Real to winquote:
Oké blijf dan maar lekker kwaad geen zin om terug te lezen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat was niet de eerste keer dat ik in GRTD kwam man, is al weer maand geleden.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:21 schreef Fylax het volgende:
Inso deed trouwens in het begin wel normaal tegen me toen ik hier begon te posten.
quote:
Nu andersomquote:
Die odds waren fucking laag Real was 1.18 of zo singlebetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Real to win
United en Chelsea wedstrijden minimaal 2 goals.
Maar ik speelde nogal high stake
Nee man. Als je ff tien minuutjes wachten kon je hem al op 1.40/1.50 pakken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Die odds waren fucking laag Real was 1.18 of zo singlebet
over je geaardheid?quote:
Deze chat staat altijd al in myAT en jij praat over mij zie ikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:21 schreef richolio het volgende:
Godver DjeDje waarom volg je mij overal op FOK, heb ik dan geen vrijheid meer?
Of je naar de lwl meet ging.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:24 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Deze chat staat altijd al in myAT en jij praat over mij zie ik
Klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:24 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Deze chat staat altijd al in myAT en jij praat over mij zie ik
Dit is geen grap. Hij gaat echt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:25 schreef richolio het volgende:
Wil je even lachen nou dan ga ik toch even moppen tappen
Richie loopt binnen in de sportschool
hahahaha
grote gok wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Real to win
United en Chelsea wedstrijden minimaal 2 goals.
Maar ik speelde nogal high stake
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal.
Ik sneed het onderwerp over jou aan
Oh, echt geen idee. Ik had een andere vriend beloofd om hem neot alleen te laten en als die dalijk niet mee wilt tja.. dan moeten we naar het natte gras kijkenquote:
Viel meequote:
God van de wanhopigheid.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Vertel ze wat voor een god ik ben
volgens mij zijn jullie gewoon een stelletje en doen jullie aan neuqseks in een kleffe tent op lowlandsquote:
Saaie vriend. Ga met mij mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh, echt geen idee. Ik had een andere vriend beloofd om hem neot alleen te laten en als die dalijk niet mee wilt tja.. dan moeten we naar het natte gras kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |