quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:50 schreef JenHermes het volgende:
Ja hoi ,
Ik wordt over 7 maanden oom en krijg hiermee een voorbeeldfunctie(denk ik) dus dat betekent dat ik cadeaus moet kopen, op het kind moet passen etc etc.
Klacht: Ik wordt oom
Ik wordquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef Woestijnvos het volgende:
Ja nou en ik wordt binnenkort voor de tweede keer oom.
Dit. Gewoon die baby straks een aanbod doen dat hij niet kan weigeren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
Niet Godfather worden ipv gewoon een doorsnee oom
zit je weer op een stuk knackerbrood henk?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee jij domme vaas.
Ik whert
Jij hert
Hij werdhedt.
Zo die je dat.
Als je een keer volwassen word ga je er wel anders over denken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:47 schreef vera166 het volgende:
Hallo dat is leuk![]()
Nu ik tante ben hoef ik sowieso geen kinderen meer. Ik de leuke dingen en mijn zus de luiers verschonen en dat gejank aanhoren
Ik wil helemaal niet volwassen worden en mijn redenen om geen kinderen te nemen zijn best okquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je een keer volwassen word ga je er wel anders over denken.
En toch moet dat gebeuren eens... jij bent een vrouw. Mannen hoeven dat niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:32 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet volwassen worden en mijn redenen om geen kinderen te nemen zijn best ok
Nee, ik ben er van overtuigd dat ik geen goede moeder ben. Gezien de hoeveelheid slechte oudersquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En toch moet dat gebeuren eens... jij bent een vrouw. Mannen hoeven dat niet.
Ik vind jouw redenen ronduit belachelijk
Ok best volwassen van jequote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee, ik ben er van overtuigd dat ik geen goede moeder ben. Gezien de hoeveelheid slechte ouders
en kutkinderen die zij voortbrengen denk ik dat ik de wereld niet mijn nageslacht hoef op te dringen.
Er zijn andere vrouwen die wel een extra kind op de wereld zetten zodat het niet mijn taak meer is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |