quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij bent grappig, baardhater
Dat is niet waarom gejuicht wordt, nogmaals, er wordt gejuicht omdat twee groepen extremistische Moslims elkaar van kant maken. Ik weet niet hoe vaak ik het nog voor je moet herhalen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Waarbij de meest radicale van de 2 groepen steeds machtiger wordt en steeds meer bronnen tot zijn beschikking krijgt.
waarbij de ene partij (ISIS) alleen maar groter en invloedrijker wordt... ja dat is echt om te juichen ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:08 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Dat is niet waarom gejuicht wordt, nogmaals, er wordt gejuicht omdat twee groepen extremistische Moslims elkaar van kant maken. Ik weet niet hoe vaak ik het nog voor je moet herhalen.
En wij wijzen er op dat je redelijk kortzichtig bent als je daarvoor juicht.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:08 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Dat is niet waarom gejuicht wordt, nogmaals, er wordt gejuicht omdat twee groepen extremistische Moslims elkaar van kant maken. Ik weet niet hoe vaak ik het nog voor je moet herhalen.
Aangezien het tuig zich normaal bezig houdt met het opblazen van burgers en kinderen is het verfrissende verandering dat ze nou een keertje elkaar kapot maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:53 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
En wij wijzen er op dat je redelijk kortzichtig bent als je daarvoor juicht.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:19 schreef StateOfMind het volgende:
Moslim extremisten die elkaar afmaken, daar drink ik een biertje op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |