Overgetypt vanuit de papieren VI.quote:
Ik heb het gevoel dat dat voornamelijk zijn eerste seizoen was hoor, hij heeft in het tweede seizoen volgens mij minder geblunderdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:22 schreef Petert87 het volgende:
enk ook dat het komt om dat Lexie te veel kansen om zeep helpt. Neem nou de kans tegen Besiktas. In de Eredivisie net zo. Hij scoort wel veel maar kan er wel 2x zoveel maken als hij minstens de helft benut.
Ja, met Vormer komt er inderdaad weer eens wat gevaar bij vrije trappen en cornersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:28 schreef Petert87 het volgende:
Voor mijn gevoel was het vorig seizoen ook. Al met al wel een harde werker en je kan hem er goed bij hebben. Al denk ik dat met een middenveld met Clasie, Vilhena en Vormer meer beweging is. Mocht Clasie verkocht worden heb je Vilhena, Immers en Vormer.
Ik zou het zonde vinde als Vormer verkocht of verhuurd wordt. Vind het wel een goede speler die met zijn trap toch een wedstrijd beetje kan open breken. Hij gaf met zijn vrij trap de assist op Te Vrede tegen ADO.
Aan de bal vind ik hem ook niet verkeerd. Altijd een goede pass in huis. Heeft alleen de pech met Clasie en Vilhena voor hem.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:40 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, met Vormer komt er inderdaad weer eens wat gevaar bij vrije trappen en corners
Ik mag het hopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:45 schreef Sejt het volgende:
Ik wil niks jinxen, maar er staat (nog) nergens iets officieels. Van Geel helpt gerucht de wereld in als rookgordijn?
Zou kunnen kloppen hoor. Guidetti is gesignaleerd in Rotterdam.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:45 schreef Sejt het volgende:
Ik wil niks jinxen, maar er staat (nog) nergens iets officieels. Van Geel helpt gerucht de wereld in als rookgordijn?
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 13-08-2014 om 17:59:48Die Colin Kazim-Richards was een grote grap hahahaha wat een lulbroeken bij #Feyenoord. Guidetti heeft getekend. Straks meer op vi.nl reageer retweet
Wauw. Krabby uit de toekomst.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:07 schreef satecl het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 13-08-2014 om 17:59:48Die Colin Kazim-Richards was een grote grap hahahaha wat een lulbroeken bij #Feyenoord. Guidetti heeft getekend. Straks meer op vi.nl reageer retweet
Een tweet vanuit de toekomstquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:07 schreef satecl het volgende:
Hoax. Hij heeft een jas aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Zou kunnen kloppen hoor. Guidetti is gesignaleerd in Rotterdam.
Foto:
[ afbeelding ]
Foto van de toekomst. Dan loopt ie met jas.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wauw. Krabby uit de toekomst.
Tevens uitgemolken grap.
1/10
En toch trappen mensen erinquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:12 schreef Petert87 het volgende:
Ik was heel even blij toen ik die hoax tweet las
ok.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:21 schreef GGMM het volgende:
Die Kazeem ofzo zit bij dezelfde makelaars als Guidetti....
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:21 schreef GGMM het volgende:
Dus ze wilde gewoon Guidetti en hebben door administratief onbenul deze gast vastgelegd? Opeens is alles duidelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:21 schreef GGMM het volgende:
Bedankt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:21 schreef GGMM het volgende:
EG WAAR JOH?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:21 schreef GGMM het volgende:
Wordt waarschijnlijk pas maandag bekend gemaakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:45 schreef Sejt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |