Serieus?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:39 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Volgens mij zitten Guidetti en Kazeem bij dezelfde makelarij.
Dat moet nader onderzocht wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:52 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Ja.. Heb t ergens gehoord, weet niet meer waar.
Er staan al een boel op marktplaats.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
De Adidas kleding - en het exclusieve verkooprecht - bevalt schijnbaar goed. Er is in 1 week tijd 2 keer ingebroken in zo'n Fanshop-kiosk binnen de stadionpoorten en voornamelijk Adidas kleding meegenomen.
Dat zal ooit wel een keer op Marktplaats opduiken ofzo.
iddquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:54 schreef Petert87 het volgende:
[..]
Dat moet nader onderzocht worden
Lijkt me niet verstandig, zo snel al. Als de artikelen van de bewuste diefstal afkomstig zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:54 schreef Petert87 het volgende:
Er staan al een boel op marktplaats.
Lijkt mij ook naief. Maar er worden her er der shirts aangeboden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig, zo snel al. Als de artikelen van de bewuste diefstal afkomstig zijn.
wel verdomd. Dat meen je toch niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:05 schreef Cara het volgende:
Ik wil trouwens niet belangrijk doen, maar de zaakwaarnemer van Kazim is het zelfde als die van Guidetti
Vapianosquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga zo snel naar Vapiano om als eerste Guidetti op de foto te kunnen zetten.
Ach, iedereen is aan het wachten op de onvermijdelijke handtekening van onze nieuwe sterspelertquote:
quote:Do'nt you think it's possible he can still have his impact on Dutch Eredivisie defenses? It is a very attacking league, with many counter possibilities.
quote:He definitively can. And by can, I mean he could bring the opposing team's players to whorehouses to tire them out before games.
The guy can't get a contract in Turkey anymore, do you really think he's Feyenoord level quality?
Of je wacht gewoon eventjes af wat die gozert presteert, in plaats van hem en van Geel nu al af te branden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:18 schreef TheVulture het volgende:
Van Geel heeft wel een neus voor obscure aankopen he
Ik ga stuk als deze man ook gewoon presteert straks. Maar de voortekenen zijn niet bestquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:18 schreef TheVulture het volgende:
Van Geel heeft wel een neus voor obscure aankopen he
#BelieveInFredquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga stuk als deze man ook gewoon presteert straks. Maar de voortekenen zijn niet bestHet is zelfs nog een grotere debiel dan Drenthe als ik me zo een beetje inlees.
Hoe is Fredje eigenlijk met lastige knaapjes?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:30 schreef Caland het volgende:
Het is zelfs nog een grotere debiel dan Drenthe als ik me zo een beetje inlees.
Prima als ze nog een beetje jong zijn. Maar ondhandelbare Turken van 27 is een ander verhaal gok ik zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:33 schreef elCholo het volgende:
[..]
Hoe is Fredje eigenlijk met lastige knaapjes?
Daar kan ik dus met mijn kop niet bij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga stuk als deze man ook gewoon presteert straks. Maar de voortekenen zijn niet bestHet is zelfs nog een grotere debiel dan Drenthe als ik me zo een beetje inlees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |