volgende:
Of spruit wil los of ze vind dit nummer leuk en probeert mee te schreeuwen
Denk het eerste
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh!Ja misschien heeft ze er een Glee versier van.
Zo te zien hebben Ann Peebles en Eruption beiden een versie ervan gemaakt. Van Ann Peebles zal wel het origineel zijn.
Ah die van Eruption bedoel ik. Ff gechecked!
Dat dan weer welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
OhWel tijdens een show van Symph dan?
Of beide...Pol kan nog steeds geen Always look on the bright side of life zingen....ik ging daar rijk mij worden en Holland's got talent mee winnen! Talentloos kutbeestquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:49 schreef Rafeiro het volgende:
Of spruit wil los of ze vind dit nummer leuk en probeert mee te schreeuwen
Denk het eerste
"I Can't Stand the Rain" is a song originally recorded by Ann Peebles in 1973, and written by Peebles, Don Bryant, and Bernard "Bernie" Miller. Other hit versions were later recorded by Eruption and Tina Turner.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of beide...Pol kan nog steeds geen Always look on the bright side of life zingen....ik ging daar rijk mij worden en Holland's got talent mee winnen! Talentloos kutbeest
Ik ken ook alleen de Tina Turner versiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
"I Can't Stand the Rain" is a song originally recorded by Ann Peebles in 1973, and written by Peebles, Don Bryant, and Bernard "Bernie" Miller. Other hit versions were later recorded by Eruption and Tina Turner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |