Ik sta aan de andere kant.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sluit je aan bij IS, die houden Kristallnacht2.1 tegen de christenen.
Dat blijkt wel uit het feit dat de Nederlandse regering Amerika al jaren steunt in hun praktijken en er, op een demonstratie op 15 februari 2003, nooit één slecht woord over gesproken is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeveel pro-amerikaans geweld demo's zie je hier in nederland?
Daar zou de zelfde reactie op komen.
Ja, nederland is het voorovergebukte slaafje van Amerika. Dat is een probleem, daar ben ik het volledig mee eens.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit het feit dat de Nederlandse regering Amerika al jaren steunt in hun praktijken en er, op een demonstratie op 15 februari 2003, nooit één slecht woord over gesproken is.
Hey wise.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:14 schreef Murdera het volgende:
Maar goed, ik ben ook voorstander van Kristallnacht2.0 uiteraard.
Waar we de kanker van deze samenleving wegspoelen. En dat zijn niet de joden.
quote:
Ik snap dat dit bij je persoon hoort hier maar....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel handig dat je na een triple kill een UAV in kan roepen met d-pad omhoog.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Slechte wegen, geen infrastructuur.
Onderdrukking, geloof, dictatuur.
Verkrachting en oorlog en ander gezeur.
Het blanke ras is superieur!
En zij kunnen rennen, wij hebben cultuur.quote:
Ik ookquote:
Oh, is dat van de Vliegende Panters. Damn, die shit is echt oud. Dacht dat het een of ander Neerlands krakersbandje was waar je het van had.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
En zij kunnen rennen, wij hebben cultuur.
Goethe, Picasso, zij Regilio Tuur.
En zij zijn met vele, maar wij directeur.
Het blanke ras is superieur!
hij blijft fucking goed.
Accent grave gebruiken terwijl het een accent aigu moet zijn.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Accent grave gebruiken terwijl het een accent aigu moet zijn.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, is dat van de Vliegende Panters. Damn, die shit is echt oud. Dacht dat het een of ander Neerlands krakersbandje was waar je het van had.Zag jou echt zo voor me als die kerel uit American History X.
Van welke film is dit???quote:
Pics van je hakenkruistattoo.quote:
Ja straks.quote:
quote:
XXX The History of America, volgens mij.quote:
Je weet dat ik hem op mn penis heb. Gewoon penispics vragen ditquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pics van je hakenkruistattoo.
Moet je aan haar vragenquote:
Oh dacht dat jij vas wasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet dat ik hem op mn penis heb. Gewoon penispics vragen dit
[..]
Moet je aan haar vragen
Nou en. Laat ik m'n Boeddha zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet dat ik hem op mn penis heb. Gewoon penispics vragen dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |