SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Met die gifjes bedoel je?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je deed al achterlijk tegen me de eerste keer dat ik in GRTD kwam.
Nu jij nogquote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:18 schreef Elan het volgende:
TT![]()
Gelukkig heeft fokkie wel zelfspot dit dat
Dat is me iets `te'' veel zelfspotquote:
Als er iemand zichzelf niet serieus neemt ben ik het wel zou je toch door moeten hebben inmiddels.quote:
en dan niet de tip doorsturen homoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb in 1 dag 400 euro winst gemaakt met voetbal.
Belchinees alles
Jij loopt de hele dag te Sherlocken?quote:
Oh shitsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb in 1 dag 400 euro winst gemaakt met voetbal.
Belchinees alles
Google, maar ook grondstoffen. Platinum, goud. Maar alleen CFD's.quote:
Dagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga slapen, tot kijk iedereen![]()
[ afbeelding ]
Denk je dat ik dat allemaal opschrijf of zoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zeg net ,de eerste keer dat ik in GRTD kwam
Echt een tip was het nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
en dan niet de tip doorsturen homo
Nee dit was echt toevallig! Haha.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij loopt de hele dag te Sherlocken?
Hahaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee dit was echt toevallig! Haha.
Dat was niet de eerste keer dat ik in GRTD kwam man, is al weer maand geleden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat allemaal opschrijf of zo![]()
Wtf was er toen aan de hand dan had je radioshow geluisterd en daarna was je opeens boos
wat was de combi?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt een tip was het niet![]()
Combi`tje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |