Ik ben 22 en zij is 21quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:24 schreef LompeHork het volgende:
Hoe oud zijn jullie, als ik vragen mag?
Ach ja, we zijn nauwelijks een maandje geleden nog naar Frankrijk geweest. Ja de seks was wel leuk, maar nu heeft ze het "juiste gevoel niet", dus ik kan niet zoveel. Dat lijkt me ook het beste, maar het probleem is dat zij binnen no time aan het janken is als ik daarover begin...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:33 schreef blondetrien het volgende:
Klinkt niet goed. Is dat met de sex altijd al zo geweest, in al die jaren dat jullie samen zijn..? Lijkt me heel ongezond voor een relatie.
Je zou even een break in kunnen lasten met het idee, dan weet je hoe het is zonder sleur... alleen de vraag is of je dan weer bij elkaar komt (maar zo niet, dan is dat blijkbaar de beste optie voor jullie). De sleur is makkelijk op te lossen door andere dingen te gaan doen, je zou d'r eens kunnen verrassen met een onverwacht vernieuwend weekendjeHebben jullie al iets geprobeerd om de sleur er uit te halen?
Wat bedoelt ze in 's hemelsnaam met het juiste gevoel? Ze vindt de seks niet lekker, of zit niet lekker in haar vel, heeft teveel twijfels over de relatie om seks te hebben, of...? "Ik heb het juiste gevoel niet" komt op mij nogal vaag en ontwijkend over...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:37 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Ach ja, we zijn nauwelijks een maandje geleden nog naar Frankrijk geweest. Ja de seks was wel leuk, maar nu heeft ze het "juiste gevoel niet", dus ik kan niet zoveel. Dat lijkt me ook het beste, maar het probleem is dat zij binnen no time aan het janken is als ik daarover begin...
Soms is het echt codetaal, maar blijkbaar vindt ze het niet belangrijk genoeg. Daardoor ga ik ook aan mezelf twijfelen, of ze mij wel aantrekkelijk/goed vindt, of het waardeloze seks is (kunnen we allebei niet weten, we zijn elkaars eerste echt partners). Daarom ga ik naar fitness, om af te vallen...Als ik haar vraag of dat zo is zegt ze nee. Lijkt alsof ze het niet durft omdat ze bang is voor verandering of zo..mquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:42 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Wat bedoelt ze in 's hemelsnaam met het juiste gevoel? Ze vindt de seks niet lekker, of zit niet lekker in haar vel, heeft teveel twijfels over de relatie om seks te hebben, of...? "Ik heb het juiste gevoel niet" komt op mij nogal vaag en ontwijkend over...
Nope, ze is zo'n meisje dat echt heel erg veel aandacht nodig heeft, ook heel onzeker over zichzelf omdat ze vroeger gepest werd. Verder is dat helemaal niet nodig, ze is gewoon hartstikke leuk. Zij wil juist NIET minder contact...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:45 schreef blondetrien het volgende:
Maar je kan ook in je hometown leuke dingen doen. Lekker een dagje fietsen / het bos in en een mand met eten mee, spontaan naar de bios omdat je toch niks beters te doen hebt, even uit lunchen in een gezellig koffiehuis ipv thuis eten.
Of misschien haar even iets meer tijd voor zichzelf gunnen, iets minder contact, zodat jullie echt bij kunnen kletsen als jullie elkaar weer zien etc.. haalt toch ook een beetje de sleur eruit, als je niet weet wat de ander uitspookt.Geeft ze aan dat ze meer tijd voor zichzelf wil of dat dan juist weer niet?
Jouw.Advies.Is.Het.Beste.Ooit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:47 schreef narcmengel het volgende:
Zorg ook dat je zeker weet dat ze echt huilt. Sommige chicks kunnen heel goed faken. Geef 'r een mep; stopt ze meteen en wordt ze kwaad, dan was het fake
Tja zolang ze niet klaagt is dat haar probleem...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:46 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Soms is het echt codetaal, maar blijkbaar vindt ze het niet belangrijk genoeg. Daardoor ga ik ook aan mezelf twijfelen, of ze mij wel aantrekkelijk/goed vindt, of het waardeloze seks is (kunnen we allebei niet weten, we zijn elkaars eerste echt partners). Daarom ga ik naar fitness, om af te vallen...Als ik haar vraag of dat zo is zegt ze nee. Lijkt alsof ze het niet durft omdat ze bang is voor verandering of zo..m
Ja maar op deze manier maakt ze het TS zijn probleem. Zoiets moet toch wel bespreekbaar zijn in een relatie. Kun jij, op de manier zoals het nu gaat, voor langere tijd met deze relatie leven TS? Dus inclusief de twijfels en het gebrek aan seks? Want als zij er niet aan wil werken dan zal er weinig veranderen vrees ik. Trek het je vooral niet persoonlijk aan, wij vrouwen zijn soms een tikje vreemd, maar dat vinden wij ook van jullie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:49 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Tja zolang ze niet klaagt is dat haar probleem...
Ja maar goed, hoeveel haalt dat alles terug? We zijn twee keer op vakantie geweest, maar als we terugkomen is het denk ik toch weer hetzelfde...Ik doe echt heel erg mijn best, ik wordt zo gefrustreerd door haar soms, constant huilen als ik even niet lief doe of zo, maar ik adem altijd in en uit, schreeuwen is het laatste dat helpt...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:51 schreef x.Vira het volgende:
Kun je van dat geld wat je in de sportschool wil steken niet een romantisch weekendje weg boeken? Vind je dan alsnog de spark niet terug en krijg je nog steeds je zak niet in d'r geleegd dan zou ik er maar snel een einde aan breien..
quote:
Bezwangeren? Domste advies ooit. Zit je vast aan een borderliner voor de komende 20 jaar.quote:
Wrong motherfucking answer. Nooit je chick voor gewoon nemen, nou whoehoe jullie zijn naar Frankrijk geweest, leuk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:23 schreef Juless44 het volgende:
Maar ik heb dan zoiets van "het is nog wel leuk/gezellig", oftewel: ik verveel me niet en ik vind het prima zoals het nu gaat.
Je moet jezelf kunnen zijn in een relatie, niet constant op je tenen lopen. Dat is niet gezond.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:56 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Ja maar goed, hoeveel haalt dat alles terug? We zijn twee keer op vakantie geweest, maar als we terugkomen is het denk ik toch weer hetzelfde...Ik doe echt heel erg mijn best, ik wordt zo gefrustreerd door haar soms, constant huilen als ik even niet lief doe of zo, maar ik adem altijd in en uit, schreeuwen is het laatste dat helpt...
Kan zij natuurlijk ook de leiding in nemen als ze dat zo graag wil he.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wrong motherfucking answer. Nooit je chick voor gewoon nemen, nou whoehoe jullie zijn naar Frankrijk geweest, leuk.
Wat doen jullie dan zoal in het weekend? Een beetje bankhangen, chillen en eten? Ga leuke dingen doen i.p.v. "het is nog wel leuk/gezellig". Dagje dierentuin, keertje zwemmen, uit eten bij een tent waar ze gerechten serveren die jullie niet kennen, pannenkoeken bakken, mensen pranken, vraag of ze je op wil maken, trek haar string aan en doe een dansje, ga op bezoek bij haar oma/tante/buurvrouw, weet ik veel, bedenk iets.
En als je in bed ook altijd hetzelfde bent, doe wat anders. Blinddoek haar en neem de tijd voor d'r. Je klinkt echt als een saaie zak, excuus.
Onze vrienden hebben elkaars vrienden inderdaad nooit gehad en ik dacht ook al dat het toch iets daarmee te maken had. Vroeger was het echt zoiets van "Yes, weekendje weg hier, lekker naar haar!". Nu is het meer van "Oké, spullen pakken en weer die gore trein in met stinkende mensen...Ik doe dit omdat ik haar wil zien...". We kunnen pas op zijn vroegst over een jaar bij elkaar wonen. Ik heb een studie die ik moet afronden en zij heeft al een baan. Kon je maar even makkelijk stoppen, maar ik zal haar echt teveel missen. Daarentegen denk ik niet dat ik nog een jaar volhoud dat ze gaat zeuren op mijn kop dat alles steeds hetzelfde is...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
Probleem zit 'm toch echt in de afstand.
Als je dichter bij haar zou wonen dan zou je bijvoorbeeld op een woensdag langs kunnen komen. Door die afstand die toch makkelijk overbrugbaar is, blijft jullie relatie beperkt tot weekenden. Jij en zij leven in andere werelden. Jouw en haar vrienden hebben elkaar waarschijnlijk amper ontmoet.
Nu is afstand hier alleen een probleem vanwege de sleur. Maar door die afstand kun je die sleur dus bijna niet breken. Of je moet op een woensdag ineens voor de deur gaan staan met kaartjes voor een musical. Maar dat kun je gewoon niet flikken als je ver van haar woont en de dag erna naar school of het werk moet. Als jij ook in Limburg zou wonen, zou je gemakkelijker van deze dingen kunnen ondernemen door de weeks.
Ik zou het met haar hebben over het toekomstperspectief en dat jij naar haar toe komt en dat jullie er dan aan kunnen werken, in de tussentijd moet ze geduld hebben..
Hoop dat je hier een klein beetje wijzer van wordt.
Conclusies is natuurlijk het makkelijkste dat er is. In het weekend gaan we meestal naar de bioscoop (Pathé Unlimited). Thuis kijken we weleens een film. Bij thuis valt er niet zoveel te doen omdat ik nog bij mijn ouders woon en die altijd thuis zijn. Misschien zit hier wel een kern van waarheid in, maar weet je hoeveel geld/tijd het kost om wat leuks te bedenken? Als geld het probleem niet is (is het niet, ik trek graag de buidel open voor haar) dan is het wel iets wat we al twee keer gedaan hebben. In 6/7 jaar heb je al een groot aantal dingen gedaan, samen. En oh ja, ze ia absoluut niet van het blindoeken. Been there, done that, zij is nooit in voor wat nieuws qua seks.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wrong motherfucking answer. Nooit je chick voor gewoon nemen, nou whoehoe jullie zijn naar Frankrijk geweest, leuk.
Wat doen jullie dan zoal in het weekend? Een beetje bankhangen, chillen en eten? Ga leuke dingen doen i.p.v. "het is nog wel leuk/gezellig". Dagje dierentuin, keertje zwemmen, uit eten bij een tent waar ze gerechten serveren die jullie niet kennen, pannenkoeken bakken, mensen pranken, vraag of ze je op wil maken, trek haar string aan en doe een dansje, ga op bezoek bij haar oma/tante/buurvrouw, weet ik veel, bedenk iets.
En als je in bed ook altijd hetzelfde bent, doe wat anders. Blinddoek haar en neem de tijd voor d'r. Je klinkt echt als een saaie zak, excuus.
Zit je op kamers?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:01 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Onze vrienden hebben elkaars vrienden inderdaad nooit gehad en ik dacht ook al dat het toch iets daarmee te maken had. Vroeger was het echt zoiets van "Yes, weekendje weg hier, lekker naar haar!". Nu is het meer van "Oké, spullen pakken en weer die gore trein in met stinkende mensen...Ik doe dit omdat ik haar wil zien...". We kunnen pas op zijn vroegst over een jaar bij elkaar wonen. Ik heb een studie die ik moet afronden en zij heeft al een baan. Kon je maar even makkelijk stoppen, maar ik zal haar echt teveel missen. Daarentegen denk ik niet dat ik nog een jaar volhoud dat ze gaat zeuren op mijn kop dat alles steeds hetzelfde is...
Dan wordt het tijd om te gaan zeuren dat ze zelf altijd hetzelfde is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:07 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Conclusies is natuurlijk het makkelijkste dat er is. In het weekend gaan we meestal naar de bioscoop (Pathé Unlimited). Thuis kijken we weleens een film. Bij thuis valt er niet zoveel te doen omdat ik nog bij mijn ouders woon en die altijd thuis zijn. Misschien zit hier wel een kern van waarheid in, maar weet je hoeveel geld/tijd het kost om wat leuks te bedenken? Als geld het probleem niet is (is het niet, ik trek graag de buidel open voor haar) dan is het wel iets wat we al twee keer gedaan hebben. In 6/7 jaar heb je al een groot aantal dingen gedaan, samen. En oh ja, ze ia absoluut niet van het blindoeken. Been there, done that, zij is nooit in voor wat nieuws qua seks.
Inderdaad. Dan doet ze het ook een beetje zelf. Volgens mij mag ze in d'r handjes knijpen met een vriend die zoveel probeert. Het hoeft niet allemaal van jouw kant te komen, TS. 't Lijkt me een beetje uit balans nu... het geklaag komt van haar kant, jij komt met oplossingen terwijl jij eigenlijk het probleem niet zo ziet, meer geklaag vanuit haar kant... Ik zou het echt op een goed gesprek gooien, anders ga je dit niet volhouden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om te gaan zeuren dat ze zelf altijd hetzelfde is.
Tja ken mensen die al vanaf groep 6 bij elkaar zijn, is maar 1 keer uitgegaan voor maar een paar weken. Ondertussen al 3 kinderen en tegen de 50 aan. Dus leeftijd hoeft niets te zeggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om te gaan zeuren dat ze zelf altijd hetzelfde is.
Maarja, vanaf je 15de, op deze leeftijd... Wil je zelf niet iets nieuws eigenlijk?
Knap, al zou ik dat zelf echt niet willen. Christelijke basisschool toevallig?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:12 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Tja ken mensen die al vanaf groep 6 bij elkaar zijn, is maar 1 keer uitgegaan voor maar een paar weken. Ondertussen al 3 kinderen en tegen de 50 aan. Dus leeftijd hoeft niets te zeggen.
Mijn broer was 16 maar gaat ook al jaren met dezelfde meid.
Beiden hadden de afstand niet, en dat is denk ik het verschil.
Oké, ik ben wel zo eerlijk om te zeggen dat ik niet altijd even zo attent bent, maar ik schreef haar regelmatig brieven, koop weleens rozen. Vaak als ze wat koopt, eten of zo zeg ik "Nee schat, ik betaal dat wel!" en zij doet dat ook wel, maar zij heeft altijd een gigantische waslijst aan verwachtingen en als ik een waarmaak komen er steeds grotere bij. Ik doe echt mijn best voor haar, maar zij mag ook eens haar best doen, heb ik het idee...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:59 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Je moet jezelf kunnen zijn in een relatie, niet constant op je tenen lopen. Dat is niet gezond.
Niet alle mannen zijn nou eenmaal attent - en dat moet zij, als ze echt om je geeft, ook accepteren. Sommige dingen verander je niet zo makkelijk aan jezelf. Waarom was dit eerder geen probleem in je relatie?
Probeer daar niet teveel wrok over te koesteren; net zoals zij jou moet accepteren als je bent, zal jij dat bij haar moeten doen.. Maar als iemand klaagt, ja, dan moet je besluiten je samen in te zetten voor verbetering... dat kun je nou eenmaal moeilijk in je eentje voor elkaar boxen. Nouja, ik hoop dat het een succesweekend wordt dit keer!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:13 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Oké, ik ben wel zo eerlijk om te zeggen dat ik niet altijd even zo attent bent, maar ik schreef haar regelmatig brieven, koop weleens rozen. Vaak als ze wat koopt, eten of zo zeg ik "Nee schat, ik betaal dat wel!" en zij doet dat ook wel, maar zij heeft altijd een gigantische waslijst aan verwachtingen en als ik een waarmaak komen er steeds grotere bij. Ik doe echt mijn best voor haar, maar zij mag ook eens haar best doen, heb ik het idee...
Ik was van plan om haar uit eten te nemen dit weekend (zonder dat ze het weet, al heb ik geld eigenlijk niet). Sinds ze zo kut doet over de seks dacht ik even van "Waarom zou ik moeite moeten doen?". Maar goed, zo kinderachtig ben ik ook weer niet. Ben benieuwd hoe dit gaat.
Ja, ik zit echt op randje van "bekijk het maar", maar het is zo stom om zoiets moois gewoon eeg te gooien zonder moeite of een goed gesprek en ALS het uit mocht gaan, wil ik niet met irritaties uit elkaar. Verder zit ik nog op school, maar zij heeft haar MBO-diploma al en een mooie baan, gaat ze niet zomaar opgeven en wat betreft steun ik haar ook. Je komt niet heel makkelijk aan een baan die dicht in de buurt is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:11 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan doet ze het ook een beetje zelf. Volgens mij mag ze in d'r handjes knijpen met een vriend die zoveel probeert. Het hoeft niet allemaal van jouw kant te komen, TS. 't Lijkt me een beetje uit balans nu... het geklaag komt van haar kant, jij komt met oplossingen terwijl jij eigenlijk het probleem niet zo ziet, meer geklaag vanuit haar kant... Ik zou het echt op een goed gesprek gooien, anders ga je dit niet volhouden.
Nee niet echt. Zijn ouders van een maat van me. Meer een soort basisschoolrelatie die nooit afliep in groep 8 maar in plaats daarvan voor het leven geworden is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Knap, al zou ik dat zelf echt niet willen. Christelijke basisschool toevallig?
Ja, vroeger was het een stuk makkelijk om bij elkaar te blijven, hé. Ik ken relaties die na 20 jaar stopten omdat ze wat anders wilden. Daarom vind ik die oude stelletjes die al meer dan 40/50 jaar bij elkaar zijn altijd zo schattig. Om eerlijk te zijn zie ik ons niet zolang bij elkaar, maar wie weet. Times change, people change...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:12 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Tja ken mensen die al vanaf groep 6 bij elkaar zijn, is maar 1 keer uitgegaan voor maar een paar weken. Ondertussen al 3 kinderen en tegen de 50 aan. Dus leeftijd hoeft niets te zeggen.
Mijn broer was 16 maar gaat ook al jaren met dezelfde meid.
Beiden hadden de afstand niet, en dat is denk ik het verschil.
Bedankt, ik ben ook zeer benieuwd hoe het zal lopen!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:18 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Probeer daar niet teveel wrok over te koesteren; net zoals zij jou moet accepteren als je bent, zal jij dat bij haar moeten doen.. Maar als iemand klaagt, ja, dan moet je besluiten je samen in te zetten voor verbetering... dat kun je nou eenmaal moeilijk in je eentje voor elkaar boxen. Nouja, ik hoop dat het een succesweekend wordt dit keer!
Als het makkelijker gedaan is dan gezegd snap ik het probleem niet zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:23 schreef Juless44 het volgende:
).
Het begint er steeds meer een beetje op te lijken dat er een eind aan moet komen, maar dat is natuurlijk makkelijker gedaan dan gezegd.
Dus je beloont haar met gewenst gedrag, zodra ze gaat huilen? Ssscooohooore!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:56 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Ja maar goed, hoeveel haalt dat alles terug? We zijn twee keer op vakantie geweest, maar als we terugkomen is het denk ik toch weer hetzelfde...Ik doe echt heel erg mijn best, ik wordt zo gefrustreerd door haar soms, constant huilen als ik even niet lief doe of zo, maar ik adem altijd in en uit, schreeuwen is het laatste dat helpt...
Ja vrouwen zijn net kinderen, ongewenst gedrag moet je negeren, positief gedrag stimuleren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 04:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dus je beloont haar met gewenst gedrag, zodra ze gaat huilen? Ssscooohooore!
Echt hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 04:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dus je beloont haar met gewenst gedrag, zodra ze gaat huilen? Ssscooohooore!
M.a.w. ze wil dat je het heft in handen neemt en haar eindelijk eens alle hoeken van de kamer laat zien. Ze is een beetje klaar met dat recht op en neer en gaat op zoek naar een andere man, als jij geen echte vent wordt.quote:Zij heeft al namelijk een tijdje iets van dat alles maar hetzelfde is, een beetje een sleur.
Stop hier maar eens mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:13 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Ik doe echt mijn best voor haar, .
Omdat je geen seks krijgt ben je geneigd om je dan maar in te zetten voor de relatie? Ik snap dat je je best doet en dat het van twee kanten moet komen, maar je ziet de makkelijkste oplossingen gewoon over het hoofd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:13 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Oké, ik ben wel zo eerlijk om te zeggen dat ik niet altijd even zo attent bent, maar ik schreef haar regelmatig brieven, koop weleens rozen. Vaak als ze wat koopt, eten of zo zeg ik "Nee schat, ik betaal dat wel!" en zij doet dat ook wel, maar zij heeft altijd een gigantische waslijst aan verwachtingen en als ik een waarmaak komen er steeds grotere bij. Ik doe echt mijn best voor haar, maar zij mag ook eens haar best doen, heb ik het idee...
Ik was van plan om haar uit eten te nemen dit weekend (zonder dat ze het weet, al heb ik geld eigenlijk niet). Sinds ze zo kut doet over de seks dacht ik even van "Waarom zou ik moeite moeten doen?". Maar goed, zo kinderachtig ben ik ook weer niet. Ben benieuwd hoe dit gaat.
Dit dus. Ik krijg echter wel de indruk dat het een beetje neigt naar dat TS geeft op het niet seksuele gebieden, om seks te krijgen. Komt wel vaker voor in heteronormatieve relaties, door dat kul dat ons in't strot wordt geduwd dat mannen seks willen en vrouwen geld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Omdat je geen seks krijgt ben je geneigd om je dan maar in te zetten voor de relatie? Ik snap dat je je best doet en dat het van twee kanten moet komen, maar je ziet de makkelijkste oplossingen gewoon over het hoofd.
Jullie zijn al lang samen en jullie zullen dus bepaalde dingen buitenshuis al wel eens hebben gedaan. Punt is..je kan ze altijd nog een keer doen. Als ik met iemand samen was die elk weekend alleen maar films wil kijken zou ik ook niet echt blij zijn.
In mijn relatie zagen we elkaar ook alleen maar in het begin, maar dat hield ons niet tegen om verschillende dingen te doen...en dan konden we dat best meerdere malen doen. Naar de bioscoop gaan is hartstikke leuk, maar wij deden dat alleen als we er echt zin in hadden...paar keer per jaar maximaal. Ga desnoods zwemmen, of leer paardrijden, of stel voor iets met haar beste vriendin te doen. En dat kan allemaal best meerdere keren...zolang je ze goed verdeeld, want dan worden zulke dingen niet saai. En als je het gevoel hebt dat zij er niks voor doet ( laten we eerlijk zijn, we horen alleen jouw kant van het verhaal, dus de waarheid ligt vast ergens in het midden ) dan kun je haar vragen wat ze dan wilt doen. Als ze dan een idee geeft wat te betalen valt..gewoon doen! Uiteindelijk gaat het erom dat jullie samen zijn, toch?
Seks komt vanzelf wel weer als ze weer happy is in de relatie..als ze voelt dat je haar begrijpt en niet alleen bij haar bent voor de seks. Het is jammer dat ze je geen seks geeft, maar ook best logisch als ik je OP lees. Jullie moeten echt wat meer best doen voor elkaar. En beter praten. Dat is het belangrijkste. Dat huilen is irritant, maar daar moet je gewoon een keer scheit aan hebben. Jammer dat ze dan verdrietig wordt, maar dan bespreek je tenminste wel wat. Hoeft niet elke keer, want serieuze gesprekken kun je ook op een rustige toon voeren.
Waarom niet schoppen tegen het gezicht aan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:47 schreef narcmengel het volgende:
Zorg ook dat je zeker weet dat ze echt huilt. Sommige chicks kunnen heel goed faken. Geef 'r een mep; stopt ze meteen en wordt ze kwaad, dan was het fake
Ehm omdat je dan een bruut bent.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:13 schreef Deckard het volgende:
[..]
Waarom niet schoppen tegen het gezicht aan?
QFT.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als ze op d'r 21e al klaar is met seks, kun je op je vingers natellen dat je de rest van de relatie flink droog zal staan. En sowieso, dat apatische gejank zal alleen maar erger worden. Je bent pas 22, mooi moment om eens verder te kijken.
Ach ja, weet je wat het is? Ik ben nog hartstikke gek op haar en je verbreekt niet zo makkelijk een relatie na zoveel jaar. Misschien is het wel het beste, maar ik geef het nog even de tijd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als ze op d'r 21e al klaar is met seks, kun je op je vingers natellen dat je de rest van de relatie flink droog zal staan. En sowieso, dat apatische gejank zal alleen maar erger worden. Je bent pas 22, mooi moment om eens verder te kijken.
Als je nu 82 zou zijn, zou je een punt hebben. Gast, je hebt je hele leven nog voor je!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:41 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Ach ja, weet je wat het is? Ik ben nog hartstikke gek op haar en je verbreekt niet zo makkelijk een relatie na zoveel jaar. Misschien is het wel het beste, maar ik geef het nog even de tijd.
Het is gewoon heel jammer dat je na een tijdje alles al weet over een persoon en dat de vlinders op den duur minder worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het geen relatie meer noemen als er geen seks is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:41 schreef Juless44 het volgende:
Ach ja, weet je wat het is? Ik ben nog hartstikke gek op haar en je verbreekt niet zo makkelijk een relatie na zoveel jaar.
Mijn vriendin weet echt niet alles over mij, hoor. Je hebt toch wel je eigen gevoelsleven, je eigen geheimen? Ik vind het belangrijk voor een man-vrouw verhouding dat die kerel niet een open boek is voor zijn partner.quote:Het is gewoon heel jammer dat je na een tijdje alles al weet over een persoon en dat de vlinders op den duur minder worden...
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als je nu 82 zou zijn, zou je een punt hebben. Gast, je hebt je hele leven nog voor je!
Genoeg tijd om andere meisjes te ontmoeten en alles over te weten te komen. En ja, vlinders worden minder, maar echt niet iedere vrouw verandert in een seksloos hysterisch wezen.
Hoe wil je je leven over pak 'm beet 10 jaar zien? Dat wordt echt geen sprookjeshuwelijk hoor...Ja, maar goed. Het zou echt de moeilijkste beslissing zijn die ik moet nemen. Het is niet zomaar afscheid nemen van iemand, ik ben ook best close met haar familie en zo. Ze is absoluut geen heks, maar ze is niet altijd even vrolijk of vol leven...Ze is al echt héél erg volwassen voor haar leeftijd en organiseert en plant altijd alles...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt nog het tegenovergestelde hiervan. Ik ben niet iemand die zijn huis heel de tijd netjes houdt (ik maak het wel schoon hoor, maar ik ga niet elke kruimel die ik laat vallen oprapen). Ik bekijk meestal alles van dag tot dag. We zijn door de loop der jaren heel erg verandert.
En dan is het nog de vraag: hoe maak je het uit? Het is echt niet makkelijk om te doen...Ik heb het idee dat ze zichzelf weleens wat aan zou kunnen doen. Ik doe het het liefst persoonlijk, is het moeilijkst en het pijnlijkst, maar, , maar ik zou dat niet willen doen via Facebook....
Ik kijk het nog even aan, is een moeilijke knoop die ik moet doorhakken...
Ja, natuurlijk heb ik ook wel geheimpjes, ik bedoel meer in de vorm van wat ik allemaal heb meegemaakt en zo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:33 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik zou het geen relatie meer noemen als er geen seks is.
[..]
Mijn vriendin weet echt niet alles over mij, hoor. Je hebt toch wel je eigen gevoelsleven, je eigen geheimen? Ik vind het belangrijk voor een man-vrouw verhouding dat die kerel niet een open boek is voor zijn partner.
Ja en? Je hebt een relatie met haar, niet met haar familie. Dat je 'close' met ze bent, is geen reden om door te gaan met een niet-werkende relatie. Vind je zelf wel?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:07 schreef Juless44 het volgende:
ik ben ook best close met haar familie en zo
Als ze echt zo volwassen zou zijn, zou ze niet iedere keer in huilen uitbarsten. Sterker nog, dan zou ze minstens net zo veel energie in het slagen van de relatie steken als jij.quote:Ze is absoluut geen heks, maar ze is niet altijd even vrolijk of vol leven...Ze is al echt héél erg volwassen voor haar leeftijd en organiseert en plant altijd alles...
En dan ben je nu pas 22, hoever liggen jullie uit elkaar als je pak 'm beet 30 bent?quote:We zijn door de loop der jaren heel erg verandert.
Uiteraard persoonlijk. Wees eerlijk en duidelijk, pas op met 'je kunt me altijd bellen als je me nodig hebt' of 'we kunnen wel vrienden blijven'. Zo kom je er nooit van af.quote:En dan is het nog de vraag: hoe maak je het uit? Het is echt niet makkelijk om te doen...Ik heb het idee dat ze zichzelf weleens wat aan zou kunnen doen. Ik doe het het liefst persoonlijk, is het moeilijkst en het pijnlijkst, maar, , maar ik zou dat niet willen doen via Facebook....
Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt.quote:Ik kijk het nog even aan, is een moeilijke knoop die ik moet doorhakken...
Limburg ik woon er als je jong bent word je er zwaar depressief vanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:54 schreef Szura het volgende:
Als jij ook nog voor haar naar Limburg verhuist heeft ze je helemaal te pakken. Dan neemt ze jou in haar eigen omgeving nog meer onder handen en ben je haar hondje voor de rest van je leven. Brei er een eind aan en behoud de rest van je sociale leven, in plaats van 90% achter te laten en een sociale gevangenis in te lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |