Geen enkele.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:39 schreef Peak het volgende:
Ik ben benieuwd welk teams volgens jou allemaal een sterker middenveld hebben?
Ziyech moet je zien als een buitenkansje vanwege zijn 1 jarige contract. Voor spelers van dat kaliber betaal je normaliter het dubbele. Afgezien van het feit dat met Ziyech als nummer 10 het spel van Feyenoord er stukken beter op wordt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik bedoel, Ziyech zou natuurlijk een versterking zijn, maar overdrijven is ook een vak.
Kapteijnsgod.twitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 13-08-2014 om 08:40:00@jvanlenthe nee, want de interesse van Feyenoord in Ziyech hangt samen met een eventueel vertrek van Clasie. reageer retweet
Vitesse, Twente, Ajax(kleine twijfel, maarja die overlopen ook altijd het middenveld in Klassiekers), PSV.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:39 schreef Peak het volgende:
Ik ben benieuwd welk teams volgens jou allemaal een sterker middenveld hebben?
Stel nou dat wat jij zegt waar is. Dan geldt alsnog dat we eerst een spits moeten halen, want komt Dost dan voldoet Immers opeens wel weer prima. Dit roepen om Ziyech is dus echt onzin.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:40 schreef Sejt het volgende:
Vorig seizoen speelden we met een boom van een vent voorin, die een bal kon vasthouden / af kon leggen op aansluitende spelers. Dat hebben we dit seizoen vooralsnog niet.
Immers kan geen bal vasthouden, en dus krijgt de spits alleen nog aanvoer via de vleugels. Als die een off-day hebben of als de tegenstander hierop in speelt, dan heb je een probleem. Zie ADO.
Daarom werkt een speler als Immers niet achter spits, die geen target man is.
Een goed middenveld begint al met een defensieve middenvelder die spelinzicht heeft, defensief sterk is en technisch vaardig. Clasie en Blind hebben dat. Die maken de andere spelers ook weer sterker. Bij Vitesse heb je ook drie goede spelers met Leerdam, Pröpper en Vejinovic. Ook die drie beheersen het spelletje wel. FC Twente heeft ook een uitstekend middenveld alleen hebben ze de pech dat Gutierrez hevig geblesseerd is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Vitesse, Twente, Ajax(kleine twijfel, maarja die overlopen ook altijd het middenveld in Klassiekers), PSV.
Sowieso is een middenveld met Immers al niet serieus te nemen.
Immers was destijds een prima optie voor Feyenoord. We hadden echt niks te besteden. Maar nu wel, en ik heb het idee dat we makkelijk een spits a la Guidetti kunnen kopen en een Ziyech erbij. Dat gaat echt wel werken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:47 schreef Peak het volgende:
[..]
Stel nou dat wat jij zegt waar is. Dan geldt alsnog dat we eerst een spits moeten halen, want komt Dost dan voldoet Immers opeens wel weer prima. Dit roepen om Ziyech is dus echt onzin.
Leuke discussie inderdaad. Maar ik denk dat jij het middenveld van PSV vergelijkt met vorig seizoen. Vergeet niet dat Wijnaldem toen het hele seizoen geblesseerd was. Begin van het seizoen liet het middenveld van PSV zien dat (als ze allemaal fit) ze een sterk voetballend middenveld hebben. Ze hebben alleen een kuttrainert. En er komt daar nog een middenvelder bij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dan PSV een goed middenveld vindt hebben. Daar zit geen enkel balans in. Hiljemark kan er gewoon niets van, dat heeft geen uitleg nodig. Maher is natuurlijk een fantastische speler maar sinds zijn komst komt het er vooralsnog niet uit. Wijnaldum, tsja. Ik heb daar een dubbel gevoel bij, het is alles of niets.
En het zou ontzettend meehelpen als de trainer een beetje verstand er van heeft. Frank de Boer, Fred Rutten, Alfred Schreuder en Peter Bosz lijken dat wel te hebben. Philip Cocu dus niet.
Dit verdient wel een apart topic.
Jij bent geen Immers fan. Dat mag natuurlijk. Ik vind het ook een houten klaas. Het feit blijft dat hij er in 2 seizoen wel 24 goals in heeft liggen. Daarmee is hij in 2012/2013 nummer 2 en in 2013/2014 nummer 1. Hij kan er dus wel iets van (alhoewel ik dat ook er niet aan af zie).quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:54 schreef Sejt het volgende:
[..]
Immers was destijds een prima optie voor Feyenoord. We hadden echt niks te besteden. Maar nu wel, en ik heb het idee dat we makkelijk een spits a la Guidetti kunnen kopen en een Ziyech erbij. Dat gaat echt wel werken.
Achter Ziyech heb je ook nog Sleegers en Karsdorp als opties. Immers stand-in voor Vilhena (box-to-box). Klaar.
Dat is waar. Maar volgens mij is Feyenoord nog steeds niet in de positie om allerlei 'luxe aankopen' te verrichten. Er is volgens mij alleen geld voor de hoogst noodzakelijke versterkingen, zoals een spits dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ziyech moet je zien als een buitenkansje vanwege zijn 1 jarige contract. Voor spelers van dat kaliber betaal je normaliter het dubbele. Afgezien van het feit dat met Ziyech als nummer 10 het spel van Feyenoord er stukken beter op wordt.
Precies, gewoon lekker kopenkopenkopen, kan niet fout gaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:54 schreef Sejt het volgende:
[..]
Immers was destijds een prima optie voor Feyenoord. We hadden echt niks te besteden. Maar nu wel, en ik heb het idee dat we makkelijk een spits a la Guidetti kunnen kopen en een Ziyech erbij. Dat gaat echt wel werken.
Achter Ziyech heb je ook nog Sleegers en Karsdorp als opties. Immers stand-in voor Vilhena (box-to-box). Klaar.
Hij kan goed positie kiezen(alleen niet afmakenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:58 schreef Peak het volgende:
[..]
Jij bent geen Immers fan. Dat mag natuurlijk. Ik vind het ook een houten klaas. Het feit blijft dat hij er in 2 seizoen wel 24 goals in heeft liggen. Daarmee is hij in 2012/2013 nummer 2 en in 2013/2014 nummer 1. Hij kan er dus wel iets van (alhoewel ik dat ook er niet aan af zie).
Half Turks-Cypriootquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hij is geen echte Turk he. Het is een genaturaliseerde Engelsman die nooit in het Engels elftal kon maken, maar dat dacht men in Turkije heel anders over.
Waarom jij Twente een beter middenveld vindt hebben gaat echt totaal langs me heen. Maar zoals eerder gezegd, dat is misschien een eigen topic waard.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Vitesse, Twente, Ajax(kleine twijfel, maarja die overlopen ook altijd het middenveld in Klassiekers), PSV.
Sowieso is een middenveld met Immers al niet serieus te nemen voor een topclub.
Hij fungeerde ook prima (en uiteindelijk boven verwachting in 2e seizoen) met Pellč voor zich. Maar als je verder wilt, naar een hoger niveau, dan moet je gewoon door selecteren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:58 schreef Peak het volgende:
[..]
Jij bent geen Immers fan. Dat mag natuurlijk. Ik vind het ook een houten klaas. Het feit blijft dat hij er in 2 seizoen wel 24 goals in heeft liggen. Daarmee is hij in 2012/2013 nummer 2 en in 2013/2014 nummer 1. Hij kan er dus wel iets van (alhoewel ik dat ook er niet aan af zie).
Jij vindt niet dat kapitaal op het veld moet staan? Verstandig investeren heet dat. Een wereld van verschil met de shit die bijna tot ons faillisement heeft geleidt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, gewoon lekker kopenkopenkopen, kan niet fout gaan
We kunnen ook gewoon over een willekeurige spits lullen, over of hij goed genoeg is voor Feyenoord en haalbaar is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel leuk dat er hele topics vol geluld worden over die Kazeem, maar is er al een officiële bevestiging? Geloof niet dat ik die al gezien heb...
Ja, wel een opvallend bericht ja(, zeker zo zonder bronquote:
maar die speelde niet tegen die kut eredivisie eltallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |