abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143384263
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:25 schreef Cherna het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Eerst het gas en dan de moraal.
Daarmee lever je je uit aan de 'might is right' filosofie. Dat gebeurd vaak wel, en dat is de reden waarom de wereld zo 'n puinhoop is.

De 'might is right' filosofie is inconsistent, omdat de voorstanders niet akkoord zijn als ze zelf worden belazerd.
The view from nowhere.
pi_143384273
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:32 schreef DG1983 het volgende:

[..]

Dat kan alleen in Kharkov.
Maar dan wel in alle redelijkheid. Kiev stelt zulke absurde eisen dat ik hier als Mosoou niet mee akkoord zou gaan. Laat ze in Kiev eerst maar een toontje lager gaan zingen en gewoon dat konvooi zonder vertraging doorlaten. Die mensen kunnen niet langer wachten, want ze zitten inood. De ware aard van Kiev komt nu boven. Er zijn 2 opties.

1: Kiev laat het konvooi zonder absurde eisen en vertragende maatregelen door,
2: het konvooi kiest een andere weg.
pi_143384332
Is er al meer bekend over het konvooi ?
Zonder wrijving geen glans
pi_143384372
Waarom reageert het Rode Kruis niet? Misschien ook bang om in het spelletje betrokken te worden?
pi_143384385
Gabrunal_2013, als er geen vertrouwen is, dan gaat het inderdaad moeilijk. En er is geen vertrouwen wat betreft de Russen. Wat Oekrainers betreft mogen ze gewoon oprotten.
pi_143384407
quote:
Waarom reageert het Rode Kruis niet? Misschien ook bang om in het spelletje betrokken te worden?
Ik denk dat ze eerder niets te melden hebben. Ze hebben geen mogelijkheid om die trucks te controleren. Dat kan, nogmaals, alleen bij Kharkov.
pi_143384649
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:40 schreef DG1983 het volgende:
Gabrunal_2013, als er geen vertrouwen is, dan gaat het inderdaad moeilijk. En er is geen vertrouwen wat betreft de Russen. Wat Oekrainers betreft mogen ze gewoon oprotten.
Tja, dat wispelturige gedrag ook. In Kiev is met niet besluitvaardig en niet standvastig. Eerst wel, dan niet, dan steeds weer andere eisen. Die trucks zijn onderweg en die rijden gewoon door. Ik vind het gedrag van Kiev zo onbetrouwbaar dat ik de route via Charkov niet meer zou nemen. Het gaat om de hulp aan den mensen in Loehansk en daar is Kiev niet voor nodig. Het idee dat er wapens in die trucks zitten is absurd natuurlijk, want die wapens kunnen ook wel op een andere manier geleverd worden aan de separatisten.
pi_143384740
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:50 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Tja, dat wispelturige gedrag ook. In Kiev is met niet besluitvaardig en niet standvastig. Eerst wel, dan niet, dan steeds weer andere eisen. Die trucks zijn onderweg en die rijden gewoon door. Ik vind het gedrag van Kiev zo onbetrouwbaar dat ik de route via Charkov niet meer zou nemen. Het gaat om de hulp aan den mensen in Loehansk en daar is Kiev niet voor nodig. Het idee dat er wapens in die trucks zitten is absurd natuurlijk, want die wapens kunnen ook wel op een andere manier geleverd worden aan de separatisten.
Ik laat je maar gewoon verder kletsen.
The view from nowhere.
pi_143384751
En trouwens, als ik zo hoor van de gewone mensen burgers die in door separatisten ingenomen steden en dorpen zijn gered door Oekrainse leger, die zitten liever iets langer in nood, dan dood. Verhalen die ze vertellen over zgn "separatisten" duiden erop dat dit in feite om een aantal bendes gaat. Dat zijn gewone criminelen en drugsverslaafden die daar nu met de wapens rondloopt. Ze beroven de steden, ze beroven de mensen (heb zelf video gezien waar zo'n separatist iemand van een auto heeft berooft, met zijn Kalashnikov), ze vernietigen alles. Ze rijden in hun tanken door de straten heen en schieten de woonwijken met artillerie. Dat hoge gebouw in DOnetsk, ze waren gewoon een spelletje aan het spelen "wie raakt dat toren"... Iedere normale burger in die steden weet wie het zijn. Het zijn geen separatisten.
pi_143384806
Gabrunal_2013 duidelijk ook wie jij bent...
pi_143384848
Laat die trol toch :)
pi_143384865
had niet in de gaten eerst, ben nieuw hier
  woensdag 13 augustus 2014 @ 18:05:26 #38
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_143385075
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:50 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

ga iets nuttigs doe op de ambassade joh, opruimen ofzo
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_143385138
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ga iets nuttigs doe op de ambassade joh, opruimen ofzo
:D
pi_143385286
O, ik lees nu dat Strelkov is zwaar gewoond geraakt. Ze kunnen het nog niet bevestigen, maar laten we hopen dat het waar is. Die gast hoort in een gevangenis te zitten, nog an de tijd van Serbie en Chechnja...
pi_143385548
ChristopherJM twitterde op woensdag 13-08-2014 om 18:07:55 Now DNR rep Vladislav Brig ruftes report of #Strelkov being wounded, says it's "nonsense." http://t.co/5vDI9zOzy0 reageer retweet
whitegl twitterde op woensdag 13-08-2014 om 18:24:38 Separatist leader Pushilin says still checking the report Strelkov was wounded. not dismissing it, though http://t.co/K9DsdYAXdC reageer retweet

[ Bericht 32% gewijzigd door deelnemer op 13-08-2014 18:28:13 ]
The view from nowhere.
pi_143385664
Liveuamap twitterde op woensdag 13-08-2014 om 17:12:02 Moscow has suspended imports of alcoholic beverages from Ukraine via @villagemsk http://t.co/yThykwhsLf reageer retweet
Misschien helpt dat. Hoe zijn Russen in nuchtere toestand?

ChristopherJM twitterde op woensdag 13-08-2014 om 17:08:49 .@STsegolko says 3 scenarios with convoy: 1. Rus invasion 2. Provocations w cargo in Kharkiv 3. Aid passes thru near Luhansk http://t.co/K0zdziPs6E reageer retweet
De 3 mogelijke scenarios geven aan hoezeer er geen (zinvol) overleg is geweest over dat konvooi. Daarvoor is de bandbreedte te groot.

[ Bericht 18% gewijzigd door deelnemer op 13-08-2014 18:32:05 ]
The view from nowhere.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 18:29:50 #43
323876 michaelmoore
pi_143385777
http://www.telegraaf.nl/b(...)_zwaargewond___.html

quote:
wo 13 aug 2014, 18:19 | 0 reacties
'Igor Strelkov zwaargewond'
DONETSK -

Igor Strelkov is zwaargewond geraakt bij gevechten in het oosten van Oekraïne. Strelkov zou de man zijn die medeverantwoordelijk is voor het neerhalen van vlucht MH17.

Het nieuws over Strelkov wordt gemeld door het Russische persbureau ITAR-TASS dat zich op zijn beurt baseert op het persagentschap Nieuw Rusland in Donetsk. De vicepremier van de Volksrepubliek Donetsk Andrei Purgin kan het nieuws niet bevestigen, maar acht het wel aannemelijk. Strelkov zou zijn neergeschoten bij zware gevechten in de buurt van Torez, een plaats dichtbij de MH17 rampplek.

Igor Strelkov, een nom-de-guerre voor Igor Girkin, is een Rus die eerder voor de Russische geheime dienst werkte en naast het oosten van Oekraïne ook actief is geweest op de Krim en in Bosnië, Transnistrië en Tsjetsjenië.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 13 augustus 2014 @ 18:30:53 #44
323876 michaelmoore
pi_143385814
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:08 schreef Spatzmann het volgende:

Ze zouden die vrachtwagens gewoon vanuti del ucht moeten opblazen.
*O* ^O^
pi_143385904
quote:
Sneu, hij is een zeer goed strijder. Hij lijdt enorm aan PTSS, daarom is zijn beeld van de werkelijkheid nogal vertroebeld en geestelijk in de war. Deze man is eigenlijk niet meer geschikt om het vuile werk op te knappen. Ik vind ook eigenlijk niet dat hij in deze oorlog ingezet had moeten worden. Laten we hopen dat hij ergens ver van het oorlogsgebied behandeld kan worden en wellicht een medaille voor zijn staat van dienst.
pi_143385987
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:39 schreef Loekie1 het volgende:
ICRC twitterde op woensdag 13-08-2014 om 18:25:05 We're still waiting for #Ukraine and #Russia to clarify practical details of #aid convoy, such as border crossing and customs clearance. reageer retweet
The view from nowhere.
pi_143385995
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:33 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Sneu, hij is een zeer goed strijder. Hij lijdt enorm aan PTSS, daarom is zijn beeld van de werkelijkheid nogal vertroebeld en geestelijk in de war. Deze man is eigenlijk niet meer geschikt om het vuile werk op te knappen. Ik vind ook eigenlijk niet dat hij in deze oorlog ingezet had moeten worden. Laten we hopen dat hij ergens ver van het oorlogsgebied behandeld kan worden en wellicht een medaille voor zijn staat van dienst.
Sneu en een medaille toe, rot toch op man :') Die gast is een oorlogsmisdadiger en dient in Den Haag berecht te worden, Bosnië zoekt hem zelfs en ondertussen praat jij alles recht wat krom is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2014 18:38:04 ]
pi_143386021
Als Oekraine de gewonde Strelkov kan oppakken en in Nederland kan afleveren kunnen we hem hier berechten. En wellicht zelfs een bekentenis krijgen over de rol van Rusland in dit hele verhaal.

Hij was al niet blij dat Putin niet ingreep en niet meer steun gaf aan de seperatisten.
pi_143386033
Iemand die met een GRAD tegen onbewapend bevolking schiet, heet geen strijder, achtelijke idioot. Je hebt de strijders nog niet gezien, die met blote handen meer waard zijn dat dit penis met zijn Grad raketten...
pi_143386098
Kan iemand hem bannen of zo? Die krijg medaille van mij ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')