abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 augustus 2014 @ 14:40:48 #201
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143378907
Vorig seizoen speelden we met een boom van een vent voorin, die een bal kon vasthouden / af kon leggen op aansluitende spelers. Dat hebben we dit seizoen vooralsnog niet.
Immers kan geen bal vasthouden, en dus krijgt de spits alleen nog aanvoer via de vleugels. Als die een off-day hebben of als de tegenstander hierop in speelt, dan heb je een probleem. Zie ADO.

Daarom werkt een speler als Immers niet achter spits, die geen target man is.
I love my mispoken words.
pi_143378922
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:39 schreef Peak het volgende:
Ik ben benieuwd welk teams volgens jou allemaal een sterker middenveld hebben?
Geen enkele.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 14:41:45 #203
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143378949
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik bedoel, Ziyech zou natuurlijk een versterking zijn, maar overdrijven is ook een vak.
Ziyech moet je zien als een buitenkansje vanwege zijn 1 jarige contract. Voor spelers van dat kaliber betaal je normaliter het dubbele. Afgezien van het feit dat met Ziyech als nummer 10 het spel van Feyenoord er stukken beter op wordt.
pi_143379020
JeroenKapteijns twitterde op woensdag 13-08-2014 om 08:40:00 @jvanlenthe nee, want de interesse van Feyenoord in Ziyech hangt samen met een eventueel vertrek van Clasie. reageer retweet
Kapteijnsgod.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 14:46:17 #205
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143379127
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:39 schreef Peak het volgende:
Ik ben benieuwd welk teams volgens jou allemaal een sterker middenveld hebben?
Vitesse, Twente, Ajax(kleine twijfel, maarja die overlopen ook altijd het middenveld in Klassiekers), PSV.

Sowieso is een middenveld met Immers al niet serieus te nemen voor een topclub.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_143379161
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:40 schreef Sejt het volgende:
Vorig seizoen speelden we met een boom van een vent voorin, die een bal kon vasthouden / af kon leggen op aansluitende spelers. Dat hebben we dit seizoen vooralsnog niet.
Immers kan geen bal vasthouden, en dus krijgt de spits alleen nog aanvoer via de vleugels. Als die een off-day hebben of als de tegenstander hierop in speelt, dan heb je een probleem. Zie ADO.

Daarom werkt een speler als Immers niet achter spits, die geen target man is.
Stel nou dat wat jij zegt waar is. Dan geldt alsnog dat we eerst een spits moeten halen, want komt Dost dan voldoet Immers opeens wel weer prima. Dit roepen om Ziyech is dus echt onzin.
pi_143379344
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef satecl het volgende:

[..]

Vitesse, Twente, Ajax(kleine twijfel, maarja die overlopen ook altijd het middenveld in Klassiekers), PSV.

Sowieso is een middenveld met Immers al niet serieus te nemen.
Een goed middenveld begint al met een defensieve middenvelder die spelinzicht heeft, defensief sterk is en technisch vaardig. Clasie en Blind hebben dat. Die maken de andere spelers ook weer sterker. Bij Vitesse heb je ook drie goede spelers met Leerdam, Pröpper en Vejinovic. Ook die drie beheersen het spelletje wel. FC Twente heeft ook een uitstekend middenveld alleen hebben ze de pech dat Gutierrez hevig geblesseerd is.

Ik snap niet hoe je dan PSV een goed middenveld vindt hebben. Daar zit geen enkel balans in. Hiljemark kan er gewoon niets van, dat heeft geen uitleg nodig. Maher is natuurlijk een fantastische speler maar sinds zijn komst komt het er vooralsnog niet uit. Wijnaldum, tsja. Ik heb daar een dubbel gevoel bij, het is alles of niets.

En het zou ontzettend meehelpen als de trainer een beetje verstand er van heeft. Frank de Boer, Fred Rutten, Alfred Schreuder en Peter Bosz lijken dat wel te hebben. Philip Cocu dus niet.

Dit verdient wel een apart topic.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 14:54:08 #208
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143379406
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:47 schreef Peak het volgende:

[..]

Stel nou dat wat jij zegt waar is. Dan geldt alsnog dat we eerst een spits moeten halen, want komt Dost dan voldoet Immers opeens wel weer prima. Dit roepen om Ziyech is dus echt onzin.
Immers was destijds een prima optie voor Feyenoord. We hadden echt niks te besteden. Maar nu wel, en ik heb het idee dat we makkelijk een spits a la Guidetti kunnen kopen en een Ziyech erbij. Dat gaat echt wel werken.
Achter Ziyech heb je ook nog Sleegers en Karsdorp als opties. Immers stand-in voor Vilhena (box-to-box). Klaar.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 14:57:57 #209
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143379522
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe je dan PSV een goed middenveld vindt hebben. Daar zit geen enkel balans in. Hiljemark kan er gewoon niets van, dat heeft geen uitleg nodig. Maher is natuurlijk een fantastische speler maar sinds zijn komst komt het er vooralsnog niet uit. Wijnaldum, tsja. Ik heb daar een dubbel gevoel bij, het is alles of niets.

En het zou ontzettend meehelpen als de trainer een beetje verstand er van heeft. Frank de Boer, Fred Rutten, Alfred Schreuder en Peter Bosz lijken dat wel te hebben. Philip Cocu dus niet.

Dit verdient wel een apart topic.
Leuke discussie inderdaad. Maar ik denk dat jij het middenveld van PSV vergelijkt met vorig seizoen. Vergeet niet dat Wijnaldem toen het hele seizoen geblesseerd was. Begin van het seizoen liet het middenveld van PSV zien dat (als ze allemaal fit) ze een sterk voetballend middenveld hebben. Ze hebben alleen een kuttrainert. En er komt daar nog een middenvelder bij.

Genoeg over die boeren, terug op Feyenoord...
pi_143379554
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:54 schreef Sejt het volgende:

[..]

Immers was destijds een prima optie voor Feyenoord. We hadden echt niks te besteden. Maar nu wel, en ik heb het idee dat we makkelijk een spits a la Guidetti kunnen kopen en een Ziyech erbij. Dat gaat echt wel werken.
Achter Ziyech heb je ook nog Sleegers en Karsdorp als opties. Immers stand-in voor Vilhena (box-to-box). Klaar.
Jij bent geen Immers fan. Dat mag natuurlijk. Ik vind het ook een houten klaas. Het feit blijft dat hij er in 2 seizoen wel 24 goals in heeft liggen. Daarmee is hij in 2012/2013 nummer 2 en in 2013/2014 nummer 1. Hij kan er dus wel iets van (alhoewel ik dat ook er niet aan af zie).
pi_143379574
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef elCholo het volgende:

[..]

Ziyech moet je zien als een buitenkansje vanwege zijn 1 jarige contract. Voor spelers van dat kaliber betaal je normaliter het dubbele. Afgezien van het feit dat met Ziyech als nummer 10 het spel van Feyenoord er stukken beter op wordt.
Dat is waar. Maar volgens mij is Feyenoord nog steeds niet in de positie om allerlei 'luxe aankopen' te verrichten. Er is volgens mij alleen geld voor de hoogst noodzakelijke versterkingen, zoals een spits dus.

Al meent Blokland wel dat er 18 miljoen in kas is. Of dat nu waar is of niet, niet echt slim om dat te melden en zodoende de onderhandelingspositie van Feyenoord te ondermijnen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143379609
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:54 schreef Sejt het volgende:

[..]

Precies, gewoon lekker kopenkopenkopen, kan niet fout gaan
  woensdag 13 augustus 2014 @ 15:00:29 #213
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143379611
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:58 schreef Peak het volgende:

[..]

Jij bent geen Immers fan. Dat mag natuurlijk. Ik vind het ook een houten klaas. Het feit blijft dat hij er in 2 seizoen wel 24 goals in heeft liggen. Daarmee is hij in 2012/2013 nummer 2 en in 2013/2014 nummer 1. Hij kan er dus wel iets van (alhoewel ik dat ook er niet aan af zie).
Hij kan goed positie kiezen(alleen niet afmaken :') ). Prima speler om erbij te hebben op de bank hoor. Als je aan het drukken bent in een lastige uitwedstrijd als het nog 0-0 staat in de 80e minuut. Extra middenvelder erbij(Immers) die de ruimte opzoekt. Maar voetballend is het een groot drama en zal je er in de grote wedstrijden nooit wat mee winnen.
pi_143379616
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:31 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Hij is geen echte Turk he. Het is een genaturaliseerde Engelsman die nooit in het Engels elftal kon maken, maar dat dacht men in Turkije heel anders over.
Half Turks-Cyprioot
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_143379793
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef satecl het volgende:

[..]

Sowieso is een middenveld met Immers al niet serieus te nemen voor een topclub.
Waarom jij Twente een beter middenveld vindt hebben gaat echt totaal langs me heen. Maar zoals eerder gezegd, dat is misschien een eigen topic waard.
pi_143379817
Het is toch grappig hoe een speler als Immers bij het begin van een seizoen weer opnieuw moet beginnen met krediet opbouwen. Bij mij ook overigens.
pi_143379861
Ja hij schijnt steeds zijn krediet weer opnieuw te moeten verdienen. Terwijl hij toch bij zowel Koeman als bij Fredsj volgens mij als eerste op het wedstrijdformulier gaat.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 15:09:48 #218
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143379868
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:58 schreef Peak het volgende:

[..]

Hij fungeerde ook prima (en uiteindelijk boven verwachting in 2e seizoen) met Pellč voor zich. Maar als je verder wilt, naar een hoger niveau, dan moet je gewoon door selecteren.

quote:
9s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Precies, gewoon lekker kopenkopenkopen, kan niet fout gaan
Jij vindt niet dat kapitaal op het veld moet staan? Verstandig investeren heet dat. Een wereld van verschil met de shit die bijna tot ons faillisement heeft geleidt.
pi_143379888
Wel leuk dat er hele topics vol geluld worden over die Kazeem, maar is er al een officiële bevestiging? Geloof niet dat ik die al gezien heb...
pi_143379911
Het gaat helemaal niet over Kazeem. Daar zit toch niemand op te wachten!
pi_143380069
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:47 schreef nostra het volgende:
Blokland:

[..]

:o Bron?
Feyenoord Rotterdam
pi_143380155
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel leuk dat er hele topics vol geluld worden over die Kazeem, maar is er al een officiële bevestiging? Geloof niet dat ik die al gezien heb...
We kunnen ook gewoon over een willekeurige spits lullen, over of hij goed genoeg is voor Feyenoord en haalbaar is.
pi_143380215
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

:o Bron?
Ja, wel een opvallend bericht ja(, zeker zo zonder bron :P )

Ik denk overigens dat geld dat overblijft wel gewoon terug gaat naar de VVF hoor, maar die schijnen daar dus geen druk achter te zetten... (al zal de invloed die ze nu uit kunnen oefenen ze ook prima bevallen)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143380219
Ik denk ook dat het komt om dat Lexie te veel kansen om zeep helpt. Neem nou de kans tegen Besiktas. In de Eredivisie net zo. Hij scoort wel veel maar kan er wel 2x zoveel maken als hij minstens de helft benut.
  Moderator woensdag 13 augustus 2014 @ 15:23:32 #225
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143380230
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:59 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Kuyt is wekenlang getraind he.
maar die speelde niet tegen die kut eredivisie eltallen :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')