abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143367219
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Omdat ik jou amper serieus kan nemen.
Geweldige reactie. :')
(she/her)
pi_143367221
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gelukkig doe ik dat nooit bij users met wie je normaal gezellig kunt praten zonder dat hij erop los begint te schelden :)
Morgen weer beste vrienden toch, zo hoort FOK! gewoon te zijn.
blablablabla
pi_143367231
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Morgen weer beste vrienden toch, zo hoort FOK! gewoon te zijn.
Ik kan met jou gewoon normaal praten als je normaal doet ja, maar als je begint te trollen zeg ik er gewoon wat van :)

Waarna jij met mijn gehele familie komt aanzetten en er op los scheldt.
Oh.
pi_143367236
ohh elan trololo XD
pi_143367241
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:53 schreef FL_Freak het volgende:
ohh elan trololo XD
Zo zie je maar weer dat je kan trollen in vele soorten en maten
Oh.
pi_143367245
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik kan met jou gewoon normaal praten als je normaal doet ja, maar als je begint te trollen zeg ik er gewoon wat van :)

Waarna jij met mijn gehele familie komt aanzetten en er op los scheldt.
Ik heb even een kleine discussie met fokkie en jij moet weer je halfgare meninkje over mijn persoon ventileren, prima maar dan krijg je daar dus ook een gepaste reactie op :) .

Je trollt trouwens zelf net zo hard mee man kijk wat je allemaal geroepen hebt de afgelopen weken.
Niet dat ik er wakker van lig maar het begint eigenlijk altijd bij jou.
blablablabla
pi_143367259
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik heb even een kleine discussie met fokkie en jij moet weer je halfgare meninkje over mijn persoon ventileren, prima maar dan krijg je daar dus ook een gepaste reactie op :) .

Je trollt trouwens zelf net zo hard mee man kijk wat je allemaal geroepen hebt de afgelopen weken.
Als ik zie dat jij weer zogenaamd "leuk" aan het trollen bent zeg ik daar wat van. Dat ik die tirade over me heen krijg is tegenwoordig al zo slaapverwekkend als een gemiddelde wedstrijd van Feyenoord.
Oh.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 02:57:23 #233
319979 Fok-it
All is well
pi_143367262
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Kleine discussie? Haha :') in een discussie maak je mensen niet uit voor pedofiel Elan :)

Misschien dat jij dat in je opwellingen doet.

Misschien ben ik morgen wel een necrofiel als ik een foto van Jimmy Savile op fok post? :)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_143367263
Over gaskamers en shit en fokkie met zijn kankers als ik TR's had gemaakt zaten jullie nu beiden op het banstoeltje voor de komende paar maanden.

Wees nou maar heel blij dat ome elan een genadige god is .
blablablabla
pi_143367266
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Kleine discussie? Haha :') in een discussie maak je mensen niet uit voor pedofiel Elan :)

Misschien ben ik morgen wel een necrofiel als ik een foto van Jimmy Savile op fok post? :)
Ligt eraan wanneer je het post, ergens na middernacht krijgt Elan het altijd op zijn heupen
Oh.
pi_143367268
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:57 schreef Elan het volgende:
Over gaskamers en shit en fokkie met zijn kankers als ik TR's had gemaakt zaten jullie nu beiden op het banstoeltje voor de komende paar maanden.

Jij bent altijd de brave Elan. :')
(she/her)
pi_143367275
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Misschien moet je alles niet zo serieus nemen wat ik zeg laatst was je ook al 2 dagen boos over die opmerking over de kinderboerderij terwijl iedereen met enig verstand zag dat dat een troll was ;( .
blablablabla
pi_143367276
im confuse
pi_143367277
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:57 schreef Elan het volgende:

Tja als jij een ban krijgt maak je toch weer een nieuw account aan. Als een soort kakkerlak wat niet weg wil gaan.
Oh.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 02:59:15 #240
319979 Fok-it
All is well
pi_143367279
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Misschien moet je alles niet zo serieus nemen wat ik zeg laatst was je ook al 2 dagen boos over die opmerking over de kinderboerderij terwijl iedereen met enig verstand zag dat dat een troll was ;( .
Dat is heel wat anders dan zulke insinuaties. Troll of niet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 13 augustus 2014 @ 02:59:41 #241
319979 Fok-it
All is well
pi_143367283
En ik accepteer maar al te graag een ban als jij daarvoor een paar maandjes weg bent hier.
pi_143367284
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:58 schreef Fylax het volgende:

[..]

Jij bent altijd de brave Elan. :')
Klopt ik ben altijd rustig behalve als mensen onterecht beginnen te bitchen zoals JR in dit geval ik scheld zelden en zeker niet met een hele reeks kankers als ik even mijn zin niet krijg _O-
blablablabla
pi_143367286
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Klopt ik ben altijd rustig behalve als mensen onterecht beginnen te bitchen zoals JR in dit geval ik scheld zelden en zeker niet met een hele reeks kankers als ik even mijn zin niet krijg _O-
Uhu. :')
onterecht iemand pedo noemen, hartstikke tof man.
Ga aub weg
(she/her)
pi_143367289
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Moet ik je toch nog bedanken Elan. Voor een geweldige lachsalvo hier _O-
Oh.
pi_143367291
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja als jij een ban krijgt maak je toch weer een nieuw account aan. Als een soort kakkerlak wat niet weg wil gaan.
Jij krijgt mij zeker niet weg nee en elke confrontatie zal je verliezen simpelweg omdat ik meer argumenten en dingen heb om tegen je te gebruiken dan andersom.
blablablabla
pi_143367298
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 03:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Jij krijgt mij zeker niet weg nee en elke confrontatie zal je verliezen simpelweg omdat ik meer argumenten en dingen heb om tegen je te gebruiken dan andersom.
Het komt niet bij je op dat het me allemaal worst is wat jij voor "argumenten" gebruikt? :)
Oh.
pi_143367302
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:59 schreef Fok-it het volgende:
En ik accepteer maar al te graag een ban als jij daarvoor een paar maandjes weg bent hier.
Andersom
Jij bent dan een poosje weg met al je gescheld.

Dan zie je dus ook hoe hypocriet zo'n JR is want als het jou even niet zint ga je net zo goed compleet los, op een manier die nog in strijd is met de policy ook en dat zal je mij dus niet zien doen.
blablablabla
pi_143367306
_O-
Oh.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 03:02:56 #249
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_143367308
Sorry ik moet er even door
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 13 augustus 2014 @ 03:03:02 #250
319979 Fok-it
All is well
pi_143367310
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 03:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Andersom
Jij bent dan een poosje weg met al je gescheld.

Dan zie je dus ook hoe hypocriet zo'n JR is want als het jou even niet zint ga je net zo goed compleet los, op een manier die nog in strijd is met de policy ook en dat zal je mij dus niet zien doen.
Gelukkig is het niet in strijd met de policy om mij meermaal voor zulke ongein uit te maken :)
Maar dat zul je vanzelf wel merken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')