Nog nooit muziek uit horen komenquote:
Kutscheetmuziekquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:20 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Nog nooit muziek uit horen komen
Jij bent dan ook een manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:20 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Nog nooit muziek uit horen komen
Dat hoorde ik ooitquote:
quote:
Dat zou echt fantastisch zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:41 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]![]()
Dus als je iets hoort is dat ook meteen zo?![]()
Uhm AF_: WCpot is een meisje. En je hebt 450 euro op je rekening
Kom ik aan met 2x de helftquote:
Kom je nu met echt bewijs?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:08 schreef CookieSlikker het volgende:
Gelukkig ziet iedereen binnenkort mij als vrouw
Waarom zou ik op een forum moeten bewijzen dat ik echt ben.quote:
Eh wat? Het boeit me echt helemaal niks, maar jij roept de hele tijd dat je het wel even gaat bewijzen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:15 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Waarom zou ik op een forum moeten bewijzen dat ik echt ben.
Deze discussie loopt al een jaar en ben der wel eens klaar mee.
Wat boeit het een ander nou of ik man of vrouw ben? Het posten zal er echt niet anders op worden.
Als ik soliciteer hoef ik toch ook mn broek niet omlaag te doen om te bewijzen dat ik echt een meisje ben?
Disclaimer: Deze tekst is algemeen en slaat niet op een pizzalucht.
Trein wil gewoon snel weg uit Limburgquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:30 schreef Toto69 het volgende:
Station shittardverkeerde kant op weer
Dit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Eh wat? Het boeit me echt helemaal niks, maar jij roept de hele tijd dat je het wel even gaat bewijzen.
Ik neetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:22 schreef Starm het volgende:
[..]
Trein wil gewoon snel weg uit Limburg
Amersfoort ghettooooquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jepstraks Utrecht CS rond 11:10. Dan naar Almelo via Amersfoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |