De aflevering is al te bekijken, dus dan is het geen spoileren. Overigens heb ik zelf ook nog geen van beide afleveringen gekekenquote:
Ja beetje overdreven reactie ook wel inderdaadquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
De aflevering is al te bekijken, dus dan is het geen spoileren. Overigens heb ik zelf ook nog geen van beide afleveringen gekekenMaar 'spoilers' maken mij niks uit, als dat wel zo was, zou ik niet in dit topic lezen totdat ik had gekeken
Beetje maarquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja beetje overdreven reactie ook wel inderdaad
Voor de eerste uitzending had de serie een 9.9. Yeah.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:47 schreef Zelva het volgende:
Net twee afleveringen uitgezonden, toch weten al meer dan zesduizend mensen op IMDb dat de hele serie een 9.5 waard is
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
De aflevering is al te bekijken, dus dan is het geen spoileren. Overigens heb ik zelf ook nog geen van beide afleveringen gekekenMaar 'spoilers' maken mij niks uit, als dat wel zo was, zou ik niet in dit topic lezen totdat ik had gekeken
Eens. Net de tweede gekeken en ik ben toch fan. Gelukkig maar, ik vond het echt zonde.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:09 schreef BroesWillems het volgende:
Heerlijke 2e aflevering, de vertrouwde sfeer, de dialogen, de humor en de vage shit. Ik had geen hoge verwachtingen, maar ben nu weer gehyped.
En jij had dat niet verwacht?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:38 schreef Nober het volgende:
6.881.000 kijkers voor aflevering 1.
http://tvbythenumbers.zap(...)atlanta-more/361257/
Breaking Bad haalde dat alleen met de laatste aflevering van de hele reeks.
Ik vrees het laatstequote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon de bedoeling, of snap ik het nou niet meer?
Nee.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Trouwens: als de serie begint met een flash forward van Saul na BB, is het toch onvermijdelijk dat Walter en Jessie er ook nog in voorkomen?
Hier de volledige cast. Wat me wel opviel was dat Tuco er is bijgevoegd want toen ik een paar dagen terug keek, stond hij er nog niet bij.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Trouwens: als de serie begint met een flash forward van Saul na BB, is het toch onvermijdelijk dat Walter en Jessie er ook nog in voorkomen?
Welk verhaal is er nog te vertellen van Saul & Walter & Jesse?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik denk dat ze de kijkers wilden verrassen. In een interview gaf Gilligan al aan dat de kijkers al in aflevering 1 een nog niet eerder genoemde oude bekende konden verwachten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:13 schreef Vatta het volgende:
[..]
Hier de volledige cast. Wat me wel opviel was dat Tuco er is bijgevoegd want toen ik een paar dagen terug keek, stond hij er nog niet bij.
Better Call Saul (TV Series 2015– ) - Full Cast & Crew - IMDb
Nee, ik ben zondag ook weer begonnenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:22 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik trouwens de enige die BB weer aan het kijken is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |