Ja, dat leek me vroeger ook heel gaaf. Maar nu lijkt het me leuker op klein te blijven zeilen, en dan ruige bestemmingen aan te doen..quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:41 schreef SeLang het volgende:
Je kunt je met zoiets ook steeds verder ontwikkelen kwa ervaring en op termijn als je (veel) meer geld hebt zelfs de hele wereld rond zeilen als ultiem doel.
Klein is ook leuk vind ik. Toffe dingen doen met eenvoudige middelen en een beperkt budget, dat is ook mijn filosofie.quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:43 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ja, dat leek me vroeger ook heel gaaf. Maar nu lijkt het me leuker op klein te blijven zeilen, en dan ruige bestemmingen aan te doen..
Dankquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Weer bijgelezen. Toffe manier van reizen toch wel.
Wat is dat?quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:30 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
(onderweg deze meneer gezien)
[ afbeelding ]
Een walvis. We weten niet precies wat voor soort, waarschijnlijk een dwergvinvis. Maar dat van die grotere boot schoot ook even door ons hoofd. Gelukkig had ie geen kwaaie bedoelingen.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:53 schreef Noordsestern het volgende:
En weer een deeltje van mijn verslag over onze reis naar de Kanaaleilanden. We komen steeds dichter bij huis, maar het is niet altijd een even makkelijke terugreis.. (een eerste ervaring met windkracht 7..)
[ afbeelding ]
http://keepitsimplesailin(...)ilanden-deel_30.html
Ook geweest? Wat leukquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:13 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]Weer een mooi verhaaltje!
Doet mij ook weer terugdenken aan m'n zeiltocht naar Calais, Boulogne en Dieppe vorig jaar!
Ja, echt zoooo cool!quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:51 schreef jdel het volgende:
Dat is wel gaaf! Je eigen artikel nu in een tijdschrift!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |