Echt niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
volgens mij zijn jullie gewoon een stelletje en doen jullie aan neuqseks in een kleffe tent op lowlands
SERIEUS!? Heb je alles verteld ofzo!?!?!?!?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
volgens mij zijn jullie gewoon een stelletje en doen jullie aan neuqseks in een kleffe tent op lowlands
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:
Heeft hij echt zo`n kleine piemel als hij op fok liet zien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
SERIEUS!? Heb je alles verteld ofzo!?!?!?!?
hahahaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Heeft hij echt zo`n kleine piemel als hij op fok liet zien?
Die foto was uitvergroot....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Heeft hij echt zo`n kleine piemel als hij op fok liet zien?
hahah oke nu we het over jouw piemel hebben en nu deze opmerking kan ik echt wat lulligs zeggen maar ik hou me maar inquote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:31 schreef richolio het volgende:
Ik wist tot een aantal jaar geleden niet dat Lenny Kravitz een neger is.
Niet het onderwerp veranderen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:31 schreef richolio het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:31 schreef richolio het volgende:
Hij kan wel wat hebben..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hahah oke nu we het over jouw piemel hebben en nu deze opmerking kan ik echt wat lulligs zeggen maar ik hou me maar in
Heeft het met neger en piemel te maken?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hahah oke nu we het over jouw piemel hebben en nu deze opmerking kan ik echt wat lulligs zeggen maar ik hou me maar in
Nee manquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man
Alleen Wonderwall
Net als dat Metallica kut is alleen Nothing Else Matters.
Oja en wat zeiden ze dan? En niet zeggen dat je 't niet weet want dat weet je echt wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké blijf dan maar lekker kwaad geen zin om terug te lezen.
Weet wel voor je überhaupt postte mensen je belachelijk maakte hier omdat je dingen had gezegd dus misschien verwar je me met een ander.
Dag dagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:38 schreef DjeDje het volgende:
Slaaplekker mensjes. Of autisten. Of aliens. Of robots. Wat jullie ook zijn
Slaaplekkerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:38 schreef DjeDje het volgende:
Slaaplekker mensjes. Of autisten. Of aliens. Of robots. Wat jullie ook zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |