Nee ik zit van morgen tot maandag op de Gamescom in Keulen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:00 schreef isax het volgende:
[..]
moet die een week stil staan in de koelkast?
gewoon meenemen danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik zit van morgen tot maandag op de Gamescom in Keulen.
heb je niet zoiets dat er staat ochtend of middag?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit te wachten op de postbode, die volgens de PostNL site komt ergens tussen 8:30 en 21:30.
...
nopequote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:11 schreef isax het volgende:
[..]
heb je niet zoiets dat er staat ochtend of middag?
nicequote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:30 schreef isax het volgende:
[..]
ketchup dans kan ik ook nog wel denk ik
Daar ga je als vent toch niet heen ? tenzij je zo gay........ bent neeee zelfs dan ga je daar niet heenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:38 schreef isax het volgende:
[..]
ja moet je maar mee naar aaron carter gaan. doe ik het allemaal voor je.
of je gaat met een heel leuk meisjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
Daar ga je als vent toch niet heen ? tenzij je zo gay........ bent neeee zelfs dan ga je daar niet heen
Die naar een dansende glitterpik op een podium staat de dansen ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:40 schreef isax het volgende:
[..]
of je gaat met een heel leuk meisje
jeugdsentimentquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die naar een dansende glitterpik op een podium staat de dansen ?
yup mijn jeugdsentimentquote:
ik een transformerquote:
En toen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:56 schreef isax het volgende:
gewoon een dag niets doen. heerlijk soms toch.
ik heb al heel wat mooie mensen voorbij zien lopen.
Hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:05 schreef isax het volgende:
[..]
ben je weer een paar minuten verder.
It was a present from my mother.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
I said you got te be joking man.
He said I like it I want itquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
It was a present from my mother.
Je vergist je, ik doe niets goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:29 schreef isax het volgende:
ik voel de liefde.
fuck utopia. brain en choco doen het beter.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:29 schreef isax het volgende:
ik voel de liefde.
fuck utopia. brain en choco doen het beter.
ik voelde een sexy duetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je vergist je, ik doe niets goed.
hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter bent met een duet.
ik nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik veel, fotomodellen zullen ook wel kunnen zingen.
dat wel weerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kun je wel acteren? Dat is toch ook een hobby van fotomodellen?
jij snapt hetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zeker doen alsof je aardig bent.
We krijgen hier nooit pics. Ik geloof ze allemaal niet meerquote:
Geef je groot gelijk. In mijn gedachten zijn het ook allemaal kenaus.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
We krijgen hier nooit pics. Ik geloof ze allemaal niet meer
Met je beste vriend onder de douche zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:02 schreef Braindead2000 het volgende:
En ik heb dit nummer een keer geplaybacked met iemand anders.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Met je beste vriend onder de douche zeker
ik heb t er net afgepleurdquote:
Dat wordt ons verteld. Krijg jij daar geen bericht over dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:56 schreef isax het volgende:
sinds ik alleen woon is iedere dag dat koken een dilemma
hoe weten jullie nou wat je gaat koken?
nee welke mailinglijst is dat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat wordt ons verteld. Krijg jij daar geen bericht over dan?
Dat gaat automatisch. De postduif voelt wanneer er een ziel in de buurt is die nog moet koken, en dan komt ie langs.quote:
waarom slaat hij mij dan iedere dag weer over?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch. De postduif voelt wanneer er een ziel in de buurt is die nog moet koken, en dan komt ie langs.
Die kutduif vergeet mij ook iedere keer weer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:09 schreef isax het volgende:
[..]
waarom slaat hij mij dan iedere dag weer over?
ik ga vanavond gewoon pizza kopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die kutduif vergeet mij ook iedere keer weer.
Moet ik zelf een beetje creatief gaan doen.
tomatensaus, kaas, salami, champignons en spaanse peper vind ik wel lekker. Of eentje met gehakt.quote:
maar ik eet geen vleeschquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
tomatensaus, kaas, salami, champignons en spaanse peper vind ik wel lekker.
is veel makkelijker dan dat het lijkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Eet je wel genoeg eiwitten en andere bestanddelen van vlees die je nu mist?
Netjes, Kort maar krachtig en duidelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:26 schreef isax het volgende:
ok het begon heel idealistisch omdat ik vond dat je dieren niet moest slachten.
dit is wel verranderd door de loop van jaren.
nu is mijn standpunt meer dat ik puur op tegen ben hoe beesten worden gehouden. want ja, mensen eten vlees en dat is de natuur. maar 200 koeie in een stal houden gaat tegen de natuur in.
ik ben dan ook niet tegen goed gehouden vlees. biologisch is niets mis mee.
ik vind dan ook dat je niet moet ingrijpen in de natuur. want alle dieren zijn met elkaar verbonden.
leven en laten leven. als een dier uitsterft moet je dat laten gaan.
ik heb het toch maar even kort getypt
Wij zijn ook onderdeel van de natuur. Wat vind je ervan dat dieren andere dieren eten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:26 schreef isax het volgende:
ok het begon heel idealistisch omdat ik vond dat je dieren niet moest slachten.
dit is wel verranderd door de loop van jaren.
nu is mijn standpunt meer dat ik puur op tegen ben hoe beesten worden gehouden. want ja, mensen eten vlees en dat is de natuur. maar 200 koeie in een stal houden gaat tegen de natuur in.
ik ben dan ook niet tegen goed gehouden vlees. biologisch is niets mis mee.
ik vind dan ook dat je niet moet ingrijpen in de natuur. want alle dieren zijn met elkaar verbonden.
leven en laten leven. als een dier uitsterft moet je dat laten gaan.
ik heb het toch maar even kort getypt
je leest het niet goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wij zijn ook onderdeel van de natuur. Wat vind je ervan dat dieren andere dieren eten?
Ik proef het verschil niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef isax het volgende:
[..]
je leest het niet goed.
als wij dieren beter zouden houden, gewoon allemaal uit het wild of ten minste kleinere boederijen met veel grond en vrijheid zodat het beest een beest kan zijn vind ik het prima.
wat wij doen heeft niets meer met het dier te maken of de natuur.
dieren die dieren eten vind ik prima.
Een biologisch kippetje smaakt echt veel beter hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik proef het verschil niet.
je moet nadenken, jezelf verplaatsen, denken over hoe het komt dat we zo doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik proef het verschil niet.
is ook niets duurder. omdat een plofkip letterlijk word opgeblazen met vocht en hormonen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Een biologisch kippetje smaakt echt veel beter hoor.
Jep ik weet het, ik haal vaak ook vlees bij een boer die naast biologisch ook geen antibiotica gebruikt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:36 schreef isax het volgende:
[..]
is ook niets duurder. omdat een plofkip letterlijk word opgeblazen met vocht en hormonen.
duim omhoog.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Jep ik weet het, ik haal vaak ook vlees bij een boer die naast biologisch ook geen antibiotica gebruikt.
Ook mijn eieren, kaas en rauwe melk haal ik daar
En soms is hij zelfs goedkoper dan het vlees in de super(af en toe kijk ik even, maar daarvoor kies ik het niet)quote:
Bij een 3-sterren restaurant zal het ook beter eten zijn. Trouwens het is belangrijker hoe een kip bereid wordt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Een biologisch kippetje smaakt echt veel beter hoor.
zijn er geen andere biologische boeren of slagers of supermarkten in de buurt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
En soms is hij zelfs goedkoper dan het vlees in de super(af en toe kijk ik even, maar daarvoor kies ik het niet)
Ik wou alleen dat hij ook andere dieren ging houden. Alleen rundvlees is zo saai.
Gewoon in de koekenpan hier, en bij kip merk ik duidelijk het verschil, bij rund proef ik het dan weer niet zoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij een 3-sterren restaurant zal het ook beter eten zijn. Trouwens het is belangrijker hoe een kip bereid wordt.
Niet dat ik weet, tenminste niet voor kip. Ik ken wel verschillende mensen met kippen achter huis waar ik ook wel een eitje bij haal, alleen eet ik zoveel ei(bak heel veel zelf) dat dat weer te weinig is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:44 schreef isax het volgende:
[..]
zijn er geen andere biologische boeren of slagers of supermarkten in de buurt?
want dat lijkt me ook wel tegen vallen.
en de groene weg? ik weet eigenlijk niet of die zo heel duur zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, tenminste niet voor kip. Ik ken wel verschillende mensen met kippen achter huis waar ik ook wel een eitje bij haal, alleen eet ik zoveel ei(bak heel veel zelf) dat dat weer te weinig is.
Die hebben we gehad hier, helaas werkte dat niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:47 schreef isax het volgende:
[..]
en de groene weg? ik weet eigenlijk niet of die zo heel duur zijn.
http://www.degroeneweg.nl/
ekoplaza is echt vet duur.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:49 schreef drakin het volgende:
O soms natuurlijk wel bij de biologische winkel, zolang er maar een kortingssticker op zit dan
Ik kom er voor een paar dingen(o.a. de fruitwaterijsjes) en dan kijk ik meteen of er ook stickers zijn geplaktquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:50 schreef isax het volgende:
[..]
ekoplaza is echt vet duur.
maar zelfs in amsterdam vermijd ik zulke winkels best vaak door de prijs.
hier is biologisch wel een trend moet ik zeggen.
die had ik laatst ook. waren lekkerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kom er voor een paar dingen(o.a. de fruitwaterijsjes) en dan kijk ik meteen of er ook stickers zijn geplakt
Paro.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik volg géén SC, ik lurk alleen méé.
Ik heb er geen geld voor en de mannen hier willen vlees, dus voorlopig is het hier gewoon plofkip wat we eten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:57 schreef Braindead2000 het volgende:
ik gun dieren best wel betere levensomstandigheden maar ik ga er geen tijd en energie in steken.
Het is ook allemaal zo duur.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als ik een lekkere biefstuk wil ga ik naar de slager, ik eet jammer genoeg weinig lekkere biefstukken.
Ik vind een karbonaadje of een tartaartje lekkerder dan een biefstuk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als ik een lekkere biefstuk wil ga ik naar de slager, ik eet jammer genoeg weinig lekkere biefstukken.
Is het hem ook gelukt, want hij is er wel weer maar zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:05 schreef isax het volgende:
[..]
hij was tsjechische chickies aan het scoren omdat ik mijn nummer nog niet heb gegeven.
Hij moet eerst 300 topics nalezen, he?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het hem ook gelukt, want hij is er wel weer maar zegt niet zoveel.
Dat is waar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij moet eerst 300 topics nalezen, he?
Ik noem het waterkip, je houd er niks van over nadat je het in de pan gegooid hebt, en ik vind het zelf smakeloze troep.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Waarom gebruiken zoveel mensen de term plofkip. Dat is waarschijnlijk verzonnen door een paar extremistische vegetariers. Zullen we onbespoten sla voortaan bladluissla noemen?
Die bitch in Pivo kwam erachter dat je al met 3 andere bitches getrouwd was?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bruiloft in Tjechië, Slivovice, Raki, Pivo en een snee in mijn voet
Terwijl er op 50 km afstand een Tjechisch biologisch chickie woont.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:05 schreef isax het volgende:
[..]
hij was tsjechische chickies aan het scoren omdat ik mijn nummer nog niet heb gegeven.
Nee potje voetbal, Tjechië - Nederland, vies spel die Tjechenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die bitch in Pivo kwam erachter dat je al met 3 andere bitches getrouwd was?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bruiloft in Tjechië, Slivovice, Raki, Pivo en een snee in mijn voet
Je bent gelijk lekker bezig in de COS.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee potje voetbal, Tjechië - Nederland, vies spel die Tjechen
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent gelijk lekker bezig in de COS.
De TT van Joezi in de COS is helemaal top.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:12 schreef Joezi het volgende:
Zeg even in de COS dat mijn TT helemaal top is
In de COS moet je het doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De TT van Joezi in de COS is helemaal top.
zijn dochter hebben ze helemaal kapot gemaakt met trollen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met komieken mag dat, hij lacht zich kapot daar in de hel
Wat doet zn dochter dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:16 schreef isax het volgende:
[..]
zijn dochter hebben ze helemaal kapot gemaakt met trollen.
dat vind ik sneu. zolang het zo'n gezicht van hem is moet het opzich kunnen.
ze heeft een twitter enzo. ik weet niet wat zij precies doet maar je kent haar van die reclame van zelda (zij heet zelda)quote:
Ik kijk geen reclamequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:20 schreef isax het volgende:
[..]
ze heeft een twitter enzo. ik weet niet wat zij precies doet maar je kent haar van die reclame van zelda (zij heet zelda)
Ach die zitten ook alleen maar op twitter om bakken met geld te verdienen. Moet ze maar tegen kunnen of mee kappen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:20 schreef isax het volgende:
[..]
ze heeft een twitter enzo. ik weet niet wat zij precies doet maar je kent haar van die reclame van zelda (zij heet zelda)
Ik vind hem wel grappig. En in serieuze rollen kan ik hem ook accepteren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Daarbij heb ik Robin Williams nooit echt grappig gevonden.
Ik zag het, arme jij. Er zijn dingen verandert sinds je weg bent gegaan.quote:
ja waar zijn die bans dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag het, arme jij. Er zijn dingen verandert sinds je weg bent gegaan.
Kijk maar eens naar het nieuwe onderschrift van de COS.
WAARSCHUWING: Persoonlijke aanvallen op medeFOK!kers, persoonlijke vetes, zwartmakerij van andere users e.d. is niet wenselijk en zal tot bans leiden en mogelijk zelfs het sluiten van deze reeks. Beperk je tot ontopic commentaar.
Niet mmmhhmzquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Daarbij heb ik Robin Williams nooit echt grappig gevonden.
Serieus Wat een naar mens ben jij. Ik ga het wel halen maar ik zo moet nog lang. Zowel schaf ik deze aanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:13 schreef Miek37 het volgende:
Oeh lekker, omdat je het niet wilt... gefeliciteerd met je 67e verjaardag zure mossel!
Verrassings Pizzaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:28 schreef isax het volgende:
ik kreeg dat wijf aan de telefoon die geen nederlands en geen engels kan
Klopt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Robin Williams die was zo snel die kon alles ter plekke verzinnen
Zoals de meeste stand-up comedians dienen te doen, dan nog vond ik hem gewoon niet grappig.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Robin Williams die was zo snel die kon alles ter plekke verzinnen
gefeliciteerd zuurtjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus Wat een naar mens ben jij. Ik ga het wel halen maar ik zo moet nog lang. Zowel schaf ik deze aan
[ afbeelding ] Ik leer het in dikke Miek billen te happen. Gewoon omdat het kan. Ze zijn slimmer dan de meeste cos schuimpjes
Klopt maar dat doen ze niet allemaal en voor de rest ieder zijn smaak natuurlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zoals de meeste stand-up comedians dienen te doen, dan nog vond ik hem gewoon niet grappig.
quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus Wat een naar mens ben jij. Ik ga het wel halen maar ik zo moet nog lang. Zowel schaf ik deze aan
[ afbeelding ] Ik leer het in dikke Miek billen te happen. Gewoon omdat het kan. Ze zijn slimmer dan de meeste cos schuimpjes
Ik heb het niet verzonnen. Ja dus. Iemand anders was zo attentquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:34 schreef isax het volgende:
[..]
je bent toch wel echt jarig he? anders ben ik er vol in getrapt
Volgensmij repeteren de sketch die ze willen doen allemaal, maar kunnen ze door het publiek in een flow terecht komen waardoor ze hier en daar van hun script afwijken, als er dan op die avond een camera op gericht staat slaat het aan en doet het lijken alsof het opeens in het brein opkomt, terwijl op de 20 andere avonden er mssn een glimlach van de ene gast die er niet om durft te lachen vanaf komt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Klopt maar dat doen ze niet allemaal en voor de rest ieder zijn smaak natuurlijk
Ja nou heb ik zelf gedaan. Genoeg en bedanktquote:
Ik vind het ook nooit leukquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou heb ik zelf gedaan. Genoeg en bedankt
Het was goed bedoeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind het ook nooit leuk
mijn laaste verjaardag die ik gevierd heb is iets van 15 jaar geledenquote:
Ja het boeit me niet zo. Het zijn verplichtingen. Ik weet soms niet hoe snel ik ergens vandaan moet komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
mijn laaste verjaardag die ik gevierd heb is iets van 15 jaar geleden
Ik vlucht ook vaak van feestjes enzoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het boeit me niet zo. Het zijn verplichtingen. Ik weet soms niet hoe snel ik ergens vandaan moet komen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:45 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Bassie heeft een keukenbrandje. Die foto
Gefeliciflapstaart oude Muis, smak smak smakquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol is die aangepast?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Isa is de HOER van John de Mol.
Beste TT evurr
Discrimination, all through the nation ..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:48 schreef Joezi het volgende:
[..]Jep, omdat Isa... Bij Billy mag dat wel uiteraard.
Consider this an invitation to a mf gangsta nation ..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Discrimination, all through the nation ..
En de Aike TT ook nog doorging na de waarschuwingquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:48 schreef Joezi het volgende:
[..]Jep, omdat Isa... Bij Billy mag dat wel uiteraard.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Discrimination, all through the nation ..
Benny is een echte Isafapperquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
En de Aike TT ook nog doorging na de waarschuwing
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Isa is de HOER van John de Mol.
Beste TT evurr
De AIVD is niet gek he. Al die verdachte tripjes van jou.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:52 schreef Joezi het volgende:
[..]plaatje laadt niet, denk aan de deeplink maffia
Welkom in het land waar het meest afgeluisterd wordt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De AIVD is niet gek he. Al die verdachte tripjes van jou.
Binnenkort nog naar Thailand, als dat nog kan. Die vriend van me wordt er misschien uitgezet.. Ze haten nu op al die zwart werkende buitenlanders die 3 maanden visums misbruiken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Welkom in het land waar het meest afgeluisterd wordt.
Hoi Fred 2.0 van de AIVD, lekker aan de senseo zeker.![]()
lol. * Baconbus kijkt naar Brain.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Binnenkort nog naar Thailand, als dat nog kan. Die vriend van me wordt er misschien uitgezet.. Ze haten nu op al die zwart werkende buitenlanders die 3 maanden visums misbruiken.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. * Baconbus kijkt naar Brain.
Sara, zou je het heel vervelend vinden om al je persoonlijke postjes gewoon in de SC te plaatsen? Foto's van je eten, verhalen over koken, het weerbericht van België, je zere hand etc.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
Amen bro![]()
Last van m'n linkerhand
Omdat je er (net als ik overigens) een hekel aan hebt..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
En de Aike TT ook nog doorging na de waarschuwing
Mwoah. Liever iets als dit.quote:
...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Sara, zou je het heel vervelend vinden om al je persoonlijke postjes gewoon in de SC te plaatsen? Foto's van je eten, verhalen over koken, het weerbericht van België, je zere hand etc.
Sara, post maar gewoon zoals je wil in de COS hoor, de COS is er voor iedereen. Hou het in de SC wel een beetje op niveau aub. De SC is alleen voor genodigden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
Amen bro![]()
Last van m'n linkerhand
..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sara, post maar gewoon zoals je wil in de COS hoor, de COS is er voor iedereen. Hou het in de SC wel een beetje op niveau aub. De SC is alleen voor genodigden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ik heb mn zwembroek altijd bij me voor het geval dat er niet verklapt word wat we gaan doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sara, post maar gewoon zoals je wil in de COS hoor, de COS is er voor iedereen. Hou het in de SC wel een beetje op niveau aub. De SC is alleen voor genodigden.
Je denkt toch niet dat ik daar zou willen werken en ik ga altijd maar 2 maanden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. * Baconbus kijkt naar Brain.
Flauw hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik daar zou willen werken en ik ga altijd maar 2 maanden.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
Is het weer bitchtijd.![]()
Dan ga ik even rustig toekijken.
Net gedaan, aan je mouw!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Veeg ff 't schuim uit je mondhoeken.
PIEMOOOOOOLS!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
Is het weer bitchtijd.![]()
Dan ga ik even rustig toekijken.
Wat een lekker nummertje.quote:
Een antwoord metquote:
Je zou eerder een rechterhand verwachten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Sara, zou je het heel vervelend vinden om al je persoonlijke postjes gewoon in de SC te plaatsen? Foto's van je eten, verhalen over koken, het weerbericht van België, je zere hand etc.
Ja ren maar weer weg.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:17 schreef Miek37 het volgende:
Zo, ik heb het niveau vd Cos weer even omhoog gehaald tbv de Joezert!Laterzzzzzzz
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:17 schreef Miek37 het volgende:
Zo, ik heb het niveau vd Cos weer even omhoog gehaald tbv de Joezert!Laterzzzzzzz
dat stangen hier.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:21 schreef Baconbus het volgende:
Gelukkig is Miek nu weg. U bent weer veilig, mensen.
John wilde niks weten van een 50/50 deal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:22 schreef isax het volgende:
[..]
dat stangen hier.
waarom heb jij je niet opgegeven voor uto?
Van dames kan ik stangen wel verdragen, die heben zo nu en dan een periode dat ze al bloedend hun berichtjes aan het uitpersen zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:22 schreef isax het volgende:
[..]
dat stangen hier.
waarom heb jij je niet opgegeven voor uto?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Van dames kan ik stangen wel verdragen, die heben zo nu en dan een periode dat ze al bloedend hun berichtjes aan het uitpersen zijn.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Van dames kan ik stangen wel verdragen, die heben zo nu en dan een periode dat ze al bloedend hun berichtjes aan het uitpersen zijn.
Sara hoort hier.quote:
Beter.quote:
Ik mis het schepjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:32 schreef Baconbus het volgende:
Dit ben ik. Ik wil mezelf laten zien.
Jij bent die gene in het witte t-shirt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:32 schreef Baconbus het volgende:
Dit ben ik. Ik wil mezelf laten zien.
Geeft niks johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Omdat je in de Belgische badsteden over de koppen kan lopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar je koos om een of andere reden voor Cadzteen?
Nee, dat blondje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij bent die gene in het witte t-shirt?
Je hoeft je niet te gaan verdedigen hoor, ik vind het een leuke foto.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
Omdat je in de Belgische badsteden over de koppen kan lopen.
M'n zus was op vakantie in Cadzand geweest en vond het daar zo gezellig dat we met zen allen naar daar reden.
Nice one chocoquote:
nee! ,meer gelul, minder clips, anders bennen we tot een uurtje of een yt links aan het dumpen.quote:
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:48 schreef isax het volgende:
ik wil niet naar beneden lopen meer en ik heb vuilnis![]()
uit het raam gooien is vast niet slim.
gooi jij mijn vuilnis dan even buiten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee! ,meer gelul, minder clips, anders bennen we tot een uurtje of een yt links aan het dumpen.
heb je een lift?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:48 schreef isax het volgende:
ik wil niet naar beneden lopen meer en ik heb vuilnis![]()
uit het raam gooien is vast niet slim.
Praat jij dan eens, ik krijg alleen maar te horen dat er bij mij onzin uit komt dus ik doe geen poging meer tot een conversatie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee! ,meer gelul, minder clips, anders bennen we tot een uurtje of een yt links aan het dumpen.
Het is ook onzin, maar onzin kan ook leuk en charmant zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Praat jij dan eens, ik krijg alleen maar te horen dat er bij mij onzin uit komt dus ik doe geen poging meer tot een conversatie.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is ook onzin, maar onzin kan ook leuk en charmant zijn.
Niet mijn probleem, ik doe mn best om de discussie gaande te houden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Wat moet ik daar nu weer op zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |