abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143382601
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Inderdaad, het is daar not dun om VVD te stemmen, dan word je echt de kantine uitgekeken.
Volgens mij trekt MvJ voornamelijk rechtse dudes.
I´m back.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 16:36:24 #227
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_143382606
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:34 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Waardoor je naar haar mening dus geen echte moslim bent.
Niks mis mee toch?

Dat ISIS achter de schermen wordt bestierd door zionisten is natuurlijk nonsens.
Ik zeg ook niet dat er niets mis mee is, als je zo denkt over extremisten is het juist goed, maar ik bedoel alleen maar, ze suggereert dat het inderdaad door zionisten komt dat ze zo handelen, maar ze volgen gewoon letterlijk de heilige teksten van de Islam.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_143382611
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat hele linkedin is natuurlijk ook een lachertje hè.
Daar kwakt iedereen zijn cv op, en als je dat dan leest... :').
Eigenlijk had ik alles wat erop staat wel kunnen aanhalen het is tot 2012 allemaal in deze hoek ( :') ) maar het ging me vooral om de samenhang met haar raadslidmaatschap.
Je suis Charlie Sheen
pi_143382633
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je zou bijna zeggen dat ze infiltreren.
Als je dat zegt kom je bijna net zo complot-alu-hoedjes-denkerig over als dat mokkel.

Maar je zou het bijna zeggen en ze krijgen er ook alle kans voor.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_143382659
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:37 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als je dat zegt kom je bijna net zo complot-alu-hoedjes-denkerig over als dat mokkel.

Yup
pi_143382714
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:37 schreef Red_85 het volgende:

[..]

De diversiteitsmolen is toch echt door anderen aangeslingerd en dat zij haar talent in het allochtoon zijn nou aanwendt om zoals van haar verlangd, anderen met datzelfde talent te scouten..
Je suis Charlie Sheen
pi_143382730
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:36 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat er niets mis mee is, als je zo denkt over extremisten is het juist goed, maar ik bedoel alleen maar, ze suggereert dat het inderdaad door zionisten komt dat ze zo handelen, maar ze volgen gewoon letterlijk de heilige teksten van de Islam.
Een bepaalde interpretatie daarvan. :)
  woensdag 13 augustus 2014 @ 16:40:38 #233
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_143382732
In de US of A zou dit nooit gebeuren. Only in the EU. Al hebben ze daar wel van andere dingen last :+.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 13 augustus 2014 @ 16:41:41 #234
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_143382769
quote:
11s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:35 schreef k_man het volgende:

[..]

Echt waar? Dat zal dan wel lastig zijn voor Ivo en Fredje?
Hoe dan ook, het is een bolwerk van baantjeszieke non-valeurs, charlatans en pedante blagen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 13 augustus 2014 @ 16:42:11 #235
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_143382782
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:40 schreef k_man het volgende:

[..]

Een bepaalde interpretatie daarvan. :)
Ja, de letterlijke interpretatie zoals het staat geschreven op sommige pagina's. Toegegeven ze slaan de vergevingszinnende alinea's wel voor het gemak over in hun interpretatie :+.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_143382797
Zo merkwaardig ook, wanneer discriminatie blanke mannen benadeelt is het ineens geen kwaad meer maar uitgesproken positief. Hoe werkt dit eigenlijk? Ludd, kun je het ons misschien uitleggen?
Je suis Charlie Sheen
pi_143382905
Als blanke man kan je niet gediscrimineerd worden komop dat weetje toch wel?
Dat is een eenrichtingsweg in de 21e eeuw.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:07:15 #238
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143383460
Is dat niet datzelfde mens dat beweerde dat een politie-auto afbreken eigenlijk geen misdaad is, en dat als ze een donker getint persoon arresteren in de Schilderswijk, dat dat altijd racistisch is? Volgens mij zag ik er nog pas geleden een filmpje over :')
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_143383522
PvdA ... vroeger zeiden we altijd: "Poep van de Arabieren". En het komt allemaal uit. ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2014 17:10:16 ]
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:18:39 #240
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143383788
Echt, wat een zeldzame zeperds van reacties hier. Dit mens is gestoord. Maakt het nou echt in jullie ogen uit, van welke partij ze lid is? En maken jullie nou echt van haar een pars pro toto voor de hele partij? Alsof deze sufkut een standaard PvdA (goed opletten, Heatwave, zo spel je die partijnaam) lid is? Of dat haar gedachtengoed een voorgeschreven partijregel is of zo?

Er zou een verplichte IQ test moeten komen voor users die in NWS (en POL) moeten komen. Of een test om te zien of iemand überhaupt enige binding met de werkelijkheid heeft.

Of misschien eens een forum OND(erbuik) laten opzetten, waar lekker dit soort kroegpraat losgelaten kan worden.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:19:21 #241
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143383811
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Echt, wat een zeldzame zeperds van reacties hier. Dit mens is gestoord. Maakt het nou echt in jullie ogen uit, van welke partij ze lid is? En maken jullie nou echt van haar een pars pro toto voor de hele partij? Alsof deze sufkut een standaard PvdA (goed opletten, Heatwave, zo spel je die partijnaam) lid is? Of dat haar gedachtengoed een voorgeschreven partijregel is of zo?

Er zou een verplichte IQ test moeten komen voor users die in NWS (en POL) moeten komen. Of een test om te zien of iemand überhaupt enige binding met de werkelijkheid heeft.

Of misschien eens een forum OND(erbuik) laten opzetten, waar lekker dit soort kroegpraat losgelaten kan worden.
Of je gaat gewoon lekker buitenspelen. met je pvda :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:19:54 #242
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_143383832
Haha, L_V, zeg dat lidmaatschap toch eens op, vent.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:21:04 #243
3647 B.R.Oekhoest
pi_143383866
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:34 schreef Ryan3 het volgende:
Dat ben ik stiekem ook nog wel benieuwd naar wat zo'n dame dan verdient....
Ze verdient heel weinig.

ze krijgt alleen veel te veel
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_143383868
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:07 schreef Lothiriel het volgende:
Is dat niet datzelfde mens dat beweerde dat een politie-auto afbreken eigenlijk geen misdaad is, en dat als ze een donker getint persoon arresteren in de Schilderswijk, dat dat altijd racistisch is? Volgens mij zag ik er nog pas geleden een filmpje over :')
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:41 schreef NotYou het volgende:
Deze mevrouw kennen we trouwens al!

[ afbeelding ]

"En je gaat verdiepen, met die mensen in gesprek raakt en je gaat navragen van wat is er nou precies met je zoon aan de hand dan gaat het om iemand die verdacht wordt van vernielingen en brandjes stichten, en een politie auto bijvoorbeeld te hebben vernield en dan gaat het niet om grote misdaad.."

http://pauwenwitteman.vara.nl/media/308432

Van het Actiecomité Herstel van Vertrouwen! _O-
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:22:30 #245
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143383904
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:37 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ze zal wel goed in haar werk zijn. Waar maak jij uit op dat er sprake zou kunnen zijn van een veiligheidsrisico?
Troll.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:22:57 #246
3647 B.R.Oekhoest
pi_143383917
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Jouw reactie geeft je eigen onderbuikgevoelens weer. Jouw onderbuik zegt dat het merendeel van de users hier uit een PVV-kroeg is weggeplukt.....
pi_143383922
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:10 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]

Zullen we even aan ISIS zelf vragen of ze islamitisch zijn.....
Ik snap wel wat ze bedoelt. Als extremisten aangeven een bepaald geloof aan te hangen, zegt dat niets over het geloof an sich. Moslims identificeren zich net zo min met extremisten als christenen zich identifieren met de westboro baptist church. Een moordenaar kan zichzelf christen noemen, maar het is niet-christelijk om moorden te plegen. In dat opzicht ben je dan geen echte christen.
pi_143383923
Blijkt maar weer dat de vrijheid van meningsuiting slechts geld voor opinies die niet ver van de publieke opinie liggen. Zodra je daarvan afwijkt, ben je een outcast.

Die mevrouw kan haar mening op diverse bronnen staven, hier een selectie uit een Google-opdracht:

http://www.timesofpol.com(...)isis-the-connection/
http://time.com/2992269/isis-is-an-american-plot-says-iran/
http://syrianfreepress.wo(...)s-trained-by-mossad/
http://nodisinfo.com/leader-terror-group-isis-zionist-stooge/
http://www.liveleak.com/view?i=2fa_1407566665

Wilders/Van Gogh mogen wel roepen dat moslims erop uit zijn om Nederland te islamiseren, maar deze mevrouw mag niet haar mening over ISIS hebben.

Hypocriet. Meten met twee maten. Belachelijk.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:23:20 #249
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143383932
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:21 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Oh ze is ook betrokken bij VARA, zegt genoeg :D :')
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:23:33 #250
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143383937
Zelfingenomen pretentieuze dweil die je ook altijd bent :').

Beetje met grote woorden strooien en wat vage termen stooien en verontwaardigd de "onderbuik" kaart spelen en verder wat gelul over IQ.

En dat terwijl je 0,0 inbrengt in de discussie, maar die is natuurlijk ook VEEEER onder je verheven niveau.

En het leukste is dat je de verrotste/verderfelijkste kant van het politieke spectrum aanhangt die er is en het lef hebt durft te hebben ons voor dom uit te maken :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')