abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143376089
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:11 schreef eP2e het volgende:

[..]

Kleine toevoeging ;)
Ik wilde het nog wel wat minder zwart-wit afschilderen, maar kan niet meer dan je gelijk geven...
  woensdag 13 augustus 2014 @ 13:14:37 #102
78918 SeLang
Black swans matter
pi_143376143
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:10 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Zou het stand houden voor de rechter als je een werknemer om een dergelijke tweet ontslaat?
Zeker weten in dit geval. De tweet raakt direct haar werkzaamheden in het beveiligingsbedrijf. Het is echt wel een vereiste dat je een realistisch beeld hebt van datgene waar je je tegen wilt beveiligen.

Dat nog los van het feit dat ze het hele instituut daarmee voor schut zet.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_143376201
Schorsing ok, bespreken dat het niet slim is je zo te uiten. Ontslag op basis van uitsluitend dit twitterbericht zou ik bijzonder ver vinden gaan. Ik vraag me ook af op welke basis hier een ontslagvergunning voor verleend zou kunnen worden.

Waarschijnlijk is ze ook vooral geschorst om het gemor onder de bevolking te doen verstommen. En dat werkt gezien de tevreden reacties hier. :o
pi_143376242
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:16 schreef Ludd het volgende:
Waarschijnlijk is ze ook vooral geschorst om het gemor onder de bevolking te doen verstommen.
Uiteindelijk is ze natuurlijk vooral geschorst vanwege haar nogal domme uitspraken.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143376247
quote:
Schorsing ok, bespreken dat het niet slim is je zo te uiten. Ontslag op basis van uitsluitend dit twitterbericht zou ik bijzonder ver vinden gaan.vraag me af op welke grond een rechter hier ontslag voor zou kunnen billijken. Ik vraag me ook af op welke basis hier een ontslagvergunning voor verleend zou kunnen worden.

Waarschijnlijk is ze ook vooral geschorst om het gemor onder de bevolking te doen verstommen.
Heel simpel, het geeft aan dat ze ongeschikt is voor de functie..
pi_143376261
quote:
Schorsing ok, bespreken dat het niet slim is je zo te uiten. Ontslag op basis van uitsluitend dit twitterbericht zou ik bijzonder ver vinden gaan.vraag me af op welke grond een rechter hier ontslag voor zou kunnen billijken. Ik vraag me ook af op welke basis hier een ontslagvergunning voor verleend zou kunnen worden.

:')
  woensdag 13 augustus 2014 @ 13:21:38 #107
78918 SeLang
Black swans matter
pi_143376407
quote:
Update 13.14 - Het ministerie van Veiligheid en Justitie en Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) nemen ‘volstrekt afstand’ van de uitlatingen die Haifi later verwijderde. Het ministerie bevestigt de schorsing.
:)
Mijn reisverslagen
pi_143376430
quote:
Schorsing ok, bespreken dat het niet slim is je zo te uiten. Ontslag op basis van uitsluitend dit twitterbericht zou ik bijzonder ver vinden gaan. Ik vraag me ook af op welke basis hier een ontslagvergunning voor verleend zou kunnen worden.

Waarschijnlijk is ze ook vooral geschorst om het gemor onder de bevolking te doen verstommen. En dat werkt gezien de tevreden reacties hier. :o
Ik begreep dat ze gedetacheerd was. Daarnaast vind ik dat als iemand het over Zionisten heeft al uiterst dubieus, en zeker in zulke functies volledig onaanvaardbaar.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_143376553
Ze baseerde zich hier op:
quote:
Hoax van Iraans staatspersbureau

Haifi baseert zich op een verhaal dat eerder deze zomer is verspreid door het Iraans staatspersbureau INRA. Volgens de Iraniërs zou ISIS een project zijn van de Verenigde Staten en Israël. Klokkenluider Edward Snowden zou dat hebben onthuld. Uit een reconstructie van Time blijkt echter dat het een hoax is, ontsproten aan het brein van de machthebbers in Teheran. Pikant is dat de ambtenaar volgens haar Linkedin tevens woordvoerder is van het Actiecomité Herstel van Vertrouwen, lid van de ‘PvdA Scoutingscommissie’ en oud-gemeenteraadslid voor GroenLinks. De organisatie verzamelde namens bewoners van de Haagse Schilderswijk klachten over de politie. De organisatie diende een klacht in bij de Nationale Ombudsman, die besloot onlangs dat deze niet ontvankelijk was. Update 10.04 - Berouw komt na de zonde.
Wat bevestigd door de ACLU-advocaat van Snowdon is, als een hoax.
I´m back.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 13:27:24 #110
78918 SeLang
Black swans matter
pi_143376589
Het doet je wel afvragen hoeveel meer van dit soort malloten zijn geïnfiltreerd op belangrijke posities. Niet iedereen is zo'n aandachtshoer die elke scheet moet twitteren...
Mijn reisverslagen
pi_143376697
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:25 schreef zwaardegekste het volgende:
Zieltjes zijn zieltjes, dat heeft de PvdA duidelijk laten merken...
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Idd, het maakt ze niets uit wie er op ze stemt, ze maken toch niets klaar/waar.
Dit slaat natuurlijk ook nergens op. Noem me één politieke partij die wél checkt wie er lid is.

Nou ja, behalve de PVV dan, maar die hebben maar één lid, dus da's vrij overzichtelijk. :P
pi_143376700
quote:
15s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:27 schreef SeLang het volgende:
Het doet je wel afvragen hoeveel meer van dit soort malloten zijn geïnfiltreerd op belangrijke posities. Niet iedereen is zo'n aandachtshoer die elke scheet moet twitteren...
Geïnfiltreerd? Stel je niet zo aan zeg. Namens welke organisatie zou ze volgens jou dan geïnfiltreerd zijn? :')
  woensdag 13 augustus 2014 @ 13:31:35 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143376717
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:30 schreef k_man het volgende:

[..]

[..]

Dit slaat natuurlijk ook nergens op. Noem me één politieke partij die wél checkt wie er lid is.

Nou ja, behalve de PVV dan, maar die hebben maar één lid, dus da's vrij overzichtelijk. :P
Natuurlijk is dat relevant, de VVD gaat niet in moslimwijken ronselen om stemmers te winnen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143376731
De koran heeft niets met de islam te maken, dit antisemitische haatboek is door zionisten geschreven om de Islam een slechte naam te geven.
pi_143376737
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:30 schreef k_man het volgende:

[..]

[..]

Bij de SP moet je in principe ook toegelaten worden door de lokale afdeling.
  Eindredactie Games woensdag 13 augustus 2014 @ 13:33:00 #116
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143376760
Domme uitspraak. Ze had het bij dat eerste zinnetje moeten laten en niet meteen met haar zionistengeleuter op de proppen moeten komen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 13:34:16 #117
78918 SeLang
Black swans matter
pi_143376796
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:10 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Zou het stand houden voor de rechter als je een werknemer om een dergelijke tweet ontslaat?
Ah, het NCTV zegt nu dus hetzelfde als ik eerder schreef:

quote:
Update 13.14 - Het ministerie van Veiligheid en Justitie en Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) nemen ‘volstrekt afstand’ van de uitlatingen die Haifi later verwijderde. Het ministerie bevestigt de schorsing. “Omdat haar uitlatingen rechtstreeks betrekking hebben op het werk van de NCTV, vormt dat aanleiding om haar detachering van werkzaamheden bij NCSC/NCTV met onmiddellijke ingang te beëindigen”, zo luidt de toelichting.
Mijn reisverslagen
pi_143376813
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat relevant, de VVD gaat niet in moslimwijken ronselen om stemmers te winnen.
En als er een moslim lid wil worden van de VVD, is er dan iemand die daar een stokje voor steekt? Natuurlijk niet, iedereen kan lid worden van elke politieke partij. Er is niemand die iets checkt.
pi_143376869
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:30 schreef Ludd het volgende:

[..]

Geïnfiltreerd? Stel je niet zo aan zeg. Namens welke organisatie zou ze volgens jou dan geïnfiltreerd zijn? :')
"de Islam" ;)
  woensdag 13 augustus 2014 @ 13:36:40 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143376875
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:34 schreef k_man het volgende:

[..]

En als er een moslim lid wil worden van de VVD, is er dan iemand die daar een stokje voor steekt? Natuurlijk niet, iedereen kan lid worden van elke politieke partij. Er is niemand die iets checkt.
Ja, het kan wel, maar het is wat anders als je actief bepaalde bevolkingsgroepen target in je campagne.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 13 augustus 2014 @ 13:36:46 #121
78918 SeLang
Black swans matter
pi_143376881
quote:
Update 13.31 - Haifi op Radio1 “Vrijheid van meningsuiting geldt kennelijk voor bepaalde groepen. Er wordt met twee maten gemeten. Er zijn genoeg bewijzen voor een link stussen ISIS en Israël.” Ze is nog niet op de hoogte van haar schorsing.
Ze gaat gewoon door _O-
Mijn reisverslagen
pi_143376912
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:36 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ze gaat gewoon door _O-
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143376916
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:36 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ze gaat gewoon door _O-
Wat een achterlijke polderkoe zeg.. misschien moet ze gewoon even ophouden met zichzelf uiten, voor haar eigen bestwil..
pi_143376936
Dit vind ik dan ook wel mooi: "Ze is nog niet op de hoogte van haar schorsing." :D
pi_143376944
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:26 schreef Ryan3 het volgende:
Ze baseerde zich hier op:

[..]

Wat bevestigd door de ACLU-advocaat van Snowdon is, als een hoax.
Volgens mij zijn haar uitlatingen wel op meer dan slechts dat gebaseerd.. :W
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')