Nee ik zit van morgen tot maandag op de Gamescom in Keulen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:00 schreef isax het volgende:
[..]
moet die een week stil staan in de koelkast?
gewoon meenemen danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik zit van morgen tot maandag op de Gamescom in Keulen.
heb je niet zoiets dat er staat ochtend of middag?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit te wachten op de postbode, die volgens de PostNL site komt ergens tussen 8:30 en 21:30.
...
nopequote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:11 schreef isax het volgende:
[..]
heb je niet zoiets dat er staat ochtend of middag?
nicequote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:30 schreef isax het volgende:
[..]
ketchup dans kan ik ook nog wel denk ik
Daar ga je als vent toch niet heen ? tenzij je zo gay........ bent neeee zelfs dan ga je daar niet heenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:38 schreef isax het volgende:
[..]
ja moet je maar mee naar aaron carter gaan. doe ik het allemaal voor je.
of je gaat met een heel leuk meisjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
Daar ga je als vent toch niet heen ? tenzij je zo gay........ bent neeee zelfs dan ga je daar niet heen
Die naar een dansende glitterpik op een podium staat de dansen ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:40 schreef isax het volgende:
[..]
of je gaat met een heel leuk meisje
jeugdsentimentquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die naar een dansende glitterpik op een podium staat de dansen ?
yup mijn jeugdsentimentquote:
ik een transformerquote:
En toen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:56 schreef isax het volgende:
gewoon een dag niets doen. heerlijk soms toch.
ik heb al heel wat mooie mensen voorbij zien lopen.
Hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:05 schreef isax het volgende:
[..]
ben je weer een paar minuten verder.
It was a present from my mother.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
I said you got te be joking man.
He said I like it I want itquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
It was a present from my mother.
Je vergist je, ik doe niets goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:29 schreef isax het volgende:
ik voel de liefde.
fuck utopia. brain en choco doen het beter.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:29 schreef isax het volgende:
ik voel de liefde.
fuck utopia. brain en choco doen het beter.
ik voelde een sexy duetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je vergist je, ik doe niets goed.
hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter bent met een duet.
ik nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik veel, fotomodellen zullen ook wel kunnen zingen.
dat wel weerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kun je wel acteren? Dat is toch ook een hobby van fotomodellen?
jij snapt hetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zeker doen alsof je aardig bent.
We krijgen hier nooit pics. Ik geloof ze allemaal niet meerquote:
Geef je groot gelijk. In mijn gedachten zijn het ook allemaal kenaus.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
We krijgen hier nooit pics. Ik geloof ze allemaal niet meer
Met je beste vriend onder de douche zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:02 schreef Braindead2000 het volgende:
En ik heb dit nummer een keer geplaybacked met iemand anders.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Met je beste vriend onder de douche zeker
ik heb t er net afgepleurdquote:
Dat wordt ons verteld. Krijg jij daar geen bericht over dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:56 schreef isax het volgende:
sinds ik alleen woon is iedere dag dat koken een dilemma
hoe weten jullie nou wat je gaat koken?
nee welke mailinglijst is dat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat wordt ons verteld. Krijg jij daar geen bericht over dan?
Dat gaat automatisch. De postduif voelt wanneer er een ziel in de buurt is die nog moet koken, en dan komt ie langs.quote:
waarom slaat hij mij dan iedere dag weer over?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch. De postduif voelt wanneer er een ziel in de buurt is die nog moet koken, en dan komt ie langs.
Die kutduif vergeet mij ook iedere keer weer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:09 schreef isax het volgende:
[..]
waarom slaat hij mij dan iedere dag weer over?
ik ga vanavond gewoon pizza kopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die kutduif vergeet mij ook iedere keer weer.
Moet ik zelf een beetje creatief gaan doen.
tomatensaus, kaas, salami, champignons en spaanse peper vind ik wel lekker. Of eentje met gehakt.quote:
maar ik eet geen vleeschquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
tomatensaus, kaas, salami, champignons en spaanse peper vind ik wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |