Normaal doen kan jij niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik zelfs een plaatje posten kan je niet.
Tr gemachtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nee ik deel wel wat pics met je in dm![]()
![]()
![]()
Je kan zelf niks.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik zelfs een plaatje posten kan je niet.
Ga je nog met Mexje meeten op Lowlands?quote:
Jeetje en ik luister nog wel altijd je show waar heb k dit aan verdiend seg :squote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik slijm niet bij JR, heb gewoon een hekel aan je.
Gast, je doet fucking achterlijk tegen me.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Jeetje en ik luister nog wel altijd je show waar heb k dit aan verdiend seg :s
Wow Pipi Langkous naaktquote:
Neh, dat durf ik allemaal nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nog met Mexje meeten op Lowlands?
Ok dan geen matties meer als je het zo ziet dacht dat we cool waren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gast, je doet fucking achterlijk tegen me.
En je chickiej DjeDje dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:15 schreef richolio het volgende:
Als ik helemaal loessoe ben jeweettog
Wat voor aandelen danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:16 schreef richolio het volgende:
Ik heb in één dag 324 euro winst gemaakt met handelen op de beurs. Wolf Of Wallstreet alles
Ik heb in 1 dag 400 euro winst gemaakt met voetbal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:16 schreef richolio het volgende:
Ik heb in één dag 324 euro winst gemaakt met handelen op de beurs. Wolf Of Wallstreet alles
Je deed al achterlijk tegen me de eerste keer dat ik in GRTD kwam.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok dan geen matties meer als je het zo ziet dacht dat we cool waren.
Zij ook misschien.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow Pipi Langkous naakt
Even naar JR dm`en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |