Ja richting station fietsen, vanaf heide zeg maarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
Heuvels in heerlen? Dat valt wel mee hoor![]()
Waar ben je geweest dan
Ach man dat is het meest platte stuk van heerlenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja richting station fietsen, vanaf heide zeg maar
wacht ff zzoeken wati kbedoelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ach man dat is het meest platte stuk van heerlen
Oké ik kan het niet vinden, maar het is zeg maar in de buurt van de Heerenweg etcquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ach man dat is het meest platte stuk van heerlen
Ah je bent zo gefietst, ik dacht via de mac van de woonboulevard. Dan heb je waarschijnlijk de schelsberg gehad?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké ik kan het niet vinden, maar het is zeg maar in de buurt van de Heerenweg etc
Schelsberg inderdaad. Was wel n flinke klim met iemand achterop en mijn conditiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:56 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ah je bent zo gefietst, ik dacht via de mac van de woonboulevard. Dan heb je waarschijnlijk de schelsberg gehad?
Daar rijdt wmb vakerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Schelsberg inderdaad. Was wel n flinke klim met iemand achterop en mijn conditie
Hakuna zie ik wel vakerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
niet gezienbanaan ook niet gespot en hakuna ook niet
Kon m al voordat ik wist dat diw foktquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]jaloers, die hoop ik nog wel eens te spotten in het wild
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:05 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kon m al voordat ik wist dat diw fokt
Hiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:07 schreef Studiotje het volgende:
Heel het station afgesloten iets met besmetting uit Limburg
quote:
Die Nijswillerberg is pas kut zeg, man man man. Daar werd ik ingehaald door mensen op elektrische fietsenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:56 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ah je bent zo gefietst, ik dacht via de mac van de woonboulevard. Dan heb je waarschijnlijk de schelsberg gehad?
Dat denk ik wel jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
toch een kus. Nu word bijna boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |