En wat gaat jouw aandeel zijn?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:30 schreef Yesse het volgende:
Dus nog 134 volle dagen om de kerst van Jackson geweldig te maken
Tips en trucsquote:
Ja, zelfverzekerdheid, dat is altijd wel een probleem van mequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tips en trucsMaar je moet zelf het echte werk doen. En dat moet vast lukken als je een beetje zelfverzekerheid van hier meeneemt naar 't echte leven
Ja, sterker nog deze kerst wonen we 2 jaar samen. We zijn op kerstavond verhuisd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, zelfverzekerdheid, dat is altijd wel een probleem van me. Je kent me goed
.
Laat de tips en trucs maar komen gedurende de aankomende weken, haha!
Is jouw kerstliefde al binnen?
Mooiquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, sterker nog deze kerst wonen we 2 jaar samen. We zijn op kerstavond verhuisd.
Hee ouwe strijderquote:
Ja!quote:
Bonjour Mr. Claxon!quote:
Hoe behandelt het leven u vandaag?quote:
Mwaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe behandelt het leven u vandaag?
koffiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MwaOpstartprobleempjes.. En u?
Behoorlijk goed... Op de zaak, deephouse setje in mijn oren lekker aan de gang. Alhoewel ik echt de afgelopen weken bijzonder weinig zin in werk hebquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MwaOpstartprobleempjes.. En u?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Behoorlijk goed... Op de zaak, deephouse setje in mijn oren lekker aan de gang. Alhoewel ik echt de afgelopen weken bijzonder weinig zin in werk heb. Geen idee wat er aan de hand is maar het voelt niet best, je hebt soms van die periode heh.
Daar heb ik dan weer weinig last van moet ik bekennen hoor. Eerder dit jaar volle bak geklapt bij de eindklant en daar kunnen ze goed van eten hier. Zijn ook gewoon de rustige weken natuurlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:14 schreef Yesse het volgende:
[..]Is echt kut. Want je voelt je ook schuldig dat je niet op 100% draait.
Je hebt gelijk. Ik heb mijn team weer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:00 schreef jackson het volgende:
[..]
FUT blijft server-side gewoon bestaan dus dat is vreemd
Ben zelf echt een FUT speler. Fifa 15 alvast in de pre-order gedaan maar speel 14 nog wel regelmatig. Verwacht van 15 wel een hoop gezien de nieuwe features als "veld-schade" etc.
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Behoorlijk goed... Op de zaak, deephouse setje in mijn oren lekker aan de gang. Alhoewel ik echt de afgelopen weken bijzonder weinig zin in werk heb. Geen idee wat er aan de hand is maar het voelt niet best, je hebt soms van die periode heh.
Ja inderdaad.... Maar gelukkig zijn we altijd positiefquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaSowieso vind ik zomerperiode maar niks, iedereen is weg en het weer is veel te lekker om binnen te zitten
Whehehe.... Ik blijf Fifa toch een heerlijk spel vinden. Gisteravond nog even coop gedaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb mijn team weer.
Edit: lol, ik moest tegen iemand die zijn microfoon open had dus iedere keer als ik scoorde werd hij steeds bozer.Met de rust stond ik 5-1 voor, uiteindelijk 8-5 gewonnen.
Ik speel nog FIFA13 dus wellicht dit jaar weer eens kopen. Tweede wedstrijd die ik speelde stond ik al met de rust 6-1 voor in de tweede divisie. in de tweede helft tegenstander geragequit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Whehehe.... Ik blijf Fifa toch een heerlijk spel vinden. Gisteravond nog even coop gedaan
Dan ga je wel lekkerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik speel nog FIFA13 dus wellicht dit jaar weer eens kopen. Tweede wedstrijd die ik speelde stond ik al met de rust 6-1 voor in de tweede divisie. in de tweede helft tegenstander geragequit.
Ja, nu opeens wel. Moet nu nog 1 wedstrijd in de tweede divisie spelen. 7 wedstrijden hiervoor had ik 1 keer gewonnen, 2 keer gelijk, en de rest kansloos verloren.quote:
hehequote:Ik heb 15 alweer in de pre-order staan, die komt eind september meen ik. Voelt zo lekker maanden vooraf bestellen, dan lijkt het op de dag zelf net een cadeautje.
Jij speelt hem op PC denk ik?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nu opeens wel. Moet nu nog 1 wedstrijd in de tweede divisie spelen. 7 wedstrijden hiervoor had ik 1 keer gewonnen, 2 keer gelijk, en de rest kansloos verloren.
[..]
hehe
Wel met een controller in de hand, of echt via het toetsenbord?quote:
Nee, echt met toetsenbord. Ik heb geen controller.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel met een controller in de hand, of echt via het toetsenbord?
Like a Bossquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, echt met toetsenbord. Ik heb geen controller.
Moet zeggen dat het vanaf mijn luie bank toch altijd wel lekker speelt.... Redelijk recent een nieuwe TV gekocht ook, dat maakt het extra tof.quote:
Mijn lichaam zegt dat het donderdag is, mijn hoofd dat het zaterdag is en de kalender dat het vrijdag is. Ik voel me een beetje verwardquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:03 schreef jackson het volgende:
Goedemorgen, uit betrouwbare bron heb ik zojuist begrepen dat het vrijdag is...
Dat begrijp ik na die uitlegquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn lichaam zegt dat het donderdag is, mijn hoofd dat het zaterdag is en de kalender dat het vrijdag is. Ik voel me een beetje verward
Ergens rondom de Nurburgring stallen... Zo af en toe eens wat rondjes maken met één van je vrienden. Allereerst een 5 daagse racecursus om het circuit een beetje te leren kennen voor zover mogelijk. Jaarkaartje kopen, lokaal laten onderhouden en Schnitzel eten na het racen.quote:
Echt heh... Was er laatst weer, om over de Ring heen te fietsen. De omgeving en alles blijft echt geweldig. Als ik ooit financieel onafhankelijk ben zul je mij er veel zienquote:
Meld het dan even, dan kom ik even langsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Echt heh... Was er laatst weer, om over de Ring heen te fietsen. De omgeving en alles blijft echt geweldig. Als ik ooit financieel onafhankelijk ben zul je mij er veel zien. Machtig.
Uiteraard... Mag je zelf ook een rondje hameren met mijn GT3.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Meld het dan even, dan kom ik even langs
Klopt, inmiddels rij ik die niet meer... Maar toen ik regelmatig op de ring te vinden was wel. Waarschijnlijk binnenkort een Volvoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:40 schreef The_Dean het volgende:
Och, een Golf 6 is ook niks om je voor te schamen
Franse hokken... Dat nooit!quote:
Há!quote:
Ja, als het even kan dan blijf je daar ver van natuurlijkquote:
Dat niet, maar ik heb wel een andere voorkeurquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, als het even kan dan blijf je daar ver van natuurlijk.
Dat is ook helemaal prima, en vele met jouquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hok? Ik ben gek op mijn Peugeotje 107
Mijn moeder was ook dolgelukkig met haar Peugeot, maar ik gok dat ze hem nu niet meer terug wil... Er is niets mis mee, maar er was ook niet veel goed aan. Het dak kon open, dat was wel lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik heb wel een andere voorkeur
Wat was er niet goed aan dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn moeder was ook dolgelukkig met haar Peugeot, maar ik gok dat ze hem nu niet meer terug wil... Er is niets mis mee, maar er was ook niet veel goed aan. Het dak kon open, dat was wel lekker
En daarna ook weer dicht?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn moeder was ook dolgelukkig met haar Peugeot, maar ik gok dat ze hem nu niet meer terug wil... Er is niets mis mee, maar er was ook niet veel goed aan. Het dak kon open, dat was wel lekker
- Niets, maar dan ook niets voelt degelijkquote:
Eerlijk is eerlijk... Hij ging ook weer dicht. Elektrischquote:
Bizar, misschien ligt dat aan het type maar ik heb juist totaal een tegenovergestelde ervaringquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:14 schreef jackson het volgende:
[..]
- Niets, maar dan ook niets voelt degelijk
- Motor iets te licht voor een zware cabrio
- Materiaal gebruik binnenkant onder de maat
- Veel geld voor een magere auto
- Het stuurt niet straks, weinig gevoel
- Ik vond hem niet stil van binnen
- Saai uiterlijk ( Peugeot 207 cabrio)
De lijst gaat nog wel even door maar eigenlijk is alles te relateren aan het eerste punt. Het mag gewoon in geen vergelijk staan tot een merk als bijvoorbeeld Volkswagen. Waar je voor een klein beetje meer geld, veel meer auto krijgt. Je mag best aan de onderkant van de branche zitten maar dan moet je ook qua prijs naar streven, zoals Dacia.
Ik heb ooit van Hoofddorp naar Tiel gereden met een Peugeot 107. Diep respect voor de mensen die erin stappen en nog tevreden zijn ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bizar, misschien ligt dat aan het type maar ik heb juist totaal een tegenovergestelde ervaringIk heb in veel auto's proefgereden voor deze prijsklasse maar kwam uit bij de Peugeot 107 omdat ik die het stabielste aan vond voelen van alles waar ik in had gereden.
Niet van Hoofddorp naar Tiel maar dat is slechts een uurtje. Ik rij elke dag een minuut of 20-30 en regelmatig zo'n 1,5 uur naar m'n schoonouders. Daarnaast ook wel eens langer dan dat onderweg geweest. 3 jaar geleden was er echt niks beters dan de 107 hoor in dezelfde prijsklasse. Dan keek je naar Suzuki alto's of de exact gelijk Citroën C1/Tayota Aygo waarvan ze alle 3 exact hetzelfde rijden (logisch want ze zijn gezamenlijk onworpen). Ook de Ka, Picanto, Panda, Matiz gereden maar ik vond de Peugeot er bovenuit steken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb ooit van Hoofddorp naar Tiel gereden met een Peugeot 107. Diep respect voor de mensen die erin stappen en nog tevreden zijn ook.
Maar met wat voor auto's heb je jouw Peugeot vergeleken? Ik vind ze nog vrij duur namelijk.
Aan het type zal het niet liggen... Een 207 Cabrio is natuurlijk niet te vergelijken met jouw 107.
Helemaal goed tochquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet van Hoofddorp naar Tiel maar dat is slechts een uurtje. Ik rij elke dag een minuut of 20-30 en regelmatig zo'n 1,5 uur naar m'n schoonouders. Daarnaast ook wel eens langer dan dat onderweg geweest. 3 jaar geleden was er echt niks beters dan de 107 hoor in dezelfde prijsklasse. Dan keek je naar Suzuki alto's of de exact gelijk Citroën C1/Tayota Aygo waarvan ze alle 3 exact hetzelfde rijden (logisch want ze zijn gezamenlijk onworpen). Ook de Ka, Picanto, Panda, Matiz gereden maar ik vond de Peugeot er bovenuit steken.
Verschrikkelijk he? Ik had zaterdag een trouwerij, dus dan blijft de zondag over, maar dan tegen de tijd dat je thuis bent is die dag ook alweer half voorbij. Ik mis mijn weekendquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:37 schreef Yesse het volgende:
Waarom gaan die weekenden zo snel voorbij?
Geen idee... Helaas half-ziek door moeten brengenquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:37 schreef Yesse het volgende:
Ik mis ook altijd een extra dag tussen zaterdag en zondag zodat ik 2 dagen leuke dingen kan doen en 1 dag geen reet hoef uit te voerenquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he? Ik had zaterdag een trouwerij, dus dan blijft de zondag over, maar dan tegen de tijd dat je thuis bent is die dag ook alweer half voorbij. Ik mis mijn weekend
Getverquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee... Helaas half-ziek door moeten brengen
Verkouden / hoofdpijn / spierpijn / moe en ellende... Enfin, we zijn uiteraard gewoon weer aan het werk alsof er niets aan de hand is. Hopelijk trek ik het een hele dag.quote:
Blegh,quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Verkouden / hoofdpijn / spierpijn / moe en ellende... Enfin, we zijn uiteraard gewoon weer aan het werk alsof er niets aan de hand is. Hopelijk trek ik het een hele dag.
Ben niet zo snel van het ziek melden. Gewoon lekker doorgaan, heb volgens mij ook geen koorts.
Jij lekker weekend gehad?
SPOILER: zieke YesseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mijn weekend was tofNaar Delft gefietst (en weer terug) vanuit Vlaardingen.. Met elektrische fietsen van mijn ouders maar helaas ook met een fijne tegenwind
Maar was wel leuk
Nog naar Guardians of the Galaxy geweest (epic) en zondag geen pleuris uitgevoerd en op de bank voetbal + Divergent gekeken
Fuck the EBU
quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Blegh,herkenbaar, ik kan de keren dat ik me ziek heb moeten melden zo opnoemen
Echt ziek word ik ook altijd óf in het weekend, óf in de vakantie...
Goed verhaalSPOILER: zieke YesseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mijn weekend was tofNaar Delft gefietst (en weer terug) vanuit Vlaardingen.. Met elektrische fietsen van mijn ouders maar helaas ook met een fijne tegenwind
Maar was wel leuk
Nog naar Guardians of the Galaxy geweest (epic) en zondag geen pleuris uitgevoerd en op de bank voetbal + Divergent gekeken
Klinkt als een lekker weekend
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Blegh,herkenbaar, ik kan de keren dat ik me ziek heb moeten melden zo opnoemen
Echt ziek word ik ook altijd óf in het weekend, óf in de vakantie...
En dat meld je dan niet ffSPOILER: zieke YesseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mijn weekend was tofNaar Delft gefietst (en weer terug) vanuit Vlaardingen.. Met elektrische fietsen van mijn ouders maar helaas ook met een fijne tegenwind
Maar was wel leuk
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Nee, jij zei dat je elk weekend veel te druk was met feestjes en festivalsquote:
Jajajaja, blablablaquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, jij zei dat je elk weekend veel te druk was met feestjes en festivals![]()
daarnaast is ons verstand weggewaaid en dacht ik er pas op de weg terug aan...
Nee.quote:
Volgende keer ff laten weten als je in Delft bentquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is nog 10000 keer erger. Wat moet ik nu?![]()
![]()
![]()
Natuuuuuuuuuuurlijk. Delft was wel leukquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgende keer ff laten weten als je in Delft bent
Vandaag en morgen nog vrijquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:37 schreef Yesse het volgende:
Ik was er woensdag en donderdag. Bij het Samsung gebouw, naast de Ikea.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgende keer ff laten weten als je in Delft bent
Twee dagen vrij genomen. Heb zelf geen ' zomervakantie' .quote:
Lekker en minder lekker. Zelf ook geen officiële zomervakantie maar ik reken september er toch nog stiekem bij. Tot wanneer moet jij wachten of nog geen vakantie gepland?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Twee dagen vrij genomen. Heb zelf geen ' zomervakantie' .
Duh!quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Natuuuuuuuuuuurlijk. Delft was wel leuk
Ja dat ken ik wel jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik was er woensdag en donderdag. Bij het Samsung gebouw, naast de Ikea.
Ik zou naar USA gaan 3 weken, in September. Dus daarom heb ik besloten om de zomervakantie geen dagen op te nemen. Alleen nu heeft mij vrouw onverwachts een baan gekregen en kunnen dus in September niet weg. Daarom gaan we in December naar Jamaica of Bali.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lekker en minder lekker. Zelf ook geen officiële zomervakantie maar ik reken september er toch nog stiekem bij. Tot wanneer moet jij wachten of nog geen vakantie gepland?
Ook lekker!!!quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zou naar USA gaan 3 weken, in September. Dus daarom heb ik besloten om de zomervakantie geen dagen op te nemen. Alleen nu heeft mij vrouw onverwachts een baan gekregen en kunnen dus in September niet weg. Daarom gaan we in December naar Jamaica of Bali.
Bali moet geweldig zijn hoor ik van iedereenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zou naar USA gaan 3 weken, in September. Dus daarom heb ik besloten om de zomervakantie geen dagen op te nemen. Alleen nu heeft mij vrouw onverwachts een baan gekregen en kunnen dus in September niet weg. Daarom gaan we in December naar Jamaica of Bali.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:02 schreef jackson het volgende:
Goedemorgen
Aantal dagen ziek geweest maar vandaag gaan we het maar weer eens proberen
Grieperdepiepquote:
Zomer?quote:
Nondeknetter, echt heh.... Hopelijk blijft het in september nog een beetje lekkerquote:
Het heerst zeker? Iedereen valt bij bosjes om in mijn omgeving en ik heb ook een beetje gloeioren vandaagquote:
Gloei-oren... Hmkeequote:Op maandag 25 augustus 2014 10:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het heerst zeker? Iedereen valt bij bosjes om in mijn omgeving en ik heb ook een beetje gloeioren vandaag
Ja, je weet wel, van die warme oren, dat je weeeeet dat je ziek gaat wordenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Gloei-oren... Hmkee.
Ja, het schijnt behoorlijk te heersen. Heb echt even een aantal dagen plat gelegen
Of naar de dokter, of niet lopen miepenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:13 schreef Yesse het volgende:
Ik heb al een week of 10 last van verkoudheidsklachten + pijn mijn keel. Vorige week opeens een soort bultje gevonden dus naar de dokter geweest. De dokter heeft gevoeld en in mijn keel/oren gekeken. Zag er niet gek uit en bultje is een opgezwollen stukje van wat er hoort te zitten.
Conclusie; het zou een allergie zijn dus nu aan de neusspray (Avamys) en heb bloedgeprikt om te kijken of ik ergens allergisch voor ben. Verkoudheidsklachten trekken weg maar stomme keel blijft irriteren.
En ik ben hypochonder als de neten (maar dan wel één die niet naar de dokter wil) dus ik zit nu al 10 weken in de stress
Daarom heb ik mijn zomervakantie maar omgedoopt tot herfstvakantie.quote:
Ik ben ook al naar de dokter geweestquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of naar de dokter, of niet lopen miepen
Gewoon elke avond een slok beerenburg, heb al tien jaar nergens last van
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:22 schreef The_Dean het volgende:
Aanstelleritus![]()
In ieder geval sterkte. Zolang ziek zijn/voelen lijkt me erg vervelend.
Dan begin ik mijn dag al goed met een smoothie van 1/2 liter + haverzemelen. Elke dag een hoop fruit en groentenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:34 schreef The_Dean het volgende:
Veel groente's, fruit en vitamines eten. Ben je er zo weer overheen.
DIEN!quote:
Welkom terugquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
DIEN!
Toen ik je FB post zag moest ik weer aan dit topic denken dus dacht ga weer eens kijken
Thanksquote:
Zo hoort het ook!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:00 schreef The_Dean het volgende:
Zoals vanouds. Weinig stage, veel ouwehoeren
Ga je Friesland uit dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:05 schreef The_Dean het volgende:
Binnenkort wel weer 'stage' lopen in het buitenland
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik hoop hetProbleem bij mij is altijd dat ik me een te grote zeur voel voor de dokter en denk: het gaat wel over maar ik er wel constant mee bezig blijf waardoor ik het meestal onbewust erger maak.
Inmiddels ben ik het gewoon een beetje zat, ik wil me gewoon weer even lekker voelen
Jep!!quote:
Wat is daar te beleven dan?quote:
Ja, tieten knap je altijd van opquote:
De baas start daar een nieuwe vestiging, en heeft een paar werknemers van hier nodig om te helpen de boel daar wat aan te slingeren en de manier van werken in ons bedrijf bij te brengen.quote:
Dat is nice! Gaat Lien met je mee dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De baas start daar een nieuwe vestiging, en heeft een paar werknemers van hier nodig om te helpen de boel daar wat aan te slingeren en de manier van werken in ons bedrijf bij te brengen.
Ik had me ook opgegeven, en mag dus die kant op
Helaas niet. Misschien een weekje vakantie als ik daar zit, maar niet een half jaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is nice! Gaat Lien met je mee dan?
Oh das wel balen dan.. Een half jaar is nog best lang. Wanneer vertrek je?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Helaas niet. Misschien een weekje vakantie als ik daar zit, maar niet een half jaar.
Vetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De baas start daar een nieuwe vestiging, en heeft een paar werknemers van hier nodig om te helpen de boel daar wat aan te slingeren en de manier van werken in ons bedrijf bij te brengen.
Zo heet de plaatselijke Chineesquote:
Jongequote:
De datum is nog onduidelijk, maar ergens in november.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh das wel balen dan.. Een half jaar is nog best lang. Wanneer vertrek je?
Ja, ik kom bij jou om de hoek werken. Lekker bami wokken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo heet de plaatselijke Chinees
Chinese rijsttafel FTWquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik kom bij jou om de hoek werken. Lekker bami wokken.
Nice, sambal bij alsjeblieftquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw oortjes?quote:
Dan kom ik ook even langsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
*LIKE*quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wut?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw oortjes?
ja man! heb je nog een hulpje nodig? om je gitaar te tillen of om bier mee te drinken? ik heb nog wel wat vakantie dagen!!!quote:
Is Piles nog onder de fokkers dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:46 schreef Yesse het volgende:
Oude garde is straks nog compleet. Wie roept Piles?
Ik dacht t welquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Is Piles nog onder de fokkers dan?
Oooh nee, dat bleek te komen door de buurvrouwquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij had warme oortjes dus je dacht dat je ziek werd
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooh nee, dat bleek te komen door de buurvrouw
Sexy neem je haar mee naar de quizzzzquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooh nee, dat bleek te komen door de buurvrouw
Dat is heul niet waarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:09 schreef Bravebart het volgende:
Haha grapjassen, er zijn helemaal geen vrouwen in Delft
Ja!quote:
maar lelijke vrouwen tellen niet...quote:
Nou, soms wil ik bijna om hun geboorteakte vragen!quote:
Knobbeltje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, soms wil ik bijna om hun geboorteakte vragen!
Maar om dan gelijk naar Shanghai te gaan.. Hij had ook met Groningen kunnen beginnenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geef hem geen ongelijk.
Dean blijft weg uit Groningen!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 07:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar om dan gelijk naar Shanghai te gaan.. Hij had ook met Groningen kunnen beginnen
Moggequote:
Heb je goed gepland danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik ga naar BLIJDORP vandaag dus ik ben BLIJ
Ik zal de baas eens vragen of daar budget voor isquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja man! heb je nog een hulpje nodig? om je gitaar te tillen of om bier mee te drinken? ik heb nog wel wat vakantie dagen!!!
Ja, ik kijk wel uit zeg!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dean blijft weg uit Groningen!
Goed bezig!! Ik ga vast pakken!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zal de baas eens vragen of daar budget voor is
De enige reden waarom jij in Groningen mag komen is als je naar het ziekenhuis moet of als je naar Duitsland moet. Anders blijf je wegquote:
Hier alles wel, alleen jammer dat ik wolkjes zie aan de horizon...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:28 schreef jackson het volgende:
Goedemorgen lieve mede-fokkers
Alles wel in jullie mooie leventjes?
Vandaag nog weercijfer 8, morgen is het drama wat groter qua weer... Ben vanmiddag "vrij" (begrafenis) dus hopelijk krijg ik nog wat mee van het weerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hier alles wel, alleen jammer dat ik wolkjes zie aan de horizon...
Ja, hier hopelijk ook. Al twee weken niet gefietst omdat ik ziek was / ben. Moet echt weer opstappen voordat het seizoen naar de klote isquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:31 schreef Yesse het volgende:
Hier in Rijnmond gaat het 's ochtends regenen maar is het 's middags weer droog(morgen dan)
Haaglandenquote:
Ik zag het jaquote:
Donderdagquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zag het jaWanneer is de begrafenisstoet?
Zo was Sjonquote:Op maandag 1 september 2014 15:40 schreef Bravebart het volgende:
Oh, hij wordt in een beslotenkring begraven. Weer eens wat anders dan een kist!
Mooi ook die random tekst bovenaan, die dan in 4 even lange zinnen is gezet om het zo een gedicht te laten lijkenquote:
Dit maakte mijn dag vrij hard.... Alsin, hardop lachen hierquote:Op maandag 1 september 2014 15:40 schreef Bravebart het volgende:
Oh, hij wordt in een beslotenkring begraven. Weer eens wat anders dan een kist!
Bovendien rijmt wiet op verdiet. Gemiste kans.quote:Op maandag 1 september 2014 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mooi ook die random tekst bovenaan, die dan in 4 even lange zinnen is gezet om het zo een gedicht te laten lijken
Ikea? KFC? Ook niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De enige reden waarom jij in Groningen mag komen is als je naar het ziekenhuis moet of als je naar Duitsland moet. Anders blijf je weg![]()
Stink Fries
OK OK! BEST! Als je maar niet langer dan een dag blijft!quote:
Fijn hehquote:
Liever niet nee!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
OK OK! BEST! Als je maar niet langer dan een dag blijft!
Nopequote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn die niet in Friesland?
quote:
Goedemorgenquote:
goedenavondquote:Op woensdag 3 september 2014 10:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen
Alles wel aan die kant?
We mogen niet klagen... Zit wel weer op mooie uitdagingen te wachten qua werkquote:Op woensdag 3 september 2014 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goedenavond
Jahoor, eerste werkdag weer overleefd. En bij jou?
Ik weet het niet... Maar durf haar niet zomaar een berichtje te sturen natuurlijk, dat begrijp je wel. Dus ik doe het hier maar heel voorzichtig.quote:
Een fucking raadsdagquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:27 schreef jackson het volgende:
Goede-vrijdag-morgen allemaal
Wat zijn de plannen voor dit weekend?
Klinkt prima, op het eerste na danquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een fucking raadsdag(ben raadslid) en dan gaan we het over integriteit hebben, alsof dat nog niet vanzelfsprekend is als raadslid... maar ok zal wel leuk worden uiteindelijk.
En verder helemaal NIKS. Lekker genieten van mijn weekend.
Dat gaan wij eens even checken... In Rijnmond valt het wel mee, bewolkt maar weinig kans op regenquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt prima, op het eerste na dan.
Weer gaat matig worden meen ik?
Hopelijk hier ook een beetje droog. Wilde morgen 75+ km gaan fietsenquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat gaan wij eens even checken... In Rijnmond valt het wel mee, bewolkt maar weinig kans op regen
Daar zou ik alleen heen gaan voor Einmusik en eventueel Anandaquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:43 schreef jna het volgende:
Bart! Kijk dit!
http://groengeelhart.nl/2(...)-van-haagse-sjonnie/
en die gast van 43 die eruit ziet alsof ie 73 isquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]Wat een gasten
Dikke jonko van 30 cm klappen met de kinders erbij
Echt hèquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:20 schreef jna het volgende:
[..]
en die gast van 43 die eruit ziet alsof ie 73 is
Ja, hoiquote:
Waar gaat de reis naar toe?quote:Op maandag 8 september 2014 11:38 schreef Yesse het volgende:
Raadsdag viel meeHet was nog steeds totale bullshit maar het was gezellig en op een mooie locatie. Zondag lekker weinig uitgevoerd en nieuwe camera uitgeprobeerd.. Nog 3 weken voor de vakantiiiieeeeee
Zaterdag 284 km gereden met de auto om vervolgens rondje met ouders te fietsen van in totaal 30 km.quote:Op maandag 8 september 2014 11:25 schreef jackson het volgende:
Zaterdag ruim 100km gefietst en daarna naar Valtifest gegaan. Festival in Amsterdam. Weer genoeg leipe shit gezien in een paar uurtjes. Wat een figuren daar.
Hoe was jullie weekend?
Lekker hoor.... Sowieso een geweldig land dat Italiequote:
Als het maar gezellig is tochquote:Op maandag 8 september 2014 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zaterdag 284 km gereden met de auto om vervolgens rondje met ouders te fietsen van in totaal 30 km.
Zondag F1 gekeken en uitgeslapen.
Oh damn, ik was er vorig jaar, maar dit jaar te laat gezienquote:Op maandag 8 september 2014 11:25 schreef jackson het volgende:
Zaterdag ruim 100km gefietst en daarna naar Valtifest gegaan. Festival in Amsterdam. Weer genoeg leipe shit gezien in een paar uurtjes. Wat een figuren daar.
Hoe was jullie weekend?
Gratis kaarten hier... 4 uurtjes geweest. Boven verwachting. Heule dikke techno!quote:Op maandag 8 september 2014 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh damn, ik was er vorig jaar, maar dit jaar te laat gezien
Zulke dikke techno?quote:Op maandag 8 september 2014 15:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Gratis kaarten hier... 4 uurtjes geweest. Boven verwachting. Heule dikke techno!
Kolsch, Andhimquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar zou ik alleen heen gaan voor Einmusik en eventueel Ananda
Iets minder....quote:
Ja, ik ga ook altijd gratis, maar ik zag gister pas dat het wasquote:Op maandag 8 september 2014 15:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Gratis kaarten hier... 4 uurtjes geweest. Boven verwachting. Heule dikke techno!
Mwaaaaa, Kölsch wellicht, Andhim val ik bij in slaapquote:
Zeker... En het ging los ook.quote:Op maandag 8 september 2014 17:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook altijd gratis, maar ik zag gister pas dat het wasMaar stond er techno
![]()
Even goede vrinden.quote:Op maandag 8 september 2014 17:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwaaaaa, Kölsch wellicht, Andhim val ik bij in slaap
quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
Pff heb nog steeds m'n diploma (24/4 afgestudeerd) nog niet gekregen van de HZ :/
Maar wel een verklaring dat ik afgestudeerd ben, dus lekker vaarbevoegdheid aangevraagd en gekregen. Eindelijk in functie varen
3 maanden, wat een luxe!quote:Op woensdag 10 september 2014 08:53 schreef Houniet het volgende:
Lekker. M'n vriendin vanaf half Juli nieuwe auto gekocht, start ie niet meer.
Er zit 3 maanden 'garantie' op. Ben benieuwd. Er komt zo iemand kijken.
Kleine storing kan gebeuren tochquote:Op woensdag 10 september 2014 08:53 schreef Houniet het volgende:
Lekker. M'n vriendin vanaf half Juli nieuwe auto gekocht, start ie niet meer.
Er zit 3 maanden 'garantie' op. Ben benieuwd. Er komt zo iemand kijken.
Omdat het een stel paardenbeffers zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 06:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Waarom duurt dat zo lang?
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Omdat het een stel paardenbeffers zijn.
24 April afgestudeerd,
Eind mei officieel in excie vastgesteld dat ik afgestudeerd ben, dus in eerstvolgende excie vergadering mogelijkheid tot ophalen diploma
Eind juni excie vergaderingi: ophalen diploma mogelijk -> geen uitnodiging ontvangen heuj en bedankt!
Begin juli m'n certificaten van de losse cursussen opgehaald (radar, marcom, aff, basic safety, etc. etc. etc.) vragen naar diploma. Gesprek ging als volgt:
- hoe zit het met mn diploma?
eh ja eh dat heb ik hier
- mooi geef mee dan!
eh nee maar ik kan je wel een scan toe mailen
- ja eh geef dan gelijk mee?!?!?
naja toen kwam er nog een karrenvracht aan gezever..
Dus ik eind augustus mailen (he want dat volk moet 2 maanden op vakantie) wanneer t mogelijk is. Nou meneer Frantic, 17 september. Godver de 15e aan boord. En bedankt.
Geloof dat het bij andere scholen niet veel beter is.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Omdat het een stel paardenbeffers zijn.
24 April afgestudeerd,
Eind mei officieel in excie vastgesteld dat ik afgestudeerd ben, dus in eerstvolgende excie vergadering mogelijkheid tot ophalen diploma
Eind juni excie vergaderingi: ophalen diploma mogelijk -> geen uitnodiging ontvangen heuj en bedankt!
Begin juli m'n certificaten van de losse cursussen opgehaald (radar, marcom, aff, basic safety, etc. etc. etc.) vragen naar diploma. Gesprek ging als volgt:
- hoe zit het met mn diploma?
eh ja eh dat heb ik hier
- mooi geef mee dan!
eh nee maar ik kan je wel een scan toe mailen
- ja eh geef dan gelijk mee?!?!?
naja toen kwam er nog een karrenvracht aan gezever..
Dus ik eind augustus mailen (he want dat volk moet 2 maanden op vakantie) wanneer t mogelijk is. Nou meneer Frantic, 17 september. Godver de 15e aan boord. En bedankt.
Snel geannuleerd, ze had de lampen aan laten staanquote:Op woensdag 10 september 2014 10:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Kleine storing kan gebeuren toch. Inmiddels al iemand langs geweest?
Vrouwen...quote:Op woensdag 10 september 2014 18:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Snel geannuleerd, ze had de lampen aan laten staan. Ga na het eten de startkabels er aan knallen .
Weekendje laadklep van een vrachtwagen aan laten staan. Kan de baas ook heel goed waarderen als je 'm om 3u uit z'n nest belt van kmoet in de loods omdat ik startkabels nodig heb..quote:
Mannenquote:
Ja, dan kunnen we nu samen in een bedje slapen toch?quote:
Zo werkt dat nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we nu samen in een bedje slapen toch?
quote:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:47 schreef Yesse het volgende:
Morgen naar WalibiHopen dat het niet al te druk is al vrees ik het ergste
quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier.IS het al Halloween?
stemt ie ancilla eruitquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:03 schreef Bravebart het volgende:
Die fraue zijn niet te fertrouwe!
/Vjèze Fur
Jaquote:
Wat een irritant figuur is datquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaBeter rot die Ferry ff op, met z'n wormenkop
Idd, alleen Remy en Vjeze zijn tofquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:06 schreef jna het volgende:
[..]
Wat een irritant figuur is datDie Rick Brandsteder trouwens ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |