Is traag van begrip.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:58 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
wees er maar trots op, wie het laatst lacht ...............!

Je eerste leuke opmerkingquote:
 , je snapt het verder wel en nep mocros wonen in Nederland!
 , je snapt het verder wel en nep mocros wonen in Nederland!

Des te meer reden ze in de bak te gooien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet ondertussen wel dat die figuren niet sporen. Dus, wat is je punt?

Aan gedachtenpolitie doen we gelukkig niet in Nederlandquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:01 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Des te meer reden ze in de bak te gooien.

In dit geval helaas niet, zulke gestoorden vormen een ernstig gevaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Aan gedachtenpolitie doen we gelukkig niet in Nederland

Het is onderdeel van de polarisatie die momenteel hoogtij viert.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:00 schreef Wespensteek het volgende:
Ik snap nog steeds de hele ophef niet er lopen wat luitjes te demonstreren en anderen zijn daartegen. Er worden maar zes opgepakt. Geen doden, geen gewonden alleen wat gekneusde ego's. Het is komkommertijd dus dat pvv en ex-pvv weer de aandacht proberen te trekken is ook weinig nieuws. Straks zijn er weer belangrijke dingen dan staan ze weer buitenspel.

Bedoel je niet burkini?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oke man! Zegt Mutant01 kijkend naar de baai van Tanger met wat bikinibabes voor zijn neus.

Dat willen alleen de nep mocro's die wat goed moeten maken omdat ze hun eigen land hebben verlaten aangezien het daar niet zo goed is als hier. (goed = rijk)quote:

Ik zal een manier vinden om het hier te postenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Alsof (ongelovige) vrouwen dat tegen die tijd nog zelf zouden mogen.

Oke dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:10 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Dat willen alleen de nep mocro's die wat goed moeten maken omdat ze hun eigen land hebben verlaten aangezien het daar niet zo goed is als hier. (goed = rijk)

Maar het is ook wel duidelijk dat het allemaal maar slappelingen zijn. Het lijkt toch werkelijk helemaal nergens meer op wat die demonstraties tegenwoordig voorstellen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is onderdeel van de polarisatie die momenteel hoogtij viert.

oké. Dank voor je intellectuele bijdrage aan deze discussie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:01 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Je eerste leuke opmerking, je snapt het verder wel en nep mocros wonen in Nederland!

Wat voor zinnigs moet die daar op antwoorden dan ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:16 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
@Mutant01, over het genen verhaal heb je het liever niet he?

We zijn nooit verder geweest dan bij af!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Geert gooit olie op het vuur en het speciaal onderwijs is ook vrij op woensdagmiddag blijkbaar. We zijn weer terug bij af. Leuk.

Liever wel. Vertel eens wat meer. Ik wil alles tot in detail horen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:16 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
@Mutant01, over het genen verhaal heb je het liever niet he?

Dan zou ik maar vlot aan m'n huiswerk beginnen als ik jou was. Morgenochtend gaat de juf je weer controleren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:24 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
We zijn nooit verder geweest dan bij af!

Jij mag gaan ontkennen dat het niet in jullie genen zit, jouw omdraai grapje werkt niet bij mij!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Liever wel. Vertel eens wat meer. Ik wil alles tot in detail horen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |