Goh.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vindt zij niet leuk, te hard voor haar smaak
Ontbijtje op bed gemaakt. Telt dat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wel eens iets romantisch gedaan?
zelfs noel gallagher zegt dat deze versie beter is dan die van hekmquote:
johquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef Giertje het volgende:
ik heb mijn ex een keer meegenomen naar een grindcore concert
dat was onderdeel van ik zou met haar een keer ergens heen gaan en zij met mij
ze vond het tien keer niks
ik wou toen nog een cliteater string voor der halen maar dat kon ze niet waarderen
Ik snap het ook niet. Wat is er nu aantrekkelijk naar iemand te luisteren die schreeuwt alsof hij gemarteld wordt? En muzikanten die hun instrumenten "bespelen"door er zo hard mogelijk op te slaanquote:
Ik weet niet hoor Fas. Zit wel op het randje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ontbijtje op bed gemaakt. Telt dat?
En daarna werd het je ex?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef Giertje het volgende:
ik wou toen nog een cliteater string voor der halen maar dat kon ze niet waarderen
Daar snap ik nu niets vanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef Giertje het volgende:
Dat word op prijs gesteld, maar noem ik niet direct romantisch. Dan had er op zijn minst een roos bij gemoeten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ontbijtje op bed gemaakt. Telt dat?
tsja das grindcorequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Wat is er nu aantrekkelijk naar iemand te luisteren die schreeuwt alsof hij gemarteld wordt? En muzikanten die hun instrumenten "bespelen"door er zo hard mogelijk op te slaan
oow nee dat kwam pas veel laterquote:
En een gedichtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dat word op prijs gesteld, maar noem ik niet direct romantisch. Dan had er op zijn minst een roos bij gemoeten.
Zeg me dat je sarcastisch bent.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dat word op prijs gesteld, maar noem ik niet direct romantisch. Dan had er op zijn minst een roos bij gemoeten.
Af en toe luister ik er nog wel naar, vooral Napalm Death eigenlijk. Blackmetal kan ik zeker waarderen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
tsja das grindcore
ik luister er tegenwoordig nog amper na
ik heb mijn draai gevonden in de black metal scene
en tevens ben ik nog steeds een groot liefhebber van britrock/pop
en de laatste tijd ook female fronted metal
er zijn zoveel stijlen tegenwoordig ik probeer me er nu wat meer open voor te stellen maar bijv power metal ik heb daar echt een enorme teringhekel aanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Af en toe luister ik er nog wel naar, vooral Napalm Death eigenlijk. Blackmetal kan ik zeker waarderen.
Misschien toch eens proberen haar wat meer open te stellen voor wat andere dingen dan die ze al kent
quote:
Ehhhquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me dat je sarcastisch bent.
Ik ben het niet met hem eensquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
zelfs noel gallagher zegt dat deze versie beter is dan die van hekm
Niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |