Precies, beetje achter op SB, maar niet gek veel.quote:
8 puntjes op prognose gepaktquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Precies, beetje achter op SB, maar niet gek veel.
Volgens de prognose is hij daar toch niet de beste in? Ik zie dat Shkurenev nog hoger ingeschat wordt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:23 schreef franklop het volgende:
Zie dat er nu relatief veel tijd zit tussen polshoog en speerwerpen bij tienkamp. Tis toch wel eens gebeurd dat Sintnicolaas zo lang bezig was dat ze speerwerpen bijna moesten uitstellen?
Die heeft 1 keer zo hoog gesprongen, met steun van het thuispubliek in Moskou en heel veel moeitequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:24 schreef Coelho het volgende:
[..]
Volgens de prognose is hij daar toch niet de beste in? Ik zie dat Shkurenev nog hoger ingeschat wordt.
Stnicolaas is de beste polsstokhoogspringer bij de tienkampers. Die Rus had alleen een uitschieter bij het WK vorig jaar, verder nog geen 5 meter gesprongen dit jaarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:24 schreef Coelho het volgende:
[..]
Volgens de prognose is hij daar toch niet de beste in? Ik zie dat Shkurenev nog hoger ingeschat wordt.
Valt hij wat tegen tot nu toe?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:25 schreef heywoodu het volgende:
3 onderdelen op rij nu waar Sintnicolaas nu wel moet winnen tov de forecast om nog kans te maken.
Nee hij gaat prima eigenlijk, maar er zijn er teveel die "meer prima" (quote:
Prima meerkamp eigenlijk, de concurrentie is alleen erg sterk dit toernooi.quote:
56 toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:32 schreef Coelho het volgende:
Hij staat momenteel 54 punten voor op zijn Nederlands Record. Zo slecht gaat het dus niet
Ik volg het verder nooit, maar die Abele en Mayer zijn veel beter dan verwacht?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hij gaat prima eigenlijk, maar er zijn er teveel die "meer prima" () gaan dan Sintnicolaas.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik volg het verder nooit, maar die Abele en Mayer zijn veel beter dan verwacht?
Waarom ben je fanboy van Spanje?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel bij het snelwandelen
Hij is een halve spanjool.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom ben je fanboy van Spanje?
Je hebt gelijk. Heb waarschijnlijk een optellingsfoutje gemaakt want ik kwam de eerste keer op 5206 uit bij het NR, waar het 5204 is.quote:
Vanwege deze baas natuurlijk:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom ben je fanboy van Spanje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:48 schreef Kingstown het volgende:
Johann Mühlegg is in elk topic een aanwinst.
Ryhzykova, een van de kanshebbers op een medaille. Vorig jaar nog 6e op het WK.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |