quote:John Guidetti staat volgens Voetbal International open voor een terugkeer naar Feyenoord. Dat heeft de aanvaller via WhatsApp laten weten aan enkele spelers van de Rotterdammers. Manchester City vraagt een bedrag van vijf miljoen euro. Van Geel sprak zaterdag in Portugal met de begeleiders van de Zweedse spits.
Hoe kan je nu iemand afschrijven als die godverdomme nog geen wedstrijd heeft gespeeld?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dit is een topaankoop.
Fans die alles goedpraten.
66x geel (waarvan 1x 2xgeel=rood) + 3x direct rood, en dat als aanvallerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Kazeem-Kazeem heeft al 50 kaarten (47 geel, 3x rood) in zijn loopbaan gepakt
Je hebt toch de verhalen over deze jongen wel gelezen? Staan gewoon in dit topic. Kijk vervolgens naar zijn statistieken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hoe kan je nu iemand afschrijven als die godverdomme nog geen wedstrijd heeft gespeeld?
Ik praat niks goed, ik geef alleen aan dat je er nog niet over kan oordelen. Over Pelle was iedereen negatief bijvoorbeeld en over Vormer en Goossens was iedereen dan weer positief. Zegt niks.
Dat zou echt een gotspe zijn zeg.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Godver, die gaat straks nog gewoon banken ten koste van die pipo
Netjes. Komt aardig in de buurt bij Pepe. Als aanvaller. Genot.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Kazeem-Kazeem heeft al 50 kaarten (47 geel, 3x rood) in zijn loopbaan gepakt
even een fapje gemacht, no hommoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Sportschooltje met Kazim, niks mis mee.
Ok Jomandaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt toch de verhalen over deze jongen wel gelezen? Staan gewoon in dit topic. Kijk vervolgens naar zijn statistieken.
Dit is de nieuwe Bakkal. In alles. Duurt een half jaar voor hij überhaupt wedstrijdfit is en tegen die tijd blijkt dat hij niet kan voetballen, wat ik je nu ook wel kan vertellen.
Is toch ook al in het Telegraaf artikel gemeld dat dit vooral een tijdelijke oplossing is en misschien een optie voor op de flanken want dat Feyenoord gewoon door blijft zoeken naar een spits?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:42 schreef Karelnoord het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)ls-een-stand-in.html
Als dit waar is facepalm ik echt tering hard. Te Vrede heeft bewezen een prima stand in te zijn. Vorige week tegen ADO en vorig seizoen toen Pelle gek deed. We gaan echt weer naar 80 selectie spelers![]()
![]()
.
Niks mis mee, beetje kloten op het veld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
66x geel (waarvan 1x 2xgeel=rood) + 3x direct rood, en dat als aanvaller
quote:Nu de club tijdens deze transferperiode bijna 30 miljoen euro cashte, is het niet zo dat Blokland & Co meteen hun kapitaal terugkrijgen. "Wij willen juist dat het geld bij Feyenoord blijft en de club is zelf ook niet van plan ons nu al uit te kopen. Dus nee: we krijgen geen cent.
(...)
Op de lopende rekening van Feyenoord staat zo'n achttien miljoen euro. Genoeg geld dus voor een spits. Waarom wacht Feyenoord dan zo lang? "Geen idee", zegt Blokland, "daarover ga ik niet. Ongeduldig worden we nog niet, nou ja een beetje, maar dat zeg ik dan als supporter.
Te Vrede naar Heerenveen, Ziyech naar Feyenoord?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:42 schreef Karelnoord het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)ls-een-stand-in.html
Als dit waar is facepalm ik echt tering hard. Te Vrede heeft bewezen een prima stand in te zijn. Vorige week tegen ADO en vorig seizoen toen Pelle gek deed. We gaan echt weer naar 80 selectie spelers![]()
![]()
.
5.7 dacht ik , omgerekend in eurosquote:
Dit maakt de keuze niet meer logisch. Een tijdelijke oplossing voor 3/4 wedstrijden? lekker overbodig. Te Vrede kan die wedstrijden prima doen. En we hebben al 5 buitenspelers met Bilal/Manu/JPB/Verhoek/Schaken. Daarnaast hebben we ook nog Achabar en volgens mij ook nog Dammers. Dat is achterlijk veel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is toch ook al in het Telegraaf artikel gemeld dat dit vooral een tijdelijke oplossing is en misschien een optie voor op de flanken want dat Feyenoord gewoon door blijft zoeken naar een spits?
Overigens verwacht ik ook dat de Feyenoordleiding anticipeert op het vertrek van één of meerdere spelers.
Dit zou de enige optie zijn die mij tevreden maakt met de Kazim transfer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:47 schreef Sejt het volgende:
[..]
Te Vrede naar Heerenveen, Ziyech naar Feyenoord?
Je zou serieus bijna 4 miljoen willen neertellen voor iemand die de afgelopen jaren 2 wedstrijdjes heeft gespeeld, en je geen enkele garantie hebt dat hij ooit weer het niveau haalde van dat jaartje Feyenoord? City lacht zich dood.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
5.7 dacht ik , omgerekend in euros
Das toch snel 2 teveel imho
Dat is echt te veel, maar City wil denk ik gewoon wat geld terugzien. Daar moet nog een paar miljoen van af en Guidetti moet inleveren.quote:
Dat maakt de keuze wel meer logisch (tenminste, als hij niet teveel aan huur kost) want hij lijkt me beter dan Te Vrede, of Schaken of Verhoek.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:49 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Dit maakt de keuze niet meer logisch. Een tijdelijke oplossing voor 3/4 wedstrijden? lekker overbodig. Te Vrede kan die wedstrijden prima doen. En we hebben al 5 buitenspelers met Bilal/Manu/JPB/Verhoek/Schaken. Daarnaast hebben we ook nog Achabar en volgens mij ook nog Dammers. Dat is achterlijk veel.
mja city heeft ook wel door dat feyenoord hem graag wilt hebben, en die gast wilt ook graag gezien ie hier op handen gedragen word en zn kloten gelikt worden bij binnenkomstquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is echt te veel, maar City wil denk ik gewoon wat geld terugzien. Daar moet nog een paar miljoen van af en Guidetti moet inleveren.
Als van Geel inderdaad 5 miljoen uitgeeft voor Guidetti, mag hij het gesticht in. Gelukkig schat ik hem wel hoger in dan dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:50 schreef Buitendam het volgende:
Vijf miljoen voor Guidetti is echt bizar. Ontwikkeling heeft totaal stil gestaan na Feyenoord. Die Ziyech is echt een geweldige voetballer, nu al. Daar zou ik veel meer tijd en energie in steken dan in Guidetti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |