Ik wilde het vragen maar hij sprak geen Chinees.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet zo goed wat die kerel op de voorgrond doet met z'n armen wijd.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet zo goed wat die kerel op de voorgrond doet met z'n armen wijd.
Mijn voorkant is echt kk lelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:49 schreef VeerEli het volgende:
Ohh was dat BT? Vond het best een leuke achterkant, verrassend.
Nu wel erg benieuwd naar de voorkant though
Oh jammer, vreesde ik al.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn voorkant is echt kk lelijk
Ik heb als regel voor mezelf dat wanneer ik het zelf niet kan zien het niet meetelt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal lelijk, kom eens buiten in de zon ofzo.quote:
Ik heb momenteel een prima zongebruind tintje anders, hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allemaal lelijk, kom eens buiten in de zon ofzo.
Ik denk dat je te main-stream bent voor 2NutZ.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar nee.. denk dat als jullie mij zouden kennen mij wel zouden diggen. Vooral 2NutZ
Ja maar 2NutZquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar nee.. denk dat als jullie mij zouden kennen mij wel zouden diggen. Vooral 2NutZ
Vast wel, maar we zitten op FOK! dus accepteer nou maar gewoon de botheidquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmm.. weet niet of die pinrolled jeans kan waarderen die net niet boven mijn felbegeerde sneakers hangen. ( Asics gel lyte vanquish )quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat je te main-stream bent voor 2NutZ.
Je klinkt echt als ene lekker wijfquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb momenteel een prima zongebruind tintje anders, hoor.
Oh maak je maar geen zorgenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vast wel, maar we zitten op FOK! dus accepteer nou maar gewoon de botheid
Schep in je nekquote:
Wauw hihihihi dankje seg :$quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je klinkt echt als ene lekker wijf.
Hihiquote:
denk maarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:51 schreef BlauweTijger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |