Ik wilde het nog wel wat minder zwart-wit afschilderen, maar kan niet meer dan je gelijk geven...quote:
Zeker weten in dit geval. De tweet raakt direct haar werkzaamheden in het beveiligingsbedrijf. Het is echt wel een vereiste dat je een realistisch beeld hebt van datgene waar je je tegen wilt beveiligen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:10 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zou het stand houden voor de rechter als je een werknemer om een dergelijke tweet ontslaat?
Uiteindelijk is ze natuurlijk vooral geschorst vanwege haar nogal domme uitspraken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:16 schreef Ludd het volgende:
Waarschijnlijk is ze ook vooral geschorst om het gemor onder de bevolking te doen verstommen.
Heel simpel, het geeft aan dat ze ongeschikt is voor de functie..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:16 schreef Ludd het volgende:
Schorsing ok, bespreken dat het niet slim is je zo te uiten. Ontslag op basis van uitsluitend dit twitterbericht zou ik bijzonder ver vinden gaan.vraag me af op welke grond een rechter hier ontslag voor zou kunnen billijken. Ik vraag me ook af op welke basis hier een ontslagvergunning voor verleend zou kunnen worden.
Waarschijnlijk is ze ook vooral geschorst om het gemor onder de bevolking te doen verstommen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:16 schreef Ludd het volgende:
Schorsing ok, bespreken dat het niet slim is je zo te uiten. Ontslag op basis van uitsluitend dit twitterbericht zou ik bijzonder ver vinden gaan.vraag me af op welke grond een rechter hier ontslag voor zou kunnen billijken. Ik vraag me ook af op welke basis hier een ontslagvergunning voor verleend zou kunnen worden.
quote:Update 13.14 - Het ministerie van Veiligheid en Justitie en Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) nemen ‘volstrekt afstand’ van de uitlatingen die Haifi later verwijderde. Het ministerie bevestigt de schorsing.
Ik begreep dat ze gedetacheerd was. Daarnaast vind ik dat als iemand het over Zionisten heeft al uiterst dubieus, en zeker in zulke functies volledig onaanvaardbaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:16 schreef Ludd het volgende:
Schorsing ok, bespreken dat het niet slim is je zo te uiten. Ontslag op basis van uitsluitend dit twitterbericht zou ik bijzonder ver vinden gaan. Ik vraag me ook af op welke basis hier een ontslagvergunning voor verleend zou kunnen worden.
Waarschijnlijk is ze ook vooral geschorst om het gemor onder de bevolking te doen verstommen. En dat werkt gezien de tevreden reacties hier.![]()
Wat bevestigd door de ACLU-advocaat van Snowdon is, als een hoax.quote:Hoax van Iraans staatspersbureau
Haifi baseert zich op een verhaal dat eerder deze zomer is verspreid door het Iraans staatspersbureau INRA. Volgens de Iraniërs zou ISIS een project zijn van de Verenigde Staten en Israël. Klokkenluider Edward Snowden zou dat hebben onthuld. Uit een reconstructie van Time blijkt echter dat het een hoax is, ontsproten aan het brein van de machthebbers in Teheran. Pikant is dat de ambtenaar volgens haar Linkedin tevens woordvoerder is van het Actiecomité Herstel van Vertrouwen, lid van de ‘PvdA Scoutingscommissie’ en oud-gemeenteraadslid voor GroenLinks. De organisatie verzamelde namens bewoners van de Haagse Schilderswijk klachten over de politie. De organisatie diende een klacht in bij de Nationale Ombudsman, die besloot onlangs dat deze niet ontvankelijk was. Update 10.04 - Berouw komt na de zonde.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:25 schreef zwaardegekste het volgende:
Zieltjes zijn zieltjes, dat heeft de PvdA duidelijk laten merken...
Dit slaat natuurlijk ook nergens op. Noem me één politieke partij die wél checkt wie er lid is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Idd, het maakt ze niets uit wie er op ze stemt, ze maken toch niets klaar/waar.
Geïnfiltreerd? Stel je niet zo aan zeg. Namens welke organisatie zou ze volgens jou dan geïnfiltreerd zijn?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:27 schreef SeLang het volgende:
Het doet je wel afvragen hoeveel meer van dit soort malloten zijn geïnfiltreerd op belangrijke posities. Niet iedereen is zo'n aandachtshoer die elke scheet moet twitteren...
Natuurlijk is dat relevant, de VVD gaat niet in moslimwijken ronselen om stemmers te winnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:30 schreef k_man het volgende:
[..]
[..]
Dit slaat natuurlijk ook nergens op. Noem me één politieke partij die wél checkt wie er lid is.
Nou ja, behalve de PVV dan, maar die hebben maar één lid, dus da's vrij overzichtelijk.
Bij de SP moet je in principe ook toegelaten worden door de lokale afdeling.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:30 schreef k_man het volgende:
[..]
[..]
Dit slaat natuurlijk ook nergens op. Noem me één politieke partij die wél checkt wie er lid is.
Nou ja, behalve de PVV dan, maar die hebben maar één lid, dus da's vrij overzichtelijk.
Ah, het NCTV zegt nu dus hetzelfde als ik eerder schreef:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:10 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zou het stand houden voor de rechter als je een werknemer om een dergelijke tweet ontslaat?
quote:Update 13.14 - Het ministerie van Veiligheid en Justitie en Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) nemen ‘volstrekt afstand’ van de uitlatingen die Haifi later verwijderde. Het ministerie bevestigt de schorsing. “Omdat haar uitlatingen rechtstreeks betrekking hebben op het werk van de NCTV, vormt dat aanleiding om haar detachering van werkzaamheden bij NCSC/NCTV met onmiddellijke ingang te beëindigen”, zo luidt de toelichting.
En als er een moslim lid wil worden van de VVD, is er dan iemand die daar een stokje voor steekt? Natuurlijk niet, iedereen kan lid worden van elke politieke partij. Er is niemand die iets checkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat relevant, de VVD gaat niet in moslimwijken ronselen om stemmers te winnen.
"de Islam"quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:30 schreef Ludd het volgende:
[..]
Geïnfiltreerd? Stel je niet zo aan zeg. Namens welke organisatie zou ze volgens jou dan geïnfiltreerd zijn?
Ja, het kan wel, maar het is wat anders als je actief bepaalde bevolkingsgroepen target in je campagne.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:34 schreef k_man het volgende:
[..]
En als er een moslim lid wil worden van de VVD, is er dan iemand die daar een stokje voor steekt? Natuurlijk niet, iedereen kan lid worden van elke politieke partij. Er is niemand die iets checkt.
Ze gaat gewoon doorquote:Update 13.31 - Haifi op Radio1 “Vrijheid van meningsuiting geldt kennelijk voor bepaalde groepen. Er wordt met twee maten gemeten. Er zijn genoeg bewijzen voor een link stussen ISIS en Israël.” Ze is nog niet op de hoogte van haar schorsing.
quote:
Wat een achterlijke polderkoe zeg.. misschien moet ze gewoon even ophouden met zichzelf uiten, voor haar eigen bestwil..quote:
Volgens mij zijn haar uitlatingen wel op meer dan slechts dat gebaseerd..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:26 schreef Ryan3 het volgende:
Ze baseerde zich hier op:
[..]
Wat bevestigd door de ACLU-advocaat van Snowdon is, als een hoax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |