Jij ziet geen sarcasme, je hebt nog een lange weg te gaan in je behandeling. Als je maar op tijd je medicijnen inneemt, want dat borderline gedrag kan nog wel eens tegen je werkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker want je lult maar wat dat niemand me mag en vervolgens krijg je ongelijk van 4 mensen dus hou je bek gewoon want je kletst maar wat jochie
Ja tuurlijk.quote:
Welke issues precies?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Is FOK! je therapie dan of hoe wil je van je issues afkomen?
Ja ik word ook moe van elke dag die Elan.quote:
Dit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:44 schreef Ro-ald het volgende:
Godver, ik wil echt een GoPro camera.
Gappiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ziet geen sarcasme, je hebt nog een lange weg te gaan in je behandeling. Als je maar op tijd je medicijnen inneemt, want dat borderline gedrag kan nog wel eens tegen je werken
Ik ben er vrij zeker van dat ik niet dezelfde issues heb als jijquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Gappie
Als ik jou was.
Zou ik een rondje in R&P maken en dan met name je eigen posts nog eens heel goed doorlezen voor je een ander een of ander ziektebeeld aanpraat.
Gewoon even doen, want wat je nu doet hebben ze ook een naam voor. Projectie. Google maar eens
Kan ze wel quote hoor maar ben bang dat dat niet mag van de modjes maar je hebt breeduit geschreven over je angsten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke issues precies?
[..]
Ja ik word ook moe van elke dag die Elan.
Ik pas mijn gedrag tenminste aan, dat zullen genoeg mensen beamenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ze wel quote hoor maar ben bang dat dat niet mag van de modjes maar je hebt breeduit geschreven over je angsten.
In de VBL-SC heb je zelfs gezegd dat je hoopte dat je kanker kreeg wat voor totale mongool ben je dan.
En dan vervolgens over anderen roepen dat ze krankzinnig zijn en medicatie moeten nemen![]()
Stop gewoon met posten gast je wordt een parodie op jezelf op deze manier![]()
![]()
![]()
Meh je laat alleen zien wat voor hypocriete mongool je bent van de behandelstoel naar de therapist in amper 8 maanden schei toch uit man met je diagnoses doe dat lekker bij die mafkees van een broer van je.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik pas mijn gedrag tenminste aan, dat zullen genoeg mensen beamen
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh je laat alleen zien wat voor hypocriete mongool je bent van de behandelstoel naar de therapist in amper 8 maanden schei toch uit man met je diagnoses doe dat lekker bij die mafkees van een broer van je.
Klopt.quote:
Gelukkig doe ik dat nooit bij users met wie je normaal gezellig kunt praten zonder dat hij erop los begint te scheldenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Nog even en we zien de ware JR weer, die mensen een enkeltje gaskamer toewenst in plaats van gezellig kletst over De Lion King.
Hypocriete zak stront
inb4 JR kan ik ook niet serieus nemenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ik jou amper serieus kan nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |