Transporter of Transit danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:33 schreef Solidberg het volgende:
Werd ook voor maandag alweer gebeld en zaterdag, goed bezig hier in Groningen
Maandag 2x voor SL in Ede rijden, kentekens zijn bij hun altijd onbekend en ritinfo zegt enkel 'AUTO ophalen om xxx'![]()
Vandaag 528i gereden, dat zijn fijne bakkenEven op een P stoppen langs de snelweg, langzaam op de invoegstrook om dan volgas te geven
Is toch een vet gevoel als je die motor op 7000 toeren hoortquote:
Ik heb ook vaak zat in een pak gehikerd (is dat een woord?), maar dat kwam dan omdat ik eerst een PC rit naar het westen had. Zit je dan in je pak in een citroen c3, fiat 500 of renault kangoo.quote:
Nice! Ben je ook bij het winkeltje links voor het museum geweest? Daar kan/kon je ferraris huren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:36 schreef Fiorano het volgende:
Voor degene die afvragen hoe ik aan m'n Username kom, of als je ergens een keer in een busje stapt en je afvraagt of ik het ben:
[ afbeelding ]
Ja dat is begrijpelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:21 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak zat in een pak gehikerd (is dat een woord?), maar dat kwam dan omdat ik eerst een PC rit naar het westen had. Zit je dan in je pak in een citroen c3, fiat 500 of renault kangoo.
Dat is belachelijk duur, maar naar wat ik er van hoorde mag je wel vol gas gedurende die tien minuten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:22 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Nice! Ben je ook bij het winkeltje links voor het museum geweest? Daar kan/kon je ferraris huren.
Heel Maranello gehad, maar ik ga echt niet ¤90 betalen om 10 minuten over een industrieterrein in een Ferrari te mogen rijden...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:22 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Nice! Ben je ook bij het winkeltje links voor het museum geweest? Daar kan/kon je ferraris huren.
En dan worden ze ook nog boos als je crasht:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:00 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Heel Maranello gehad, maar ik ga echt niet ¤90 betalen om 10 minuten over een industrieterrein in een Ferrari te mogen rijden...
Wat een knuppel zeg, zijn er nog foto's van van vinden van de uiteindelijke schade?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
En dan worden ze ook nog boos als je crasht:
Jep, ik had dat toen gedaan, volgens mij was het toen 60 euro. Maar als je buiten de stad reed, dan mocht je volgas gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:59 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat is belachelijk duur, maar naar wat ik er van hoorde mag je wel vol gas gedurende die tien minuten.
Ben paar weken terug in het museum geweest. Was wel gaaf, maar had er misschien toch meer van verwacht. Wel de moeite waard overigens.
Heb ik ook nog naar gezocht, kon ik zo snel niet vinden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:18 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wat een knuppel zeg, zijn er nog foto's van van vinden van de uiteindelijke schade?
Bijna ¤600quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil ik dat in augustus gaan evenaren, mogen ze me vanaf nu wel elke dag werk geven. Tot nu toe nog maar twee dagen en één spoedritje gehad.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Tegen 10 manquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Godver niet eens Heerenveen kunnen verslaan![]()
En Ziyech blijft lekker hier
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:02 schreef trolley het volgende:
[..]
Bijna ¤600![]()
Ik kreeg vorige week 275 euro, en dat is over een week werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil ik dat in augustus gaan evenaren, mogen ze me vanaf nu wel elke dag werk geven. Tot nu toe nog maar twee dagen en één spoedritje gehad.![]()
Die kut Nordfeldt maakt ook ineens reddingen enzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:16 schreef trolley het volgende:
[..]
Tegen 10 man____
Tevreden met een punt hier!
Heb ik wel gedaan toen. Had een 430 Scuderia, toen nog hagelnieuw en wát een beest! Op autogebied de beste 20 minuten van m'n leven, wat een klappen van die versnellingsbak!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:00 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Heel Maranello gehad, maar ik ga echt niet ¤90 betalen om 10 minuten over een industrieterrein in een Ferrari te mogen rijden...
Ik heb een half uur in een 348ts gereden voor ¤65 oid dus ik weet wat de ervaring inhoudt. Was echt zo'n lekker 80's Ferrari inclusief onbekrachtigd sturen, remmen en koppelen. Ook zo'n bak die verkeerd om zit (even onder en oneven boven). Top ervaring.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:50 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan toen. Had een 430 Scuderia, toen nog hagelnieuw en wát een beest! Op autogebied de beste 20 minuten van m'n leven, wat een klappen van die versnellingsbak!
Echt ongelooflijk ik krijg weer kippenvel als ik eraan terug denk. Dat eigen risico van die auto's was toen alleen echt bizar, uit m'n hoofd iets van 18.000 euro. Dus mocht er iets gebeuren ben je echt hard de lul..
Je denkt een Ferrari is gewoon een snelle auto, maar het is een compleet andere dimensie. Die ervaring is heel anders en lijkt in de verste verte niet op een normale auto die ook snel is. De kracht, geur, maar vooral de gigantisch harde V8 vlak achter je is gewoon bizar en angstaanjagend.
Niet standaard 90 eurocent voor een biertje betalen, of zoals afgelopen week (KEI-week) op half tarief drinkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu niet in Riga zijn en bier van 2 euro de halve liter drinken
Geen kei-leider zijn en dus niet gratis drinken (in veel kroegen)quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet standaard 90 eurocent voor een biertje betalen, of zoals afgelopen week (KEI-week) op half tarief drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |