Ik heb een forse A-cup.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben soms indd wel benieuwd naar de mensen hierMijn penis zegt dat ik Veer wel zou raken na 3 bier.
Dude, guys like you never get girls like me.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben soms indd wel benieuwd naar de mensen hierMijn penis zegt dat ik Veer wel zou raken na 3 bier.
Heb niet gezegd waarmee ik je zou rakenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, guys like you never get girls like me.
was je nr?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, guys like you never get girls like me.
Waanbeeldmanquote:
Je zou me helemaal nergens mee kunnen raken schatje hehequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb niet gezegd waarmee ik je zou raken
het zit je diep he. hempie afkraken maar vervolgens wel checken waar die van is.quote:
Ik zou dat vette lijf nog met een doperwt kunnen rakenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je zou me helemaal nergens mee kunnen raken schatje hehe
Veer ziet er in het echt wel iets anders uit. Ze is 1.90 en fors behaard.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
het zit je diep he. hempie afkraken maar vervolgens wel checken waar die van is.
Welk vette lijf?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou dat vette lijf nog met een doperwt kunnen rakenhehe
Haha vergeet m'n beugel en bril niet te vermelden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Veer ziet er in het echt wel iets anders uit. Ze is 1.90 en fors behaard.
Ik heb hem een keer zien hangen. Zit me helemaal niks diep.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
het zit je diep he. hempie afkraken maar vervolgens wel checken waar die van is.
Altijd als ik jouw UI zie krijg ik zin in Mos Def te luisteren.quote:
Alsof je nog nooit in m'n fobo hebt gelurkt jij stiekemerd. Beetje scheinheilig doen alsof je niet weet hoe ik shinequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh ja dat hoorde ik hier :$ wtf is dit voor leugenbroedplaats.
Je moet voor je kijken in een gedeelde douche.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer zien hangen.
Als ik jouw ui zie heb ik zin om naar het Drentsch museum te gaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Altijd als ik jouw UI zie krijg ik zin in Mos Def te luisteren.
Keep telling yourself that. U straight mirinquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer zien hangen. Zit me helemaal niks diep.
Zwart aan beide zijdenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Altijd als ik jouw UI zie krijg ik zin in Mos Def te luisteren.
Ik heb geen ui.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik jouw ui zie heb ik zin om naar het Drentsch museum te gaan
Nou neequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof je nog nooit in m'n fobo hebt gelurkt jij stiekemerd. Beetje scheinheilig doen alsof je niet weet hoe ik shine
Wel handig altijd rode ui in huis.quote:
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben jij ook diegene met die duif op je rug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |