abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143389150
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Jij bent grappig, baardhater
*O*
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_143389456
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Waarbij de meest radicale van de 2 groepen steeds machtiger wordt en steeds meer bronnen tot zijn beschikking krijgt.
Dat is niet waarom gejuicht wordt, nogmaals, er wordt gejuicht omdat twee groepen extremistische Moslims elkaar van kant maken. Ik weet niet hoe vaak ik het nog voor je moet herhalen.
pi_143389666
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:08 schreef Elkedagwatanders het volgende:

[..]

Dat is niet waarom gejuicht wordt, nogmaals, er wordt gejuicht omdat twee groepen extremistische Moslims elkaar van kant maken. Ik weet niet hoe vaak ik het nog voor je moet herhalen.
waarbij de ene partij (ISIS) alleen maar groter en invloedrijker wordt... ja dat is echt om te juichen ja.
There are only 151 Pokémon.
pi_143391090
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:08 schreef Elkedagwatanders het volgende:

[..]

En wij wijzen er op dat je redelijk kortzichtig bent als je daarvoor juicht.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_143391247
Te radicaal voor al-Qaeda nog wel :'(
Krekker is de bom!
pi_143391408
Mensen die zwart wit denken (vanwege een tekort aan iets? :P) zien inderdaad geen verschil tussen de groeperingen. 1 is voor hun hetzelfde als 3 :D dont challenge their brains, doorlopen voordat je gebeten wordt door deze zombies.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_143391534
Zelfs fakking al qaida vindt is te radicaal en vecht ertegen, maar toch blijven beweren dat moslims algemeen achter is staan...

Al met al verontrustend nieuws, had gehoopt dat hun opmars vertraagt zou worden en uiteindelijk gestopt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143393797
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:53 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

En wij wijzen er op dat je redelijk kortzichtig bent als je daarvoor juicht.
Aangezien het tuig zich normaal bezig houdt met het opblazen van burgers en kinderen is het verfrissende verandering dat ze nou een keertje elkaar kapot maken.

Ongetwijfeld zal een van de twee als winnaar uit de bus komen, in dit geval IS wat minder wenselijk is.

Maar het feit dat er weer een stuk of 50 haatbaardjes minder rondlopen is alsnog het juichen waard, dat is niet kortzichtigheid dat is enjoying the little things in life!
pi_143395107
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:19 schreef StateOfMind het volgende:
Moslim extremisten die elkaar afmaken, daar drink ik een biertje op *O*
pi_143395517
Goede zaak.

Als er nou een tribune om heen stond was ik zeker even gaan kijken.
pi_143404965
Dit topic brengt weinig nieuws, ga maar verder in een van die andere topics.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')