komen er ook hier voorbeschouwingen, RR?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Froome in topvorm doet onder voor Quintana in topvorm. Dat durft deze jongen wel te stellen.
Moreno heeft vorig jaar zijn kans gehad maar zakte er in het hooggebergte zwaar doorheen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat dachten ze bij katusha? Ach laten we het voor de derde keer dit jaar bog maar es met Rodriguez als koan proberen. Als ze slim waren geweest, hadden ze Moreno tot kopman gemaakt
Rodriguez reed de Tour alleen maar als voorbereiding op de Vuelta, zonder die blessure in de Giro had hij de Tour overgeslagen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat dachten ze bij katusha? Ach laten we het voor de derde keer dit jaar bog maar es met Rodriguez als koan proberen. Als ze slim waren geweest, hadden ze Moreno tot kopman gemaakt
En scorito?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:30 schreef RicardoKishna het volgende:
Komt er nog een fok! www.tourcoach.nl subleague?
Hoezo toch, dat was al maanden bekend.quote:
Naam: De Legendarische FOK! Subleaguequote:Op maandag 18 augustus 2014 10:30 schreef RicardoKishna het volgende:
Komt er nog een fok! www.tourcoach.nl subleague?
Oke. Ik dacht dat hij niet zou rijden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoezo toch, dat was al maanden bekend.
Nou, dat was dus wel zo!quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke. Ik dacht dat hij niet zou rijden.
inquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Naam: De Legendarische FOK! Subleague
Wachtwoord: teamjohannes
Komt allen!
Welkom in de Subleague, je kan me altijd dm'en voor tips.quote:
Betancur rijdt net als vorig jaar "om in vorm te komen voor het WK, Lombardije en Beijing". Vorig jaar was dat een enorm groot succes met als resultaat plek 12 in Beijing..quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke. Ik dacht dat hij niet zou rijden.
Top. Ben present.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Naam: De Legendarische FOK! Subleague
Wachtwoord: teamjohannes
Komt allen!
Chaves is een slechte tip.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welkom in de Subleague, je kan me altijd dm'en voor tips.
Ik heb nog met geen woord gerept over Chaves, maar dat zou wel mijn eerste tip zijn ja!quote:
Die pak ik alvast maar mee dan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb nog met geen woord gerept over Chaves, maar dat zou wel mijn eerste tip zijn ja!
Nu moet je blij worden van Bilbao, Txurruka, Gorka Izagirre en Landa.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oké, Antón zou de Vuelta rijden, maar is blijkbaar vervangen door Javi Moreno. Was nochtans de belangrijkste knecht van Quintana op Lagunas de Neila in Burgos.
Voor het eerst in 9 jaar geen Vuelta voor hem. Deze fanboy zit even in een dipje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |