abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143655799
quote:
15s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:07 schreef joppie_saus het volgende:
Godsamme ik mis Luxemburg nu al. Even 40 liter Euro 95 voor 52 euro :')
Ik mag morgen ook weer 40L tanken voor keiharde Nederlandse prijzen. :'(
  donderdag 21 augustus 2014 @ 07:53:41 #227
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143655820
Vind de prijzen wel weer meevallen. Van de week bij de Esso getankt voor 1.63 per liter.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_143656623
quote:
9s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 07:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik mag morgen ook weer 40L tanken voor keiharde Nederlandse prijzen. :'(
40 liter maar?
Vandaag 55 liter getankt voor ¤1,65 per liter. En de tank was nog niet eens helemaal leeg....
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_143656711
Ik ben ook echt dom :'( Ik zie aan de zuidkant van Zwolle een hiker die ik ken, ga er vanuit dat hij ook moet werken en stap bij hem in de bus. Maar hij moest naar school :+ dus ik kon een stuk terug lopen en haalde maar net de andere bus :')
pi_143657990
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:21 schreef Viezze het volgende:
Ik ben ook echt dom :'( Ik zie aan de zuidkant van Zwolle een hiker die ik ken, ga er vanuit dat hij ook moet werken en stap bij hem in de bus. Maar hij moest naar school :+ dus ik kon een stuk terug lopen en haalde maar net de andere bus :')
Hehe, wat is jullie domste fout die jullie ooit tijdens het hiken hebben gemaakt? Ik heb eens in de ritomschrijving het ''via'' adres gemist. 200km teveel gereden daardoor..
pi_143658279
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:14 schreef Marco001 het volgende:

[..]

40 liter maar?
Vandaag 55 liter getankt voor ¤1,65 per liter. En de tank was nog niet eens helemaal leeg....
Mijn auto heeft een 45L tank ofzo…
pi_143658316
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:30 schreef TommieAH het volgende:

[..]

Hehe, wat is jullie domste fout die jullie ooit tijdens het hiken hebben gemaakt? Ik heb eens in de ritomschrijving het ''via'' adres gemist. 200km teveel gereden daardoor..
Ehh die 2 schades en ik heb een keer in Rozenburg achter Rotterdam gestaan ipv bij Schiphol. :')
pi_143658468
quote:

[..]

De domste fout? Dat is dan ook gelijk de enigste fout die ik me tot nu toe kan herinneren :P

Ik had een enkele rit Heerenveen - Houten, naar dat schadeherstelbedrijf aan de Duwboot. Auto geparkeerd op 3A, en formulieren laten tekenen en naar de bushalte gelopen. Terwijl ik in de bus richting Utrecht zit, voel ik de autosleutels in m'n jaszak zitten .. :') :') !!!
Dus ik uitstappen bij de eerstvolgende halte, en de bus terug nemen richting dat bedrijf om de sleutels af te geven. Op dat moment belt EW, of ik nog in de buurt van Houten was. Ik zei: toevallig wel ja. Of ik nog een ritje Houten - Meerkerk wilde doen, voor datzelfde bedrijf. Ja hoor, prima. Was toch al onderweg terug naar dat bedrijf, maar dat heb ik ze maar niet verteld haha :D :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_143661573
Ben net klaar met mn eerste 3 ritten, maar kan de vierde pas ophalen om 16.00 en ik ben al in de buurt.. :')
pi_143662850
quote:

[..]

Meer een misverstand dan een fout, maar oké.

Ik moest in Groningen een VW Up! ophalen om 9 uur en voor 11:30 afleveren ergens in de randstad. Normaal gesproken geen probleem, maar de auto bleek nog niet schoongemaakt toen ik 'm kwam ophalen. Dus dat ging de LM eerst even doen, zou waarschijnlijk een half uur duren. De LM zou EW wel eventjes bellen voor mij. Na 3 kwartier wachten was de auto klaar en kon ik op pad. EW was al op de hoogte gebracht van de vertraging, dus ik dacht dat ik me geen zorgen hoefde te maken over de aflevertijd.
Dat had ik verkeerd gedacht....

Om 11:40 werd ik gebeld door EW dat de klant niet meer thuis was en dat hij de auto niet meer in ontvangst kon nemen. Ik was op dat moment op 10 minuten afstand van het afleveradres. 400 kilometer voor niks gereden in een Up! die dag en de LM was boos dat ik EW niet belde dat ik het niet ging redden... :+
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:19:44 #236
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_143664485
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:26 schreef BDeHaaas het volgende:

[..]

Hikers toch ook wel? Voorbereid op alles.
Ik vecht niet tijdens werktijden, dat bloed gaat zo lastig uit je suède schoenen.
pi_143665699
quote:

[..]

Ik heb me ooit gesneden aan het papier van het transportformulier. Moest ik een bebloed formulier laten tekenen, want ik had het niet meteen door. Sindsdien nam ik altijd een reserveformulier mee.
pi_143667158
ik heb wel eens in een of ander dorp in twente een auto afgeleverd, na een rit van 3 uur dus er was genoeg afleiding op mijn telefoon. Even snel gekeken hoe ik bij de bushalte kwam, was al een leuke kilometer lopen, en toen whatsappjes lezen. Niet op zitten letten en compleet de verkeerde kant opgelopen, tegen de tijd dat ik erachter kwam moest ik al weer een kilometer extra lopen. Foutje waarmee ik wel alleen mezelf verneukte en niet AR, want er ging gelukkig maar 1x per uur een bus die ik ruim gehaald heb, maar een ruim half uur door een twentse woonwijk lopen waar ik niemand kan verstaan is toch niet helemaal mijn ding.
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_143667277
Oh ja, ik ben ook eens weggegaan bij het afleveradres met de autosleutel in mijn jaszak. Gelukkig belde EW net voordat ik de bus instapte. :')
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:45:21 #240
414827 Wave103
It's not pop music
pi_143667506
:D Klassieke foutjes

Zelf een keer een half uur de Lingedijk bij Leerdam op en neer gereden op zoek naar een huisnummer. Steeds keren, dijkje op dijkje af, ondertussen in niemandsland. Blijk ik iets verderop bij de gigantische niet te missen fabriek te moeten zijn :s)
pi_143668504
Vorig jaar: Ongeveer weten waar je heen moet, ergens halverwege aan De Lekdijk tussen Vianen en Krimpen. En er dan achter komen dat je aan de andere kant van het water moet zijn. Rit duurde 2x zo lang omdat ik de pont niet wilde voorschieten :p Dus maar weer terug naar de lekbrug.
.
pi_143669057
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Oh ja, ik ben ook eens weggegaan bij het afleveradres met de autosleutel in mijn jaszak. Gelukkig belde EW net voordat ik de bus instapte. :')
Ik ook. :')

Maar ik triple tap altijd als ik ergens wegga dus het viel me direct op dat ik de sleutels nog in m'n zak had. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2014 16:38:34 ]
pi_143670669
net werk afgewezen , een soort van omgekeerde wereld hehehe :@ :')
Zie!
pi_143672360
Ik heb niets voor morgen. En vandaag en gisteren ook geen ritjes.

Volgende week mijn laatste week met veel beschikbaarheid en dan is het afgelopen. Misschien in september nog 2 á 3 dagen in totaal, maar veel gaat het niet meer worden. Oktober geen OV meer :'(

En vandaag precies 5 jaar m'n rijbewijs. Nul boetes en in die vijf jaar één schade, die me helaas het eigen risico van 136 euro heeft gekost. Eigenlijk pas door dit baantje echt leren rijden, veel kilometers gemaakt.
.
pi_143672554
0 werk. Al de hele week niet :'(
pi_143672569
Ik werd juist gebeld of ik morgen beschikbaar was? :o *niet door de planning*

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2014 18:21:45 ]
pi_143672598
quote:
18s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik heb niets voor morgen. En vandaag en gisteren ook geen ritjes.

Volgende week mijn laatste week met veel beschikbaarheid en dan is het afgelopen. Misschien in september nog 2 á 3 dagen in totaal, maar veel gaat het niet meer worden. Oktober geen OV meer :'(

En vandaag precies 5 jaar m'n rijbewijs. Nul boetes en in die vijf jaar één schade, die me helaas het eigen risico van 136 euro heeft gekost. Eigenlijk pas door dit baantje echt leren rijden, veel kilometers gemaakt.
Wat had je gedaan? :o
pi_143672612
quote:
2s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:20 schreef Amoeba het volgende:
Ik werd juist gebeld of ik morgen beschikbaar was? :o
Regio Eindhoven is zeker drukker dan regio Utrecht. Al heb ik vanuit 030 ook vaak zat in Eindhoven moeten beginnen.

En zie DM.
.
pi_143672682
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:22 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Regio Eindhoven is zeker drukker dan regio Utrecht. Al heb ik vanuit 030 ook vaak zat in Eindhoven moeten beginnen.
Het was niet door de planning. De planning mag je denk ik niet opbellen als je op onbeschikbaar staat, in tegenstelling tot die afdeling die zich bezighoudt met het testen van de app. Werd tevens gevraagd voor begin volgende week; prima ^O^
pi_143672734
quote:
2s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het was niet door de planning. De planning mag je denk ik niet opbellen als je op onbeschikbaar staat, in tegenstelling tot die afdeling die zich bezighoudt met het testen van de app. Werd tevens gevraagd voor begin volgende week; prima ^O^
Die app zal ik dus nooit meer mee werken denk ik, die komt vast niet voor eind september.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')