Ik hoorde 'How long?', zal eerst wel half uurtje zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:18 schreef neantog het volgende:
Polshoog wordt misschien naar de avondsessie verhuisd
Ja logisch, het was al uren het enige wat nog bezig wasquote:
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 13-08-2014 om 16:37:20De EK atletiek liggen even stil. Het stadion wordt ontruimd omdat er een storm op komst is. Ook de camera's gaan naar binnen. reageer retweet
wordt programma vanavond dan gewoon langer of schuiven ze eea in?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:08 schreef heywoodu het volgende:
Stadion is gesloten en het gaat sowieso niet voor 18.30 verder vanavond.
Edit: Oh
quote:Competition again stopped. This time because of storm warning... Stadion evacuated. Competition suspended until 19:00. Not clear yet what will happen with rest of pole vault competition.
twitter:Euro_Champs twitterde op woensdag 13-08-2014 om 18:06:20Competition has been delayed until 18:25. #Zurich2014 reageer retweet
Viel me vanochtend ook op.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:29 schreef heywoodu het volgende:
http://www.rtve.es/alacar(...)-1-13-08-14/2709720/
Op 1:17.40 uur ongeveer. Strelkov (de achterste van de 2 Russen) zet gewoon even een sprintje in bij het uitkomen van de laatste bocht
vond die bocht ook opvallend gelopenquote:
Als ik zo'n achternaam had zou ik m wel willen wijzigen..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:51 schreef heywoodu het volgende:
Hussein, bij de bookmakers na gisteren favoriet (voor zover je daarvan kunt spreken), maar ik zou eigenlijk niet echt weten waarom. Ben benieuwd.
Heb jij zo'n hekel aan Obama ja?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik zo'n achternaam had zou ik m wel willen wijzigen..
Jaquote:
twitter:KKenNakamura twitterde op woensdag 13-08-2014 om 19:04:1449.13 is the fastest semi that failed to qualify for the final of 400mH at Euro Champ; reageer retweet
http://eurovision.digotel.com/ea/index.htmlquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:04 schreef Max23 het volgende:
Iemand een stream die alleen het polsstokhoogspringen uitzend? Ik kan hem niet meer vinden op die site.
Zie jij daar polsstokhoogspringen (dus zonder onderbreking door andere dingen)?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:07 schreef neantog het volgende:
[..]
http://eurovision.digotel.com/ea/index.html
Op sporza toonden ze ook beelden tussendoor
11.17quote:
Scherp.quote:
Wow, hartverzakking.quote:
Wat is dit nu voor onzinreactie?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:13 schreef Max23 het volgende:
Eelco blijft op 5 meter hangen, weg medaillekans
Een foute die ik daarna in mijn post gelijk herstelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:14 schreef andre77 het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor onzinreactie?
Dat was toch ook gewoon zo geweest? Alleen kwam hij er wel overheenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:14 schreef andre77 het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor onzinreactie?
En hoequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:17 schreef swimmie86 het volgende:
En de rest is al lekker aan het speerwerpen.
Wat zijn ek's zwak bezet hè?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En hoe
Kazmirek pakt even dik 100 punten op z'n forecast en doet weer volle bak mee voor de medailles.
Op sommige onderdelen welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zijn ek's zwak bezet hè?
Echt he?!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:28 schreef heywoodu het volgende:
Ohuruogu sneakt speciaal voor DeeBee toch nog even naar de finale.
Ach, ze doet hier alleen mee om fit te blijven, "want als ik niet mee zou doen zat ik nu thuis taart te eten"quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Echt he?!
Gaat de finale gewoon weer winnen straks. En dan weer zo verbaasd doen.
Lekkerquote:
Zag van de week nog die finish van die 400 meter in Moskou,quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ze doet hier alleen mee om fit te blijven, "want als ik niet mee zou doen zat ik nu thuis taart te eten"
Kan hem wel eens de titel gaan opleveren... Trillende lat en alles, weer mazzel.quote:
Zou toch best wel eens kunnen kloppen, met name bij Wit-Russische namen is de spelling vaak nog al lastig over te nemen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:39 schreef swimmie86 het volgende:
Ik word zo moe van al die commentatoren die de namen compleet verkeerd uitspreken. Nu is dat bij de Oost-Europeanen natuurlijk meestal wel moeilijk. Maar Krauchanka zal toch wel niet uitgesproken worden als Krovchenko.
Dat vraag ik me serieus af eigenlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:39 schreef swimmie86 het volgende:
Ik word zo moe van al die commentatoren die de namen compleet verkeerd uitspreken. Nu is dat bij de Oost-Europeanen natuurlijk meestal wel moeilijk. Maar Krauchanka zal toch wel niet uitgesproken worden als Krovchenko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |