Volgens mij trekt MvJ voornamelijk rechtse dudes.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Inderdaad, het is daar not dun om VVD te stemmen, dan word je echt de kantine uitgekeken.
Ik zeg ook niet dat er niets mis mee is, als je zo denkt over extremisten is het juist goed, maar ik bedoel alleen maar, ze suggereert dat het inderdaad door zionisten komt dat ze zo handelen, maar ze volgen gewoon letterlijk de heilige teksten van de Islam.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:34 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Waardoor je naar haar mening dus geen echte moslim bent.
Niks mis mee toch?
Dat ISIS achter de schermen wordt bestierd door zionisten is natuurlijk nonsens.
Eigenlijk had ik alles wat erop staat wel kunnen aanhalen het is tot 2012 allemaal in deze hoek (quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat hele linkedin is natuurlijk ook een lachertje hè.
Daar kwakt iedereen zijn cv op, en als je dat dan leest....
Als je dat zegt kom je bijna net zo complot-alu-hoedjes-denkerig over als dat mokkel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ze infiltreren.
Yupquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je dat zegt kom je bijna net zo complot-alu-hoedjes-denkerig over als dat mokkel.
Maar je zou het bijna zeggen en ze krijgen er ook alle kans voor.
De diversiteitsmolen is toch echt door anderen aangeslingerd en dat zij haar talent in het allochtoon zijn nou aanwendt om zoals van haar verlangd, anderen met datzelfde talent te scouten..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je dat zegt kom je bijna net zo complot-alu-hoedjes-denkerig over als dat mokkel.
Maar je zou het bijna zeggen en ze krijgen er ook alle kans voor.
Een bepaalde interpretatie daarvan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er niets mis mee is, als je zo denkt over extremisten is het juist goed, maar ik bedoel alleen maar, ze suggereert dat het inderdaad door zionisten komt dat ze zo handelen, maar ze volgen gewoon letterlijk de heilige teksten van de Islam.
Hoe dan ook, het is een bolwerk van baantjeszieke non-valeurs, charlatans en pedante blagen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Echt waar? Dat zal dan wel lastig zijn voor Ivo en Fredje?
Ja, de letterlijke interpretatie zoals het staat geschreven op sommige pagina's. Toegegeven ze slaan de vergevingszinnende alinea's wel voor het gemak over in hun interpretatiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Een bepaalde interpretatie daarvan.
Of je gaat gewoon lekker buitenspelen. met je pvdaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Echt, wat een zeldzame zeperds van reacties hier. Dit mens is gestoord. Maakt het nou echt in jullie ogen uit, van welke partij ze lid is? En maken jullie nou echt van haar een pars pro toto voor de hele partij? Alsof deze sufkut een standaard PvdA (goed opletten, Heatwave, zo spel je die partijnaam) lid is? Of dat haar gedachtengoed een voorgeschreven partijregel is of zo?
Er zou een verplichte IQ test moeten komen voor users die in NWS (en POL) moeten komen. Of een test om te zien of iemand überhaupt enige binding met de werkelijkheid heeft.
Of misschien eens een forum OND(erbuik) laten opzetten, waar lekker dit soort kroegpraat losgelaten kan worden.
Ze verdient heel weinig.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:34 schreef Ryan3 het volgende:
Dat ben ik stiekem ook nog wel benieuwd naar wat zo'n dame dan verdient....
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:07 schreef Lothiriel het volgende:
Is dat niet datzelfde mens dat beweerde dat een politie-auto afbreken eigenlijk geen misdaad is, en dat als ze een donker getint persoon arresteren in de Schilderswijk, dat dat altijd racistisch is? Volgens mij zag ik er nog pas geleden een filmpje over
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:41 schreef NotYou het volgende:
Deze mevrouw kennen we trouwens al!
[ afbeelding ]
"En je gaat verdiepen, met die mensen in gesprek raakt en je gaat navragen van wat is er nou precies met je zoon aan de hand dan gaat het om iemand die verdacht wordt van vernielingen en brandjes stichten, en een politie auto bijvoorbeeld te hebben vernield en dan gaat het niet om grote misdaad.."
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/308432
Van het Actiecomité Herstel van Vertrouwen!
Troll.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:37 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ze zal wel goed in haar werk zijn. Waar maak jij uit op dat er sprake zou kunnen zijn van een veiligheidsrisico?
Jouw reactie geeft je eigen onderbuikgevoelens weer. Jouw onderbuik zegt dat het merendeel van de users hier uit een PVV-kroeg is weggeplukt.....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Echt, wat een zeldzame zeperds van reacties hier. Dit mens is gestoord. Maakt het nou echt in jullie ogen uit, van welke partij ze lid is? En maken jullie nou echt van haar een pars pro toto voor de hele partij? Alsof deze sufkut een standaard PvdA (goed opletten, Heatwave, zo spel je die partijnaam) lid is? Of dat haar gedachtengoed een voorgeschreven partijregel is of zo?
Er zou een verplichte IQ test moeten komen voor users die in NWS (en POL) moeten komen. Of een test om te zien of iemand überhaupt enige binding met de werkelijkheid heeft.
Of misschien eens een forum OND(erbuik) laten opzetten, waar lekker dit soort kroegpraat losgelaten kan worden.
Ik snap wel wat ze bedoelt. Als extremisten aangeven een bepaald geloof aan te hangen, zegt dat niets over het geloof an sich. Moslims identificeren zich net zo min met extremisten als christenen zich identifieren met de westboro baptist church. Een moordenaar kan zichzelf christen noemen, maar het is niet-christelijk om moorden te plegen. In dat opzicht ben je dan geen echte christen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:10 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen we even aan ISIS zelf vragen of ze islamitisch zijn.....
Oh ze is ook betrokken bij VARA, zegt genoegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |