Ach schattig dat je dat nog geloofd ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is gisteren wel gebleken stond jij even mooi voor lul
Dit insinueert alleen dat ik die post al belachelijk vond gaat meneer fokkie de Benno L van FOK! het nog even toelichten ook, walgelijke jongen.quote:
Elan ga slapen man.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit insinueert alleen dat ik die post al belachelijk vond gaat meneer fokkie de Benno L van FOK! het nog even toelichten ook, walgelijke jongen.
Geen wonder dat niemand hem aanneemt op de kinderboerderij
Ik zou beginnen met je naam te veranderenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:37 schreef Ro-ald het volgende:
Hoi ik ben Renco
een 27 jarige, onzekere, over emotionele, autist
met sociale problemen.
en hoop hier mensen te vinden die mij kunnen helpen met mijn social skills.
Het waren anderen die het zeiden he, en niet de minsten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach schattig dat je dat nog geloofd ook
Man wat moet jij een zuur leven hebben zeg.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit insinueert alleen dat ik die post al belachelijk vond gaat meneer fokkie de Benno L van FOK! het nog even toelichten ook, walgelijke jongen.
Geen wonder dat niemand hem aanneemt op de kinderboerderij
Borderliner.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Het waren anderen die het zeiden he, en niet de minsten.
Wat jij en Fylax vinden kan me geen moer schelen met jullie stoornisjes stel kneuzen samen
Dit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Man wat moet jij een zuur leven hebben zeg.
Ik kijk nog steeds op die ene groep op Facebook.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met je naam te veranderen
Ah gisteren nog kon het je niet schelen wat die anderen ook van je vonden. Je lult ook maar recht wat krom is jij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Het waren anderen die het zeiden he, en niet de minsten.
Wat jij en Fylax vinden kan me geen moer schelen met jullie stoornisjes stel kneuzen samen
FOK!kers.be?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds op die ene groep op Facebook.
Hele tijd over JR's broer beginnen om zo weg te schuiven dat jij een achterlijke borderliner bent.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is JR zijn broer gekte komt bij hem in de family
überhaupt niet nee maar vond het wel interessant hoe jij voor lul gezet werdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah gisteren nog kon het je niet schelen wat die anderen ook van je vonden. Je lult ook maar recht wat krom is jij.
quote:
Bah. Zeg niet van die enge dingen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee, ''Leer nieuwe mensen kennen''
Ja poeh hé wat werd ik op mijn plek gezet zegquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
überhaupt niet nee maar vond het wel interessant hoe jij voor lul gezet werd
Ik heb geen diagnose geen therapie helemaal niks jullie wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hele tijd over JR's broer beginnen om zo weg te schuiven dat jij een achterlijke borderliner bent.
Wat jij hebt is een kut leven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb geen diagnose geen therapie helemaal niks jullie wel.
Denk dat daarmee alles weg gezegd is.
Therapie? Ik?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker want je lult maar wat dat niemand me mag en vervolgens krijg je ongelijk van 4 mensen dus hou je bek gewoon want je kletst maar wat jochiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja poeh hé wat werd ik op mijn plek gezet zeg
Ze doen alsofquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker want je lult maar wat dat niemand me mag en vervolgens krijg je ongelijk van 4 mensen dus hou je bek gewoon want je kletst maar wat jochie
alsof dat wat uitmaakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |