Mocht er in de groep mensen zich misdragen, mag je van mij die er ook uitknuppelen ja, en nee, 'geen jihad in onze straten' is niet zich misdragen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar dan ook bij de demonstranten toch? Moeten al die relschoppers en aan die kant ook uit.
Maar ben het met je eens dat het een stomme actie is geweest van de 'tegendemonstranten' om zich zo te gedragen...
Vooroordelen, vooroordelen, dat is een probleem van de organisatie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar er hebben zich nu allemaal partijen gemeld die mee gaan lopen die alleen maar ruzie met elkaar gaan krijgen. Dus denk echt niet dat ze diezelfde route nog een keer mogen lopen.
Hoe bedoel je vooroordelen ? Ik hoorde dat die AFA relschoppers mee gaat lopen , Wilders, Pro Patria , Duindorpers , voetbal supporters en dan waarschijnlijk nog wat extreem rechts idioten ...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:46 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Vooroordelen, vooroordelen, dat is een probleem van de organisatie.
Volgens de verhalen waren er bij de laatste demo ook wel wat 'rechtse zware jongens' en hoe is het daar precies mee mis gegaan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je vooroordelen ? Ik hoorde dat die AFA relschoppers mee gaat lopen , Wilders, Pro Patria , Duindorpers , voetbal supporters en dan waarschijnlijk nog wat extreem rechts idioten ...
Hoebedoel je geen ruzie ?:P
Uhh ja extreem rechtse mensen zijn echt hele grote idioten. En als je dan zon wijk in gaat vind ik je ook een relschopper ja ..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:57 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Volgens de verhalen waren er bij de laatste demo ook wel wat 'rechtse zware jongens' en hoe is het daar precies mee mis gegaan?
Maar blijf ze vooral relschoppers en idioten noemen.
Ik vind iemand die in een boerka loopt een hele grote idioot, ook een relschopper als die in mijn wijk komt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhh ja extreem rechtse mensen zijn echt hele grote idioten. En als je dan zon wijk in gaat vind ik je ook een relschopper ja ..
Weet ik niet zeker, ik dacht eentje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik geloof dat die 'zware jongens' er uit gepikt zijn toch door de politie ?
Nee, ik zal ze de helden van nederland noemen nou goed? Want zo laat jij het wel over komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:57 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Volgens de verhalen waren er bij de laatste demo ook wel wat 'rechtse zware jongens' en hoe is het daar precies mee mis gegaan?
Maar blijf ze vooral relschoppers en idioten noemen.
Als ze daar komt demonstreren tegen de 'bewoner' dan wel jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:03 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik vind iemand die in een boerka loopt een hele grote idioot, ook een relschopper als die in mijn wijk komt?
En maar weer uitvergroten en overdrijven....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, ik zal ze de helden van nederland noemen nou goed? Want zo laat jij het wel over komen.
Dus dat. Zijn gewoon compleet van de pot gerukt. Het aankijken niet waard.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, ik zal ze de helden van nederland noemen nou goed? Want zo laat jij het wel over komen.
Lijkt wel alsof je je aangesproken voelt ...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:11 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En maar weer uitvergroten en overdrijven....
Dan ook niet, behalve dan dat gezichts bedekkend verboden is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ze daar komt demonstreren tegen de 'bewoner' dan wel ja
Zij/hij reageert op mij, dus geef ik netjes een repley.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof je je aangesproken voelt ...
Als zij in het verboden gezichts- bedekkende kleding in een buurt gaat demonstreren waar nauwelijks mensen zoals haar wonen vind ik haar ook een idioot en een relschopper...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:12 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dan ook niet, behalve dan dat gezichts bedekkend verboden is.
Had het over de reactie zelf...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:13 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zij/hij reageert op mij, dus geef ik netjes een repley.
Zou je je toch in moeten herkennen, je doet het aan de lopende band.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:11 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En maar weer uitvergroten en overdrijven....
De tijd van constructieve oplossingen is ook een beetje voorbij, ben ik bang.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die polarisatie is eng. Alle weldenkenden gaan zich verenigen met de extremen. ''Rechts" heeft opeens geen enkele schaamte om zich naast neofascisten te vertonen. De jan-met-de-pet moslim is opeens broeder met de moordcommando's van ISIS. En gelukkig heeft AFA zich ook inmiddels ook gemeld, kan "links" daar mee gaan buitenspelen.
Ja, zo gaan we de problemen in de Schilderswijk wel constructief oplossen.
Wat jij wil.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Zou je je toch in moeten herkennen, je doet het aan de lopende band.
Politie zegt zelf tevreden te zijn over de vooruitgang in de wijk(en in dat artikel wordt korte metten gemaakt met het kusjekroel beleid dat kant noch wal slaat), maar nee, dat kan niet waar zijn, past niet in jouw beeld. Jouw beeld is dat daar nu al een uitgeroepen eigen staat is waar politie geen grip op heeft en niets meer mee kan. Jouw beeld is dat de politie zwicht terwijl er bij die demonstratie gehandeld is zoals normaal is bij demonstratie's, dat terwijl er daar op dat moment al 6 relschopper opgepakt zijn en meer volgen, ook geheel op de normale manier.
Aanvulling:
Het erge is dat door de situatie nu de boel weer heel wat stappen achteruit doet, of zelfs erger maakt. De mensen die daar de echte prijs voor zullen betalen zijn de mensen in die wijk die geen radicalen zijn en dat zijn toch nog echt de meeste mensen.
Die radicalen en de echte relschoppers heb ik echt geen medelijden mee, maar er wonen daar veel meer mensen dan alleen die.
Erodome, lees je mee?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gaat nu op Nieuwsuur over de radicaalgekken achter dewarereligie.nl die ook in de Schilderswijk de boel ophitsen. Waanzin dat die gasten nog niet achter tralies zitten.
Het kan nog, maar dan wel snel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
De tijd van constructieve oplossingen is ook een beetje voorbij, ben ik bang.
Die gasten zijn nog helemaal niet in beeld bij Politie e.d.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gaat nu op Nieuwsuur over de radicaalgekken achter dewarereligie.nl die ook in de Schilderswijk de boel ophitsen. Waanzin dat die gasten nog niet achter tralies zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |