quote:
ditquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:09 schreef Stickertje het volgende:
NNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
zwarte piet gaar veranderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kut klagers.. kan ik mij zo kwaad over maken..
ze kunnen zwarte piet alleen op tv veranderen. als het volk niet wil dat zwarte piet veranderd dan kan dat niet met een rechter worden afedwongen want het word in buurthuizen en in gezinnen gewoon op de normale manier gevierd
Maar Patty...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
zojuist een stukje bonje met de buren gezien, word volgens mij toch wel goede tv om bij te Fok!ken
Totdat je opeens een baksteen door je raam krijgt omdat er een zwarte piet binnen staatquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:09 schreef Stickertje het volgende:
NNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
zwarte piet gaar veranderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kut klagers.. kan ik mij zo kwaad over maken..
ze kunnen zwarte piet alleen op tv veranderen. als het volk niet wil dat zwarte piet veranderd dan kan dat niet met een rechter worden afedwongen want het word in buurthuizen en in gezinnen gewoon op de normale manier gevierd
Bel je Alberto dat je gestalkt word.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Totdat je opeens een baksteen door je raam krijgt omdat er een zwarte piet binnen staat
bijna, ik ben blij dat het over isquote:
Aiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bel je Alberto dat je gestalkt word.
Blijk je de baksteen zelf door je ruit te hebben gegooid
alberto zit bij mij op mijn wasmachine, dus hij neemt ff niet opquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bel je Alberto dat je gestalkt word.
Blijk je de baksteen zelf door je ruit te hebben gegooid
Word er 1 wakker hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:12 schreef Pizzalucht het volgende:
Wat ik trouwens niet echt snap he. Waarom zou je de TT niet veranderen als je je topic al 3 maanden van tevoren klaar kunt zetten door naar http://forum.fok.nl/fok/post_topic/7/25/0/[id] te gaan?
Bijvoorbeeld http://forum.fok.nl/fok/post_topic/7/25/0/2138433 voor dit topic
Omdat kut hunters.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik ben geen hunter, maar vroeg me af waarom mensen de tt niet veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |