Het is wel wat raar dat je zo'n simpele vraag gewoon niet kan beantwoorden eigenlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
Ook elke opmerking antwoorden met een vraagals of je compleet onwetend bent en niet zelf na kan denken
![]()
Kan ik wel hoor. Maar niet echt behoefte meer tijd te steken in iemand die alleen antwoord met vragen en zelf ook nergens echt inhoudelijk op ingaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is wel wat raar dat je zo'n simpele vraag gewoon niet kan beantwoorden eigenlijk.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan ik wel hoor. Maar niet echt behoefte meer tijd te steken in iemand die alleen antwoord met vragen en zelf ook nergens echt inhoudelijk op ingaat.
quote:
Preciesquote:
Teleurstellingen horen bij het leven, knul.quote:
Deze opmerking brengt me terug naar m'n jeugd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Teleurstellingen horen bij het leven, knul.
die bij dat water.quote:
Ja dat vind ik zelf de ziekste.. kijk hoe beestachtig dat gedaan wordt. Alsof het kippen zijn.. En ze dan ook het water ingooien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:01 schreef wise het volgende:
[..]
die bij dat water.
Ligt gewoon al een hele plas bloed.
Veel lichamen wel zeg.
Wel handig dat je na een triple kill een UAV in kan roepen met d-pad omhoog.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:01 schreef wise het volgende:
[..]
die bij dat water.
Ligt gewoon al een hele plas bloed.
Veel lichamen wel zeg.
Maak er maar grapjes over ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel handig dat je na een triple kill een UAV in kan roepen met d-pad omhoog.
'Jammer' dat het nieuws dat niet laat zien. Wat er echt gebeurd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja dat vind ik zelf de ziekste.. kijk hoe beestachtig dat gedaan wordt. Alsof het kippen zijn.. En ze dan ook het water ingooien.Echt wat..
Je bent niet zo bijzonder snugger he?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is het alternatief dan? Een situatie opzoeken waarin de mogelijkheid tot nog veel meer geweld realistisch is?
Denk je nou echt dat het die mensen boeit of ze een kogel koppen van IS of een raket vangen van de VS?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maak er maar grapjes over ja.
Die aandacht hebben ze nu ook al zonder dat er überhaupt één minuut gedemonstreerd is. In dit geval beschermt de politie en de ME ook de Nederlandse burger door te adviseren de demonstratie elders te houden. Het is denk ik een afweging waarbij meerdere aspecten meespelen als enkel 'het is ons land', waarbij ook gedacht wordt aan de kans dat het misloopt, de kosten die het met zich mee brengt, de invloed die een andere locatie heeft op het uiteindelijke doel en de invloed die de locatie heeft op de spanning die al heerst in die wijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent niet zo bijzonder snugger he?
Het idee van een demonstratie is de aandacht er op vestigen.
We hebben de politie en ME. Hun taak is om de nederlandse burger te beschermen.
Demo laten verplaatsen of verbieden is aangeven dat nederland hun burgers niet kan beschermen. Dat goed verliest en slecht wint. Dat geweld sterker is dan het gesproken woord, en dat de nederlander er alleen voor staat. Sta op criminelen, het land is van jullie.
Je weet dat het niet (altijd) zo gaat. Beetje kortzichtig antwoord.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat het die mensen boeit of ze een kogel koppen van IS of een raket vangen van de VS?
Echt niemand lijkt..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:05 schreef wise het volgende:
also,
http://www.amazfacts.com/(...)that-are-nearly.html
link zijn mensen, rechts de celebs zelf
ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die aandacht hebben ze nu ook al zonder dat er überhaupt één minuut gedemonstreerd is. In dit geval beschermt de politie en de ME ook de Nederlandse burger door te adviseren de demonstratie elders te houden. Het is denk ik een afweging waarbij meerdere aspecten meespelen als enkel 'het is ons land', waarbij ook gedacht wordt aan de kans dat het misloopt, de kosten die het met zich mee brengt, de invloed die een andere locatie heeft op het uiteindelijke doel en de invloed die de locatie heeft op de spanning die al heerst in die wijk.
Maar je zou er dus wel oké mee zijn die demonstratie gewoon in de Schilderswijk te houden, willens en wetens dat de kans op escalatie aanwezig is?
In de periode 2003-2010 zijn er 122.000 Iraakse burgers om het leven gekomen door Amerikaanse wapens. Dat haalt ISIS bij lange na niet. Ik wil niet zeggen dat het daarom dus wel oké is, maar geweld tegen burgers is in die regio niks nieuws.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je weet dat het niet (altijd) zo gaat. Beetje kortzichtig antwoord.
Sluit je aan bij IS, die houden Kristallnacht2.1 tegen de christenenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:14 schreef Murdera het volgende:
Maar goed, ik ben ook voorstander van Kristallnacht2.0 uiteraard.
Waar we de kanker van deze samenleving wegspoelen. En dat zijn niet de joden.
Hoeveel pro-amerikaans geweld demo's zie je hier in nederland?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In de periode 2003-2010 zijn er 122.000 Iraakse burgers om het leven gekomen door Amerikaanse wapens. Dat haalt ISIS bij lange na niet. Ik wil niet zeggen dat het daarom dus wel oké is, maar geweld tegen burgers is in die regio niks nieuws.
Christenenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sluit je aan bij IS, die houden Kristallnacht2.1 tegen de christenen.
Ik sta aan de andere kant.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sluit je aan bij IS, die houden Kristallnacht2.1 tegen de christenen.
Dat blijkt wel uit het feit dat de Nederlandse regering Amerika al jaren steunt in hun praktijken en er, op een demonstratie op 15 februari 2003, nooit één slecht woord over gesproken is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeveel pro-amerikaans geweld demo's zie je hier in nederland?
Daar zou de zelfde reactie op komen.
Ja, nederland is het voorovergebukte slaafje van Amerika. Dat is een probleem, daar ben ik het volledig mee eens.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit het feit dat de Nederlandse regering Amerika al jaren steunt in hun praktijken en er, op een demonstratie op 15 februari 2003, nooit één slecht woord over gesproken is.
Hey wise.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:14 schreef Murdera het volgende:
Maar goed, ik ben ook voorstander van Kristallnacht2.0 uiteraard.
Waar we de kanker van deze samenleving wegspoelen. En dat zijn niet de joden.
quote:
Ik snap dat dit bij je persoon hoort hier maar....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel handig dat je na een triple kill een UAV in kan roepen met d-pad omhoog.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Slechte wegen, geen infrastructuur.
Onderdrukking, geloof, dictatuur.
Verkrachting en oorlog en ander gezeur.
Het blanke ras is superieur!
En zij kunnen rennen, wij hebben cultuur.quote:
Ik ookquote:
Oh, is dat van de Vliegende Panters. Damn, die shit is echt oud. Dacht dat het een of ander Neerlands krakersbandje was waar je het van had.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
En zij kunnen rennen, wij hebben cultuur.
Goethe, Picasso, zij Regilio Tuur.
En zij zijn met vele, maar wij directeur.
Het blanke ras is superieur!
hij blijft fucking goed.
Accent grave gebruiken terwijl het een accent aigu moet zijn.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Accent grave gebruiken terwijl het een accent aigu moet zijn.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, is dat van de Vliegende Panters. Damn, die shit is echt oud. Dacht dat het een of ander Neerlands krakersbandje was waar je het van had.Zag jou echt zo voor me als die kerel uit American History X.
Van welke film is dit???quote:
Pics van je hakenkruistattoo.quote:
Ja straks.quote:
quote:
XXX The History of America, volgens mij.quote:
Je weet dat ik hem op mn penis heb. Gewoon penispics vragen ditquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pics van je hakenkruistattoo.
Moet je aan haar vragenquote:
Oh dacht dat jij vas wasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet dat ik hem op mn penis heb. Gewoon penispics vragen dit
[..]
Moet je aan haar vragen
Nou en. Laat ik m'n Boeddha zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet dat ik hem op mn penis heb. Gewoon penispics vragen dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |