abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143598804
Jawel dat is juist wat veel maatschappijen liever zien. Laatst was ik bij een bedrijf die in principe alleen echte krassen wilde weten (dus waar je nagel in blijft staan) bijvoorbeeld. En zo ken ik wel meer voorbeelden.
pi_143598904
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef Wave103 het volgende:
Heeft er iemand wel eens vanaf een schadebedrijf in Houten bij de ...boot, voor de grote A in Houten een auto naar een klant moeten brengen? Volgens mij moet ik vanaf de schadewinkel naar een leaserijder om te wisselen, met op de heenweg een formulier met schade. Staat er:

Bij ophalen schadebedrijf ...: UITZONDERING: Noteer alleen de grote schades, gebruikersschade (kleine krasjes / steenslag e.d.) hoef je niet te noteren!

Je gaat toch niet bij een leaserijder aankomen met een auto vol krassen en steenslag? Zonder dat dat op het formulier staat?
Waarschijnlijk is het de auto van de leaserijder/klant, waarbij alleen een grotere schade is gerepareerd. Kleine gebruiksschades zitten bijna altijd wel op auto's en boeien ook niet zo veel. Een formulier vol met schades ziet er ook gelijk weer zo dramatisch uit.

//Geen werk voor morgen.
.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:36:20 #178
414827 Wave103
It's not pop music
pi_143599056
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:27 schreef Viezze het volgende:
Jawel dat is juist wat veel maatschappijen liever zien. Laatst was ik bij een bedrijf die in principe alleen echte krassen wilde weten (dus waar je nagel in blijft staan) bijvoorbeeld. En zo ken ik wel meer voorbeelden.
Ja, dat hoor je vaak inderdaad. Maar heb het nog nooit in de ritinfo zien staan :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:30 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het de auto van de leaserijder/klant, waarbij alleen een grotere schade is gerepareerd. Kleine gebruiksschades zitten bijna altijd wel op auto's en boeien ook niet zo veel. Een formulier vol met schades ziet er ook gelijk weer zo dramatisch uit.

//Geen werk voor morgen.
Ah, aan die optie nog niet gedacht. Best logisch 8)7
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:38:45 #179
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143599151
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Sta morgenavond met een bloemetje om 22.00 voor de deur en je ruzie is bijgelegd.
Dat is ook wel het plan ja. Morgenochtend denk ik gelijk maar even :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_143599324
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Ja, dat hoor je vaak inderdaad. Maar heb het nog nooit in de ritinfo zien staan :)

[..]

Ah, aan die optie nog niet gedacht. Best logisch 8)7
Nee dat is waar, maar wel meerdere malen gehoord bij leasebedrijven.

Toch denk ik niet dat dat het is, want vanuit dat bedrijf wat jij noemt doen ze voor zover ik weet huurauto's innemen / uitleveren voor de grote uit Houten.
pi_143600219
Als je het zeker wilt weten kan je ook gewoon vragen aan die mensen achter de balie. Zijn altijd erg behulpzaam en leggen het zonder probleem uit;). Ook al meerdere keren daar formulieren mogen printen omdat ik tekort kwam.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_143600232
Mijn transportformulieren waren in het begin altijd een enorm slagveld, maar gedurende mijn 4 jaar ben ik het steeds sneller en minder serieus gaan nemen. Dus aan het einde standaard inderdaad grote schades, bij elke leasemij. En nooit wat van gehoord.
pi_143600680
Zijn er EW hikers hier die eens als privé-chauffeur ingezet zijn?
Nee, toch niet
pi_143601653
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef Solidberg het volgende:
Zijn er EW hikers hier die eens als privé-chauffeur ingezet zijn?
Ik denk het niet. Een hiker die een functie als PC ambieert, moet namelijk wederom de sollicitatieprocedure doorlopen, maar dan voor de funcite als PC.

Of ben jij als hiker gevraagd om een PC rit te doen? :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_143602200
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:39 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Een hiker die een functie als PC ambieert, moet namelijk wederom de sollicitatieprocedure doorlopen, maar dan voor de funcite als PC.

Of ben jij als hiker gevraagd om een PC rit te doen? :P
Ik heb 1 keer een smsje gehad of ik als hiker een PC rit wilde doen, de nood was heel hoog volgens mij want je moest ook heel snel op het adres zijn. Zelf stond ik toen overigens ergens in Limburg, en woonde toen nog in Groningen dus dat ging niet lukken :+
pi_143603405
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:53 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb 1 keer een smsje gehad of ik als hiker een PC rit wilde doen, de nood was heel hoog volgens mij want je moest ook heel snel op het adres zijn. Zelf stond ik toen overigens ergens in Limburg, en woonde toen nog in Groningen dus dat ging niet lukken :+
Haha, dan moet de nood wel heel hoog geweest zijn inderdaad, als ze daar hikers voor gaan vragen. Wel tof, eens voor de verandering :P
pi_143607546
Wel hogere kans op mooie auto natuurlijk, maar vind in mn eentje rijden toch wel leuker denk ik :+

Maar zal morgen wel zien hoe het is
Nee, toch niet
pi_143609630
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:39 schreef Solidberg het volgende:
Wel hogere kans op mooie auto natuurlijk, maar vind in mn eentje rijden toch wel leuker denk ik :+

Maar zal morgen wel zien hoe het is
Voor de verandering lijkt 't mij ook wel eens leuk, maar om fulltime PC te zijn.. ik weet 't niet. Als hiker ben je min of meer 'eigen baas', kun je onderweg eens stoppen voor een bakje koffie, en kun je de radio luid door de speakers knallen (bij afleveradres niet vergeten om 'm weer op normaal volume, of uit, te zetten :+). Als PC zou ik denk ik toch de hele rit het gevoel hebben dat ik op m'n vingers word gekeken ofzo ..
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:21:52 #189
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143613104
Vanavond goede, oudere, bekende gesproken. Of ik hem af en toe eens wilde tijden tegen vergoeding. Prrrrima!
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_143615091
Morgen een Audi A5 cabrio :D Hopelijk werkt het weer een beetje mee..
  woensdag 20 augustus 2014 @ 00:17:02 #191
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_143615174
WTF ik werd er net bij het stoplicht uitgetrokken door een Opel Corsa uit de oertijd..
Zo'n modelletje:

Iemand enig idee wat voor motor daarin zou passen? Ik ben nog steeds stomverbaasd ghehe 8)7
pi_143616133
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 00:17 schreef QuiCk01 het volgende:
WTF ik werd er net bij het stoplicht uitgetrokken door een Opel Corsa uit de oertijd..
Zo'n modelletje:
[ afbeelding ]

Iemand enig idee wat voor motor daarin zou passen? Ik ben nog steeds stomverbaasd ghehe 8)7
Hehe, die dingen zijn verrekte rap. M'n moeder heeft er ook één :P
Scheur d'r altijd in om boodschapjes te halen.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 01:00:55 #193
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_143616341
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 00:51 schreef OMGitsSander het volgende:

[..]

Hehe, die dingen zijn verrekte rap. M'n moeder heeft er ook één :P
Scheur d'r altijd in om boodschapjes te halen.
Ja maar niet zo rap dat ie sneller kan zijn.
Hij zal wel 400 kilo lichter zijn, maar dan nog zou die minimaal 100? pk er bij moeten hebben dan die bakkies standaard hebben om sneller te zijn dan ik was.

Hoop dat ik 'm nog is tegenkom in m'n woonplaats ik stel zulke sleepers altijd wel op prijs ^O^
pi_143616350
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 00:17 schreef QuiCk01 het volgende:
Zo'n modelletje:
[ afbeelding ]

Is volgens mij ook een GSi-uitvoering van, al ken ik de details van die motor niet.

Maar als je zelf een Trabant hebt dan kan iedereen je eruit trekken natuurlijk :P
  woensdag 20 augustus 2014 @ 01:10:56 #195
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_143616537
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 01:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Is volgens mij ook een GSi-uitvoering van, al ken ik de details van die motor niet.

Maar als je zelf een Trabant hebt dan kan iedereen je eruit trekken natuurlijk :P
Verdomd, inderdaad! Tussen 97 en 00 zijn er GSI-uitvoeringen geleverd: 1.6 met 106pk en 0-100 in 10.5 seconde.
Zou niet genoeg zijn want onze auto doet 0-100 in 7,4sec, maar dan klinkt het al wel wat logischer. Weet niet hoeveel rek er in die blokjes van Opel zit want er zit geen turbo op als het goed is. Dat klinkt meer als een serieus projectje van een monteur ofzo...

Hopen dat ik 'm nog een keer spot, ben nu echt wel benieuwd :P
pi_143619034
Volgens mij worden daar vaak 2.0 liter blokjes uit een Vectra(?) in gegooid, en dat met het gewicht zijn ze vrij rap. :)
pi_143619340
Die ene keer dat ik tot 2 uur in de stad hang hoop ik dat Autoreset rond 11 uur belt voor een spoedje, stipt half 9 hangen ze aan de lijn hoor. :D

Anyway, mijn gebruikelijke tijdsverdrijf:

Eindhoven - Schiphol

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2014 09:09:46 ]
pi_143622709
Net gebeld voor een spoedrit Zwolle - Drachten. Eerst maar even douchen nu dan :+
pi_143624514
Jammer dit. Nu staat er een spoedje Leeuwarden - Wierden op FB. Die had ik liever gedaan, meer uren :P
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:26:02 #200
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143626129
Weer een dagje taxi rijden in de Caddy maxi BM. Die kregen hebben wel zulke enorme overbrengingen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')