abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143365797
Hoi. Ik heb een hartstikke leuk vriendinnetje, al een aantal jaar. We wonen niet bij elkaar in de buurt (zij ergens in Limburg, ik in Noord-Holland) maar mede dankzij de NS zijn we bijna elk weekend bij elkaar. Het plan is (of was...) om na mijn studie bij haar in te trekken, maar we moeten nog zien of het nog zover komt. Zij heeft al namelijk een tijdje iets van dat alles maar hetzelfde is, een beetje een sleur.

Ik geef haar gelijk, elk weekend komen we bij elkaar en we doen bijna ook wel elk weekend hetzelfde. Maar ik heb dan zoiets van "het is nog wel leuk/gezellig", oftewel: ik verveel me niet en ik vind het prima zoals het nu gaat. Maar zij vind het altijd hetzelfde en ze zit ze zit er echt heel erg mee. Volgens haar zijn we uit elkaar gegroeid, en dat zou ook nog weleens zo kunnen zijn ook. We kennen elkaar sinds ons 15 (zijn nu 21/22), dus we kennen elkaar langer dan 20% van ons leven. In de tijd zijn we natuurlijk wel steeds veranderd. Ze vindt ook dat wij ons meer gedragen als vrienden, in plaats van mensen in een liefdesrelatie.

Ik heb haar een paar keer voorgesteld om dan maar even geen contact te hebben, maar zij kan dat steeds niet aan omdat ze "steeds maar aan me blijft denken". Als ik dan op een serieuze toon praat zegt ze meteen dag ik gevoelloos en gemeen ben...Zij huilt extreem snel en ik bijna nooit, ik snap dan ook niet waarom ik de hele tijd "lief" zou moeten doen, want we hebben geen verkering, maar een volwassen relatie waar je (dacht ik dus) dingen kan bespreken zonder dat ze meteen begint met huilen als ik mijn stemgeluid met 0.001 decibel verhoog.

Ook wil de seks maar niet lukken, zij heeft (blijkbaar) nooit zin omdat het "niet goed voelt"...En als ik er dan over begin zegt ze dat ik alleen aan de seks denk, en niet haar. Vroeger praatten we er altijd over en deden we weleens wat meer dan nu...Tegenwoordig is het echt niks (ik krijg op vrijdag en zaterdag te horen dat ze moe is...om 00:00 of zelfs daarvoor, waar zijn de wilde tijden gebleven?).

Het begint er steeds meer een beetje op te lijken dat er een eind aan moet komen, maar dat is natuurlijk makkelijker gedaan dan gezegd. Ik vind haar nog steeds hartstikke leuk, wat voor een zeurkous ze ook is en zij mij ook (dat zegt ze in ieder geval).

Kunnen jullie mij enige tips geven om te zeggen wat ik moet doen? Ik ben al op zoek naar een sportschool om te fitnessen (weg met het vet), om iets te hebben en mijn gedachtes af te leiden. Ik zit redelijk in mijn maag hiermee, tips zouden welkom zijn.
pi_143365836
Hoe oud zijn jullie, als ik vragen mag?
pi_143365961
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:24 schreef LompeHork het volgende:
Hoe oud zijn jullie, als ik vragen mag?
Ik ben 22 en zij is 21
pi_143366080
Klinkt niet goed. Is dat met de sex altijd al zo geweest, in al die jaren dat jullie samen zijn..? Lijkt me heel ongezond voor een relatie.

Je zou even een break in kunnen lasten met het idee, dan weet je hoe het is zonder sleur... alleen de vraag is of je dan weer bij elkaar komt (maar zo niet, dan is dat blijkbaar de beste optie voor jullie). De sleur is makkelijk op te lossen door andere dingen te gaan doen, je zou d'r eens kunnen verrassen met een onverwacht vernieuwend weekendje ;) Hebben jullie al iets geprobeerd om de sleur er uit te halen?
pi_143366198
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:33 schreef blondetrien het volgende:
Klinkt niet goed. Is dat met de sex altijd al zo geweest, in al die jaren dat jullie samen zijn..? Lijkt me heel ongezond voor een relatie.

Je zou even een break in kunnen lasten met het idee, dan weet je hoe het is zonder sleur... alleen de vraag is of je dan weer bij elkaar komt (maar zo niet, dan is dat blijkbaar de beste optie voor jullie). De sleur is makkelijk op te lossen door andere dingen te gaan doen, je zou d'r eens kunnen verrassen met een onverwacht vernieuwend weekendje ;) Hebben jullie al iets geprobeerd om de sleur er uit te halen?
Ach ja, we zijn nauwelijks een maandje geleden nog naar Frankrijk geweest. Ja de seks was wel leuk, maar nu heeft ze het "juiste gevoel niet", dus ik kan niet zoveel. Dat lijkt me ook het beste, maar het probleem is dat zij binnen no time aan het janken is als ik daarover begin...
  woensdag 13 augustus 2014 @ 01:38:05 #6
391771 narcmengel
I'm your worst nightmare
pi_143366206
Flirt eens met een ander meisje, dat haalt de sleur er zeker uit })
Kill them before they grow
pi_143366329
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:37 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Ach ja, we zijn nauwelijks een maandje geleden nog naar Frankrijk geweest. Ja de seks was wel leuk, maar nu heeft ze het "juiste gevoel niet", dus ik kan niet zoveel. Dat lijkt me ook het beste, maar het probleem is dat zij binnen no time aan het janken is als ik daarover begin...
Wat bedoelt ze in 's hemelsnaam met het juiste gevoel? Ze vindt de seks niet lekker, of zit niet lekker in haar vel, heeft teveel twijfels over de relatie om seks te hebben, of...? "Ik heb het juiste gevoel niet" komt op mij nogal vaag en ontwijkend over...
pi_143366398
Maar je kan ook in je hometown leuke dingen doen. Lekker een dagje fietsen / het bos in en een mand met eten mee, spontaan naar de bios omdat je toch niks beters te doen hebt, even uit lunchen in een gezellig koffiehuis ipv thuis eten.

Of misschien haar even iets meer tijd voor zichzelf gunnen, iets minder contact, zodat jullie echt bij kunnen kletsen als jullie elkaar weer zien etc.. haalt toch ook een beetje de sleur eruit, als je niet weet wat de ander uitspookt. ;) Geeft ze aan dat ze meer tijd voor zichzelf wil of dat dan juist weer niet?
pi_143366403
Misschien kan een kind jullie problemen oplossen. Bezwangeren dus! ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_143366420
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:42 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Wat bedoelt ze in 's hemelsnaam met het juiste gevoel? Ze vindt de seks niet lekker, of zit niet lekker in haar vel, heeft teveel twijfels over de relatie om seks te hebben, of...? "Ik heb het juiste gevoel niet" komt op mij nogal vaag en ontwijkend over...
Soms is het echt codetaal, maar blijkbaar vindt ze het niet belangrijk genoeg. Daardoor ga ik ook aan mezelf twijfelen, of ze mij wel aantrekkelijk/goed vindt, of het waardeloze seks is (kunnen we allebei niet weten, we zijn elkaars eerste echt partners). Daarom ga ik naar fitness, om af te vallen...Als ik haar vraag of dat zo is zegt ze nee. Lijkt alsof ze het niet durft omdat ze bang is voor verandering of zo..m
  woensdag 13 augustus 2014 @ 01:47:18 #11
391771 narcmengel
I'm your worst nightmare
pi_143366440
Zorg ook dat je zeker weet dat ze echt huilt. Sommige chicks kunnen heel goed faken. Geef 'r een mep; stopt ze meteen en wordt ze kwaad, dan was het fake :D
pi_143366473
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:45 schreef blondetrien het volgende:
Maar je kan ook in je hometown leuke dingen doen. Lekker een dagje fietsen / het bos in en een mand met eten mee, spontaan naar de bios omdat je toch niks beters te doen hebt, even uit lunchen in een gezellig koffiehuis ipv thuis eten.

Of misschien haar even iets meer tijd voor zichzelf gunnen, iets minder contact, zodat jullie echt bij kunnen kletsen als jullie elkaar weer zien etc.. haalt toch ook een beetje de sleur eruit, als je niet weet wat de ander uitspookt. ;) Geeft ze aan dat ze meer tijd voor zichzelf wil of dat dan juist weer niet?
Nope, ze is zo'n meisje dat echt heel erg veel aandacht nodig heeft, ook heel onzeker over zichzelf omdat ze vroeger gepest werd. Verder is dat helemaal niet nodig, ze is gewoon hartstikke leuk. Zij wil juist NIET minder contact...
pi_143366490
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:47 schreef narcmengel het volgende:
Zorg ook dat je zeker weet dat ze echt huilt. Sommige chicks kunnen heel goed faken. Geef 'r een mep; stopt ze meteen en wordt ze kwaad, dan was het fake :D
Jouw.Advies.Is.Het.Beste.Ooit.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 01:49:24 #14
391771 narcmengel
I'm your worst nightmare
pi_143366493
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:46 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Soms is het echt codetaal, maar blijkbaar vindt ze het niet belangrijk genoeg. Daardoor ga ik ook aan mezelf twijfelen, of ze mij wel aantrekkelijk/goed vindt, of het waardeloze seks is (kunnen we allebei niet weten, we zijn elkaars eerste echt partners). Daarom ga ik naar fitness, om af te vallen...Als ik haar vraag of dat zo is zegt ze nee. Lijkt alsof ze het niet durft omdat ze bang is voor verandering of zo..m
Tja zolang ze niet klaagt is dat haar probleem...
pi_143366513
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:49 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Jouw.Advies.Is.Het.Beste.Ooit.
Mijn suggestie was beter.
Je suis Charlie Sheen
pi_143366522
Kun je van dat geld wat je in de sportschool wil steken niet een romantisch weekendje weg boeken? Vind je dan alsnog de spark niet terug en krijg je nog steeds je zak niet in d'r geleegd dan zou ik er maar snel een einde aan breien..
pi_143366569
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:49 schreef narcmengel het volgende:

[..]

Tja zolang ze niet klaagt is dat haar probleem...
Ja maar op deze manier maakt ze het TS zijn probleem. Zoiets moet toch wel bespreekbaar zijn in een relatie. Kun jij, op de manier zoals het nu gaat, voor langere tijd met deze relatie leven TS? Dus inclusief de twijfels en het gebrek aan seks? Want als zij er niet aan wil werken dan zal er weinig veranderen vrees ik. Trek het je vooral niet persoonlijk aan, wij vrouwen zijn soms een tikje vreemd, maar dat vinden wij ook van jullie.

Zorg wel dat je binnen je relatie je eigen keuzes blijft maken. Dus als iets niet goed voor je voelt, maak het bespreekbaar en doe er wat mee. Ook al is het even vervelend voor haar. Anders blijf je ermee zitten. Wou jij die break die je hebt voorgesteld echt?
pi_143366606
Probleem zit 'm toch echt in de afstand.

Als je dichter bij haar zou wonen dan zou je bijvoorbeeld op een woensdag langs kunnen komen. Door die afstand die toch makkelijk overbrugbaar is, blijft jullie relatie beperkt tot weekenden. Jij en zij leven in andere werelden. Jouw en haar vrienden hebben elkaar waarschijnlijk amper ontmoet.

Nu is afstand hier alleen een probleem vanwege de sleur. Maar door die afstand kun je die sleur dus bijna niet breken. Of je moet op een woensdag ineens voor de deur gaan staan met kaartjes voor een musical. Maar dat kun je gewoon niet flikken als je ver van haar woont en de dag erna naar school of het werk moet. Als jij ook in Limburg zou wonen, zou je gemakkelijker van deze dingen kunnen ondernemen door de weeks.

Ik zou het met haar hebben over het toekomstperspectief en dat jij naar haar toe komt en dat jullie er dan aan kunnen werken, in de tussentijd moet ze geduld hebben..

Hoop dat je hier een klein beetje wijzer van wordt.
pi_143366608
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:51 schreef x.Vira het volgende:
Kun je van dat geld wat je in de sportschool wil steken niet een romantisch weekendje weg boeken? Vind je dan alsnog de spark niet terug en krijg je nog steeds je zak niet in d'r geleegd dan zou ik er maar snel een einde aan breien..
Ja maar goed, hoeveel haalt dat alles terug? We zijn twee keer op vakantie geweest, maar als we terugkomen is het denk ik toch weer hetzelfde...Ik doe echt heel erg mijn best, ik wordt zo gefrustreerd door haar soms, constant huilen als ik even niet lief doe of zo, maar ik adem altijd in en uit, schreeuwen is het laatste dat helpt...
  woensdag 13 augustus 2014 @ 01:57:19 #20
391771 narcmengel
I'm your worst nightmare
pi_143366616
quote:
15s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:51 schreef NotYou het volgende:

[..]

quote:
15s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:51 schreef NotYou het volgende:

[..]

Bezwangeren? Domste advies ooit. Zit je vast aan een borderliner voor de komende 20 jaar.
pi_143366637
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:23 schreef Juless44 het volgende:
Maar ik heb dan zoiets van "het is nog wel leuk/gezellig", oftewel: ik verveel me niet en ik vind het prima zoals het nu gaat.
Wrong motherfucking answer. Nooit je chick voor gewoon nemen, nou whoehoe jullie zijn naar Frankrijk geweest, leuk.

Wat doen jullie dan zoal in het weekend? Een beetje bankhangen, chillen en eten? Ga leuke dingen doen i.p.v. "het is nog wel leuk/gezellig". Dagje dierentuin, keertje zwemmen, uit eten bij een tent waar ze gerechten serveren die jullie niet kennen, pannenkoeken bakken, mensen pranken, vraag of ze je op wil maken, trek haar string aan en doe een dansje, ga op bezoek bij haar oma/tante/buurvrouw, weet ik veel, bedenk iets.

En als je in bed ook altijd hetzelfde bent, doe wat anders. Blinddoek haar en neem de tijd voor d'r. Je klinkt echt als een saaie zak, excuus.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2014 01:59:20 ]
pi_143366662
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:56 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Ja maar goed, hoeveel haalt dat alles terug? We zijn twee keer op vakantie geweest, maar als we terugkomen is het denk ik toch weer hetzelfde...Ik doe echt heel erg mijn best, ik wordt zo gefrustreerd door haar soms, constant huilen als ik even niet lief doe of zo, maar ik adem altijd in en uit, schreeuwen is het laatste dat helpt...
Je moet jezelf kunnen zijn in een relatie, niet constant op je tenen lopen. Dat is niet gezond.
Niet alle mannen zijn nou eenmaal attent - en dat moet zij, als ze echt om je geeft, ook accepteren. Sommige dingen verander je niet zo makkelijk aan jezelf. Waarom was dit eerder geen probleem in je relatie?
pi_143366676
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:58 schreef Myrr het volgende:

[..]

Wrong motherfucking answer. Nooit je chick voor gewoon nemen, nou whoehoe jullie zijn naar Frankrijk geweest, leuk.

Wat doen jullie dan zoal in het weekend? Een beetje bankhangen, chillen en eten? Ga leuke dingen doen i.p.v. "het is nog wel leuk/gezellig". Dagje dierentuin, keertje zwemmen, uit eten bij een tent waar ze gerechten serveren die jullie niet kennen, pannenkoeken bakken, mensen pranken, vraag of ze je op wil maken, trek haar string aan en doe een dansje, ga op bezoek bij haar oma/tante/buurvrouw, weet ik veel, bedenk iets.

En als je in bed ook altijd hetzelfde bent, doe wat anders. Blinddoek haar en neem de tijd voor d'r. Je klinkt echt als een saaie zak, excuus.
Kan zij natuurlijk ook de leiding in nemen als ze dat zo graag wil he.
pi_143366680
Oh, dat jank gedeelte had ik even overheen gelezen; dumpen. En wat blondetrein zegt.
pi_143366684
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
Probleem zit 'm toch echt in de afstand.

Als je dichter bij haar zou wonen dan zou je bijvoorbeeld op een woensdag langs kunnen komen. Door die afstand die toch makkelijk overbrugbaar is, blijft jullie relatie beperkt tot weekenden. Jij en zij leven in andere werelden. Jouw en haar vrienden hebben elkaar waarschijnlijk amper ontmoet.

Nu is afstand hier alleen een probleem vanwege de sleur. Maar door die afstand kun je die sleur dus bijna niet breken. Of je moet op een woensdag ineens voor de deur gaan staan met kaartjes voor een musical. Maar dat kun je gewoon niet flikken als je ver van haar woont en de dag erna naar school of het werk moet. Als jij ook in Limburg zou wonen, zou je gemakkelijker van deze dingen kunnen ondernemen door de weeks.

Ik zou het met haar hebben over het toekomstperspectief en dat jij naar haar toe komt en dat jullie er dan aan kunnen werken, in de tussentijd moet ze geduld hebben..

Hoop dat je hier een klein beetje wijzer van wordt.
Onze vrienden hebben elkaars vrienden inderdaad nooit gehad en ik dacht ook al dat het toch iets daarmee te maken had. Vroeger was het echt zoiets van "Yes, weekendje weg hier, lekker naar haar!". Nu is het meer van "Oké, spullen pakken en weer die gore trein in met stinkende mensen...Ik doe dit omdat ik haar wil zien...". We kunnen pas op zijn vroegst over een jaar bij elkaar wonen. Ik heb een studie die ik moet afronden en zij heeft al een baan. Kon je maar even makkelijk stoppen, maar ik zal haar echt teveel missen. Daarentegen denk ik niet dat ik nog een jaar volhoud dat ze gaat zeuren op mijn kop dat alles steeds hetzelfde is...
pi_143366766
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:58 schreef Myrr het volgende:

[..]

Conclusies is natuurlijk het makkelijkste dat er is. In het weekend gaan we meestal naar de bioscoop (Pathé Unlimited). Thuis kijken we weleens een film. Bij thuis valt er niet zoveel te doen omdat ik nog bij mijn ouders woon en die altijd thuis zijn. Misschien zit hier wel een kern van waarheid in, maar weet je hoeveel geld/tijd het kost om wat leuks te bedenken? Als geld het probleem niet is (is het niet, ik trek graag de buidel open voor haar) dan is het wel iets wat we al twee keer gedaan hebben. In 6/7 jaar heb je al een groot aantal dingen gedaan, samen. En oh ja, ze ia absoluut niet van het blindoeken. Been there, done that, zij is nooit in voor wat nieuws qua seks.
pi_143366780
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:01 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Onze vrienden hebben elkaars vrienden inderdaad nooit gehad en ik dacht ook al dat het toch iets daarmee te maken had. Vroeger was het echt zoiets van "Yes, weekendje weg hier, lekker naar haar!". Nu is het meer van "Oké, spullen pakken en weer die gore trein in met stinkende mensen...Ik doe dit omdat ik haar wil zien...". We kunnen pas op zijn vroegst over een jaar bij elkaar wonen. Ik heb een studie die ik moet afronden en zij heeft al een baan. Kon je maar even makkelijk stoppen, maar ik zal haar echt teveel missen. Daarentegen denk ik niet dat ik nog een jaar volhoud dat ze gaat zeuren op mijn kop dat alles steeds hetzelfde is...
Zit je op kamers?

Is het misschien een optie dat ze solliciteert in N-Holland en dat jij haar daarbij helpt?
Ze is 20 dus ik ga er vanuit dat het geen baantje is waar ze jaren voor gestudeerd heeft. (ik denk nu aan een mbo-diploma of geen beroepsdiploma) Als dit het geval is zou het goed kunnen dat er ook een baantje voor haar bij jouw in de buurt te vinden is.

Je kan het erover hebben en jij kan helpen met haar sollicitaties tot ze een baantje gevonden heeft.

Als je kamer te klein is voor jullie twee zou je samen op zoek kunnen gaan naar iets anders.

(Ik neem aan dat het geen optie is om dezelfde studie in Limburg te volgen, dat is in maar weinig gevallen mogelijk)

Nu probeer ik je te helpen, maar ik denk dat dit niet reëel zal zijn. Maar indien dit reëel is, dan zou ik het met haar bespreken.

Na deze periode van samenwonen, zou je daarna alsnog naar Limburg kunnen gaan.
pi_143366786
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:07 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Conclusies is natuurlijk het makkelijkste dat er is. In het weekend gaan we meestal naar de bioscoop (Pathé Unlimited). Thuis kijken we weleens een film. Bij thuis valt er niet zoveel te doen omdat ik nog bij mijn ouders woon en die altijd thuis zijn. Misschien zit hier wel een kern van waarheid in, maar weet je hoeveel geld/tijd het kost om wat leuks te bedenken? Als geld het probleem niet is (is het niet, ik trek graag de buidel open voor haar) dan is het wel iets wat we al twee keer gedaan hebben. In 6/7 jaar heb je al een groot aantal dingen gedaan, samen. En oh ja, ze ia absoluut niet van het blindoeken. Been there, done that, zij is nooit in voor wat nieuws qua seks.
Dan wordt het tijd om te gaan zeuren dat ze zelf altijd hetzelfde is.

Maarja, vanaf je 15de, op deze leeftijd... Wil je zelf niet iets nieuws eigenlijk?
pi_143366798
Het lijkt of ze niet weet wat ze wil, en dat kan wel eens gebeuren in het leven; het gewoon echt niet (meer) weten.
Had ze dat janken ook al eerder? Ik ben zelf ook niet echt een janker en krijg er soms stiekem de krul van als mensen gaan janken en dan elkaar aansteken... Probeer er niet te geërgerd op te reageren en het(serieuze) gesprek op gang te houden.
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_143366811
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:09 schreef Myrr het volgende:

[..]

Inderdaad. Dan doet ze het ook een beetje zelf. Volgens mij mag ze in d'r handjes knijpen met een vriend die zoveel probeert. Het hoeft niet allemaal van jouw kant te komen, TS. 't Lijkt me een beetje uit balans nu... het geklaag komt van haar kant, jij komt met oplossingen terwijl jij eigenlijk het probleem niet zo ziet, meer geklaag vanuit haar kant... Ik zou het echt op een goed gesprek gooien, anders ga je dit niet volhouden.
pi_143366822
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:09 schreef Myrr het volgende:

[..]

Maarja, vanaf je 15de, op deze leeftijd... Wil je zelf niet iets nieuws eigenlijk?
Tja ken mensen die al vanaf groep 6 bij elkaar zijn, is maar 1 keer uitgegaan voor maar een paar weken. Ondertussen al 3 kinderen en tegen de 50 aan. Dus leeftijd hoeft niets te zeggen.

Mijn broer was 16 maar gaat ook al jaren met dezelfde meid.

Beiden hadden de afstand niet, en dat is denk ik het verschil.
pi_143366834
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:12 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Tja ken mensen die al vanaf groep 6 bij elkaar zijn, is maar 1 keer uitgegaan voor maar een paar weken. Ondertussen al 3 kinderen en tegen de 50 aan. Dus leeftijd hoeft niets te zeggen.

Knap, al zou ik dat zelf echt niet willen. Christelijke basisschool toevallig? :)
pi_143366837
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:59 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Je moet jezelf kunnen zijn in een relatie, niet constant op je tenen lopen. Dat is niet gezond.
Niet alle mannen zijn nou eenmaal attent - en dat moet zij, als ze echt om je geeft, ook accepteren. Sommige dingen verander je niet zo makkelijk aan jezelf. Waarom was dit eerder geen probleem in je relatie?
Oké, ik ben wel zo eerlijk om te zeggen dat ik niet altijd even zo attent bent, maar ik schreef haar regelmatig brieven, koop weleens rozen. Vaak als ze wat koopt, eten of zo zeg ik "Nee schat, ik betaal dat wel!" en zij doet dat ook wel, maar zij heeft altijd een gigantische waslijst aan verwachtingen en als ik een waarmaak komen er steeds grotere bij. Ik doe echt mijn best voor haar, maar zij mag ook eens haar best doen, heb ik het idee...

Ik was van plan om haar uit eten te nemen dit weekend (zonder dat ze het weet, al heb ik geld eigenlijk niet). Sinds ze zo kut doet over de seks dacht ik even van "Waarom zou ik moeite moeten doen?". Maar goed, zo kinderachtig ben ik ook weer niet. Ben benieuwd hoe dit gaat.
pi_143366893
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:13 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Oké, ik ben wel zo eerlijk om te zeggen dat ik niet altijd even zo attent bent, maar ik schreef haar regelmatig brieven, koop weleens rozen. Vaak als ze wat koopt, eten of zo zeg ik "Nee schat, ik betaal dat wel!" en zij doet dat ook wel, maar zij heeft altijd een gigantische waslijst aan verwachtingen en als ik een waarmaak komen er steeds grotere bij. Ik doe echt mijn best voor haar, maar zij mag ook eens haar best doen, heb ik het idee...

Ik was van plan om haar uit eten te nemen dit weekend (zonder dat ze het weet, al heb ik geld eigenlijk niet). Sinds ze zo kut doet over de seks dacht ik even van "Waarom zou ik moeite moeten doen?". Maar goed, zo kinderachtig ben ik ook weer niet. Ben benieuwd hoe dit gaat.
Probeer daar niet teveel wrok over te koesteren; net zoals zij jou moet accepteren als je bent, zal jij dat bij haar moeten doen.. Maar als iemand klaagt, ja, dan moet je besluiten je samen in te zetten voor verbetering... dat kun je nou eenmaal moeilijk in je eentje voor elkaar boxen. Nouja, ik hoop dat het een succesweekend wordt dit keer!
pi_143366905
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:11 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Inderdaad. Dan doet ze het ook een beetje zelf. Volgens mij mag ze in d'r handjes knijpen met een vriend die zoveel probeert. Het hoeft niet allemaal van jouw kant te komen, TS. 't Lijkt me een beetje uit balans nu... het geklaag komt van haar kant, jij komt met oplossingen terwijl jij eigenlijk het probleem niet zo ziet, meer geklaag vanuit haar kant... Ik zou het echt op een goed gesprek gooien, anders ga je dit niet volhouden.
Ja, ik zit echt op randje van "bekijk het maar", maar het is zo stom om zoiets moois gewoon eeg te gooien zonder moeite of een goed gesprek en ALS het uit mocht gaan, wil ik niet met irritaties uit elkaar. Verder zit ik nog op school, maar zij heeft haar MBO-diploma al en een mooie baan, gaat ze niet zomaar opgeven en wat betreft steun ik haar ook. Je komt niet heel makkelijk aan een baan die dicht in de buurt is.

En nee, ik woon nog bij mijn ouders, maar die zijn in het weekend gewoon nog thuis.
pi_143366918
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:13 schreef Myrr het volgende:

[..]

Knap, al zou ik dat zelf echt niet willen. Christelijke basisschool toevallig? :)
Nee niet echt. Zijn ouders van een maat van me. Meer een soort basisschoolrelatie die nooit afliep in groep 8 maar in plaats daarvan voor het leven geworden is.
pi_143366937
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:12 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Ja, vroeger was het een stuk makkelijk om bij elkaar te blijven, hé. Ik ken relaties die na 20 jaar stopten omdat ze wat anders wilden. Daarom vind ik die oude stelletjes die al meer dan 40/50 jaar bij elkaar zijn altijd zo schattig. Om eerlijk te zijn zie ik ons niet zolang bij elkaar, maar wie weet. Times change, people change...
pi_143366947
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:18 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Probeer daar niet teveel wrok over te koesteren; net zoals zij jou moet accepteren als je bent, zal jij dat bij haar moeten doen.. Maar als iemand klaagt, ja, dan moet je besluiten je samen in te zetten voor verbetering... dat kun je nou eenmaal moeilijk in je eentje voor elkaar boxen. Nouja, ik hoop dat het een succesweekend wordt dit keer!
Bedankt, ik ben ook zeer benieuwd hoe het zal lopen!
  woensdag 13 augustus 2014 @ 02:39:43 #39
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_143367129
Nog een keer goed proberen en als er geen verbetering komt dumpen. Je bent te jong om nu al in een sleurrelatie te zitten. En geen seks als je elkaar alleen in het weekend ziet is al helemaal funest :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 13 augustus 2014 @ 03:14:13 #40
322957 wip_kip
The award winning onzin-luller
pi_143367404
Sorry TS maar ik denk de je dr moet dumpen als er geen verbetering komt. Zou me overigens niets verbazen als dit van die zogenaamde "signalen" zijn die vrouwen schijnen af te geven vlak voordat ze je gaan dumpen.

Anyway, sterkte.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 04:01:37 #41
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_143367582
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:23 schreef Juless44 het volgende:
).

Het begint er steeds meer een beetje op te lijken dat er een eind aan moet komen, maar dat is natuurlijk makkelijker gedaan dan gezegd.
Als het makkelijker gedaan is dan gezegd snap ik het probleem niet zo.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 04:23:22 #42
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143367607

Opgelost, slotje :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_143367610
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:56 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Dus je beloont haar met gewenst gedrag, zodra ze gaat huilen? Ssscooohooore!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_143367794
Je bent al goed afgericht zo te lezen, je doet wat zij wil omdat ze anders gaat janken, dump dat wijf kom op zeg, je bent jong, leer andere mensen kennen in plaats elk weekend lekker bij elkaar op de bank jij op je tenen en zij in de starthouding om te gaan janken.
En daar wil je dan mee samenwonen?

Er is zoveel meer, ga lekker je dingen doen, ga door met je leven en vanzelf kom je een vriendin tegen die jou niet doormiddel van janken wil africhten maar die je accepteert zoals je bent
  woensdag 13 augustus 2014 @ 07:13:56 #45
391771 narcmengel
I'm your worst nightmare
pi_143367813
:) Ik ben daar bikkelhard in, huil maar lekker.

[ Bericht 50% gewijzigd door narcmengel op 13-08-2014 07:53:36 ]
pi_143367877
:N

Nee dit loopt niet goed af.
pi_143367899
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 04:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja vrouwen zijn net kinderen, ongewenst gedrag moet je negeren, positief gedrag stimuleren.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143367944
Brei er een einde aan, je verdient beter.
pi_143367949
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 04:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Echt he :D #TS #schoothond #tiszomakkelijk
  woensdag 13 augustus 2014 @ 08:40:05 #50
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_143368546
quote:
Zij heeft al namelijk een tijdje iets van dat alles maar hetzelfde is, een beetje een sleur.
M.a.w. ze wil dat je het heft in handen neemt en haar eindelijk eens alle hoeken van de kamer laat zien. Ze is een beetje klaar met dat recht op en neer en gaat op zoek naar een andere man, als jij geen echte vent wordt.
Meewaaien met de wind is niet de oplossing.
pi_143368651
quote:

[..]
Ik doe echt mijn best voor haar, .
Stop hier maar eens mee.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_143369724
Een welgemeend advies: ga niet met haar samenwonen. Dat gaat de moeilijkheden niet oplossen! En een ander advies, dat hierboven ook al is gegeven: doe eens wat minder je best voor haar. Jullie zijn met z'n tweeën; het komt dus van twee kanten.
pi_143370972
quote:

[..]

Omdat je geen seks krijgt ben je geneigd om je dan maar in te zetten voor de relatie? Ik snap dat je je best doet en dat het van twee kanten moet komen, maar je ziet de makkelijkste oplossingen gewoon over het hoofd.

Jullie zijn al lang samen en jullie zullen dus bepaalde dingen buitenshuis al wel eens hebben gedaan. Punt is..je kan ze altijd nog een keer doen. Als ik met iemand samen was die elk weekend alleen maar films wil kijken zou ik ook niet echt blij zijn.

In mijn relatie zagen we elkaar ook alleen maar in het begin, maar dat hield ons niet tegen om verschillende dingen te doen...en dan konden we dat best meerdere malen doen. Naar de bioscoop gaan is hartstikke leuk, maar wij deden dat alleen als we er echt zin in hadden...paar keer per jaar maximaal. Ga desnoods zwemmen, of leer paardrijden, of stel voor iets met haar beste vriendin te doen. En dat kan allemaal best meerdere keren...zolang je ze goed verdeeld, want dan worden zulke dingen niet saai. En als je het gevoel hebt dat zij er niks voor doet ( laten we eerlijk zijn, we horen alleen jouw kant van het verhaal, dus de waarheid ligt vast ergens in het midden ) dan kun je haar vragen wat ze dan wilt doen. Als ze dan een idee geeft wat te betalen valt..gewoon doen! Uiteindelijk gaat het erom dat jullie samen zijn, toch?

Seks komt vanzelf wel weer als ze weer happy is in de relatie..als ze voelt dat je haar begrijpt en niet alleen bij haar bent voor de seks. Het is jammer dat ze je geen seks geeft, maar ook best logisch als ik je OP lees. Jullie moeten echt wat meer best doen voor elkaar. En beter praten. Dat is het belangrijkste. Dat huilen is irritant, maar daar moet je gewoon een keer scheit aan hebben. Jammer dat ze dan verdrietig wordt, maar dan bespreek je tenminste wel wat. Hoeft niet elke keer, want serieuze gesprekken kun je ook op een rustige toon voeren.
pi_143373041
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:42 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Omdat je geen seks krijgt ben je geneigd om je dan maar in te zetten voor de relatie? Ik snap dat je je best doet en dat het van twee kanten moet komen, maar je ziet de makkelijkste oplossingen gewoon over het hoofd.

Jullie zijn al lang samen en jullie zullen dus bepaalde dingen buitenshuis al wel eens hebben gedaan. Punt is..je kan ze altijd nog een keer doen. Als ik met iemand samen was die elk weekend alleen maar films wil kijken zou ik ook niet echt blij zijn.

In mijn relatie zagen we elkaar ook alleen maar in het begin, maar dat hield ons niet tegen om verschillende dingen te doen...en dan konden we dat best meerdere malen doen. Naar de bioscoop gaan is hartstikke leuk, maar wij deden dat alleen als we er echt zin in hadden...paar keer per jaar maximaal. Ga desnoods zwemmen, of leer paardrijden, of stel voor iets met haar beste vriendin te doen. En dat kan allemaal best meerdere keren...zolang je ze goed verdeeld, want dan worden zulke dingen niet saai. En als je het gevoel hebt dat zij er niks voor doet ( laten we eerlijk zijn, we horen alleen jouw kant van het verhaal, dus de waarheid ligt vast ergens in het midden ) dan kun je haar vragen wat ze dan wilt doen. Als ze dan een idee geeft wat te betalen valt..gewoon doen! Uiteindelijk gaat het erom dat jullie samen zijn, toch?

Seks komt vanzelf wel weer als ze weer happy is in de relatie..als ze voelt dat je haar begrijpt en niet alleen bij haar bent voor de seks. Het is jammer dat ze je geen seks geeft, maar ook best logisch als ik je OP lees. Jullie moeten echt wat meer best doen voor elkaar. En beter praten. Dat is het belangrijkste. Dat huilen is irritant, maar daar moet je gewoon een keer scheit aan hebben. Jammer dat ze dan verdrietig wordt, maar dan bespreek je tenminste wel wat. Hoeft niet elke keer, want serieuze gesprekken kun je ook op een rustige toon voeren.
Dit dus. Ik krijg echter wel de indruk dat het een beetje neigt naar dat TS geeft op het niet seksuele gebieden, om seks te krijgen. Komt wel vaker voor in heteronormatieve relaties, door dat kul dat ons in't strot wordt geduwd dat mannen seks willen en vrouwen geld.

Zij heeft dus een baantje en die zelfstandigheid, dus ze kan zichzelf dingen kopen die ze leuk vindt. Niet alle vrouwen vallen flauw van ontroering als je met rozen aankomt of wil trakteren. Ik ben zelf ook niet zo'n "romantische" en ik voel me nogal ongemakkelijk bij zulke geschenkjes. Misschien is dat bij haar ook zo, maar wil ze uiteraard niet ondankbaar zijn.

Ik heb de indruk dat eerder abstracte noden heeft ipv tastbare, als ze vaak gaat huilen en moet je je liefde, begrip, aandacht en andere dingen die je haar zeker wil geven, op een andere manier tonen.

Zij is jou geen seks verschuldigd, in de zin dat zij moet geven. According to me, is seks geen "uitwisseling". Je kan wel zeggen dat je elkaar een orgasme geeft en dat dan ontvangt, maar ik vind seks eerder een beleving die heel dynamisch is en ook wel onderhevig aan externe factoren die het beter of slechter kunnen doen voelen.

Je zegt dat je naar de gym gaat, om misschien aantrekkelijker te zijn, misschien is er iets anders waarop zij "afknapt" en als dat iets met jou te maken heeft, heb jij het recht dat te weten. Misschien moet je dat uit die sekseule context trekken, voor zij dichtklapt of gaat huilen omdat je volgens haar te gefocust bent op seks. Misschien is zij al zo ver dat je elke cadeautje en etentje ziet als een middel om seks te krijgen en is daardoor de communicatie al een geruime tijd verwrongen.
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_143376127
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:47 schreef narcmengel het volgende:
Waarom niet schoppen tegen het gezicht aan?
  woensdag 13 augustus 2014 @ 15:55:37 #56
391771 narcmengel
I'm your worst nightmare
pi_143381267
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:13 schreef Deckard het volgende:

[..]

Waarom niet schoppen tegen het gezicht aan?
Ehm omdat je dan een bruut bent.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 01:54:12 #57
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_143401293
Als jij ook nog voor haar naar Limburg verhuist heeft ze je helemaal te pakken. Dan neemt ze jou in haar eigen omgeving nog meer onder handen en ben je haar hondje voor de rest van je leven. Brei er een eind aan en behoud de rest van je sociale leven, in plaats van 90% achter te laten en een sociale gevangenis in te lopen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 10:36:49 #58
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_143405510
Shit hey :') duidelijk maken wat je er van vind... janken? lekker laten janken.. beetje hard zijn kan best helpen i.p.v. maar weer troosten en haar haar zin geven.
Maar ik zie hier al snel een eind in. Zij mag ook wel veranderen zo te lezen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_143614167
Nou, het is alweer een tijdje geleden. Ben vorig weekend bij haar geweest en het ging een stuk beter. Ze was veel vrolijker! Maar ik begrijpt wel wat ze bedoelt. Als we met elkaar praten lijkt het alsof we beste vrienden zijn (niet dat iets fouts is), maar na al die tijd is er misschien ook wel behoefte aan iets nieuws. Ik ga nog niet met haar samenwonen in Limburg, dat wil ik alleen doen als ik zeker weet dat we toekomstperspectief hebben.

We waren een heel eind in het park gaan lopen en het was echt heel erg leuk. We hebben zelfs prima seks gehad! En voor de duidelijkheid: ik houd van haar en doe niet alles om maar seks te krijgen. Het is alleen heel erg irritant als je een hele tijd "droog" staat omdat zij het "juiste gevoel" niet heeft, terwijl je zo hard je best doen om haar tevreden/gelukkig te houden.

Het gaat dus al een stuk beter, maar nu begrijp ik wel een beetje wat ze bedoelt. Ik kijk het wel een tijdje aan hoe het gaat. Als het weer bergafwaarts gaat is het misschien echt tijd om elkaar even niet in de weg te zitten en weg te zijn van elkaar. Zoals het er nu naar uitziet is het (nog) niet nodig, maar ik benieuwd of we de lijn kunnen doortrekken.

Heb haar trouwens getrakteerd op een diner in een restaurantje en lekker voor haar gekookt! :p
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:53:42 #60
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_143614341
Als ze op d'r 21e al klaar is met seks, kun je op je vingers natellen dat je de rest van de relatie flink droog zal staan. En sowieso, dat apatische gejank zal alleen maar erger worden. Je bent pas 22, mooi moment om eens verder te kijken.
pi_143614503
Herkenbaar topic dit. Ik vraag me nu 10 jaar later wel eens af hoe het nu zou zijn als ik bij mijn eerste vriendinnetje was gebleven. Succes!
pi_143614526
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als ze op d'r 21e al klaar is met seks, kun je op je vingers natellen dat je de rest van de relatie flink droog zal staan. En sowieso, dat apatische gejank zal alleen maar erger worden. Je bent pas 22, mooi moment om eens verder te kijken.
QFT.
pi_143617809
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ach ja, weet je wat het is? Ik ben nog hartstikke gek op haar en je verbreekt niet zo makkelijk een relatie na zoveel jaar. Misschien is het wel het beste, maar ik geef het nog even de tijd.

Het is gewoon heel jammer dat je na een tijdje alles al weet over een persoon en dat de vlinders op den duur minder worden...
pi_143617817
stuur maar door
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:22:08 #65
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_143622403
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:41 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Ach ja, weet je wat het is? Ik ben nog hartstikke gek op haar en je verbreekt niet zo makkelijk een relatie na zoveel jaar. Misschien is het wel het beste, maar ik geef het nog even de tijd.

Het is gewoon heel jammer dat je na een tijdje alles al weet over een persoon en dat de vlinders op den duur minder worden...
Als je nu 82 zou zijn, zou je een punt hebben. Gast, je hebt je hele leven nog voor je!
Genoeg tijd om andere meisjes te ontmoeten en alles over te weten te komen. En ja, vlinders worden minder, maar echt niet iedere vrouw verandert in een seksloos hysterisch wezen.

Hoe wil je je leven over pak 'm beet 10 jaar zien? Dat wordt echt geen sprookjeshuwelijk hoor...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:33:44 #66
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_143622716
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:41 schreef Juless44 het volgende:
Ach ja, weet je wat het is? Ik ben nog hartstikke gek op haar en je verbreekt niet zo makkelijk een relatie na zoveel jaar.
Ik zou het geen relatie meer noemen als er geen seks is.

quote:
Mijn vriendin weet echt niet alles over mij, hoor. Je hebt toch wel je eigen gevoelsleven, je eigen geheimen? Ik vind het belangrijk voor een man-vrouw verhouding dat die kerel niet een open boek is voor zijn partner.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_143623597
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Als je nu 82 zou zijn, zou je een punt hebben. Gast, je hebt je hele leven nog voor je!
Genoeg tijd om andere meisjes te ontmoeten en alles over te weten te komen. En ja, vlinders worden minder, maar echt niet iedere vrouw verandert in een seksloos hysterisch wezen.

Hoe wil je je leven over pak 'm beet 10 jaar zien? Dat wordt echt geen sprookjeshuwelijk hoor...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar goed. Het zou echt de moeilijkste beslissing zijn die ik moet nemen. Het is niet zomaar afscheid nemen van iemand, ik ben ook best close met haar familie en zo. Ze is absoluut geen heks, maar ze is niet altijd even vrolijk of vol leven...Ze is al echt héél erg volwassen voor haar leeftijd en organiseert en plant altijd alles...

Ik ben echt nog het tegenovergestelde hiervan. Ik ben niet iemand die zijn huis heel de tijd netjes houdt (ik maak het wel schoon hoor, maar ik ga niet elke kruimel die ik laat vallen oprapen). Ik bekijk meestal alles van dag tot dag. We zijn door de loop der jaren heel erg verandert.

En dan is het nog de vraag: hoe maak je het uit? Het is echt niet makkelijk om te doen...Ik heb het idee dat ze zichzelf weleens wat aan zou kunnen doen. Ik doe het het liefst persoonlijk, is het moeilijkst en het pijnlijkst�, maar, , maar ik zou dat niet willen doen via Facebook....

Ik kijk het nog even aan, is een moeilijke knoop die ik moet doorhakken...
pi_143623623
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:33 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ik zou het geen relatie meer noemen als er geen seks is.

[..]

Mijn vriendin weet echt niet alles over mij, hoor. Je hebt toch wel je eigen gevoelsleven, je eigen geheimen? Ik vind het belangrijk voor een man-vrouw verhouding dat die kerel niet een open boek is voor zijn partner.
Ja, natuurlijk heb ik ook wel geheimpjes, ik bedoel meer in de vorm van wat ik allemaal heb meegemaakt en zo.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 12:15:45 #69
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_143623831
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:07 schreef Juless44 het volgende:
ik ben ook best close met haar familie en zo
Ja en? Je hebt een relatie met haar, niet met haar familie. Dat je 'close' met ze bent, is geen reden om door te gaan met een niet-werkende relatie. Vind je zelf wel?

quote:
Ze is absoluut geen heks, maar ze is niet altijd even vrolijk of vol leven...Ze is al echt héél erg volwassen voor haar leeftijd en organiseert en plant altijd alles...
Als ze echt zo volwassen zou zijn, zou ze niet iedere keer in huilen uitbarsten. Sterker nog, dan zou ze minstens net zo veel energie in het slagen van de relatie steken als jij.

quote:
We zijn door de loop der jaren heel erg verandert.
En dan ben je nu pas 22, hoever liggen jullie uit elkaar als je pak 'm beet 30 bent?

quote:
En dan is het nog de vraag: hoe maak je het uit? Het is echt niet makkelijk om te doen...Ik heb het idee dat ze zichzelf weleens wat aan zou kunnen doen. Ik doe het het liefst persoonlijk, is het moeilijkst en het pijnlijkst�, maar, , maar ik zou dat niet willen doen via Facebook....
Uiteraard persoonlijk. Wees eerlijk en duidelijk, pas op met 'je kunt me altijd bellen als je me nodig hebt' of 'we kunnen wel vrienden blijven'. Zo kom je er nooit van af. ;)
quote:
Ik kijk het nog even aan, is een moeilijke knoop die ik moet doorhakken...
Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt.
pi_143624994
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 01:54 schreef Szura het volgende:
Als jij ook nog voor haar naar Limburg verhuist heeft ze je helemaal te pakken. Dan neemt ze jou in haar eigen omgeving nog meer onder handen en ben je haar hondje voor de rest van je leven. Brei er een eind aan en behoud de rest van je sociale leven, in plaats van 90% achter te laten en een sociale gevangenis in te lopen.
Limburg ik woon er als je jong bent word je er zwaar depressief van :')
pi_143626288
Dit is een afgelopen zaak. Als zij zegt dat jullie meer als vrienden omgaan... Als je al met tegen zin de trein in springt..... Je doet het voor haar ????

Er zwemmen meer vissen in het water. Zoek een meid in de buurt die ook sport en samen met jou wil sporten. Daar heb je veel meer plezier van dan een meisje ver weg en nooit het juiste gevoel heeft...
pi_143627053
Ga eens wat doen als stel. Hoeft niet romantisch te zijn als jullie dat niet zo zijn, maar wat intiemer dan elke week naar de bioscoop mag wel neem ik aan. Samen leren stijl-/salsadansen, kookcursus, massagecursus (op dvd?), ga desnoods samen iets timmeren of wat dan ook. Hoeft per week absoluut niet veel te kosten maar het is wel een gezellige date die je dan telkens hebt, je leert er samen iets nieuws van, kan elkaar helpen en kan bewonderen hoe goed de ander het doet.
pi_143636371
meer glijmiddel gebruiken
  woensdag 20 augustus 2014 @ 18:20:12 #74
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_143636943
*Stop met haar dingen te geven, dat is compensatie in vorm van materialisme. Straks geef je haar over tien jaar een auto om haar tevreden te houden.
*Laat haar maar eens doorjanken als je een serieus gesprek begint en vraag dan gelijk ook verder. In die emotie is ze waarschijnlijk eerlijker. Loop er niet van weg, maar ga er doorheen. Ontwijkend gedrag geeft nooit duidelijkheid.
*En neem eens een time-out van twee of drie weken. Het gemis of juist misschien het gebrek eraan, geeft je een beter inzicht van waar je staat.

Dus alles behalve zo voort sukkelen. Want dat heeft geen toekomst.
pi_143639478
Verliefd zijn en houden van zijn verschillende dingen. Met elkaar meegroeien in verschillende levensfases is ook een kunst.

Met de informatie die hier staat heb ik de sterke indruk dat ze eigenlijk het uit wil maken (essentie), maar blijkbaar tegen bepaalde redenen op ziet.

Oplossing: je moet eens eerlijk tegen jezelf zijn waar jij genoegen mee neemt! Dat halfslachtige van haar tegen alle moeite die jij neemt? Je lijkt er meer in te stoppen dan je terug krijgt.

Dan kan je wel redenen hebben om dit te onderbouwen (nog thuis wonen, etc). Dat maakt het begrijpelijk, maar niet automatisch acceptabel. Zowel voor jou als voor haar. Tevens is/was ze daardoor veel verder gewend/klaar om de relatie te beëindigen dan jij, met als gevolg dat jij een harde klap krijgt (omdat je te lang genoegen hebt genomen met een twijfelende partner en zelf nog wel tevreden was).

Als je nog zo jong bent en elkaar al lang kent, is het echt geen schande om eens verder te kijken of tijdelijk uit elkaar te gaan. Daar wordt je beide alleen maar wijzer van.

Persoon, plaats en tijd (moment in je leven) 'moeten' allemaal kloppen en blijven kloppen om een goede relatie voort te zetten.

Live every day, not only once.

[ Bericht 6% gewijzigd door Hineni op 20-08-2014 19:40:05 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 20 augustus 2014 @ 20:35:08 #76
365231 Fera
Fire & Blood
pi_143642561
TS, je vriendin is als een hond die zijn eigenaar heeft afgericht. "Hè?" Ja. Je beloont namelijk precies het gedrag wat je liever niet hebt. Het janken. Door steeds maar meer en meer je best te doen wanneer de waterlanders komen, zal ze het de volgende keer echt niet laten. Ze blijft er namelijk mee scoren.

Eigenlijk zou je de volgende keer moeten zeggen dat je klaar bent met dit kinderachtige gedoe en dat je geen relatie kan hebben met iemand die zo onvolwassen is. Wellicht vat ze dat op als een wake up call en kun je er misschien nog een vruchtbaar gesprek over hebben.

Is dat niet het geval, dan denk ik dat de relatie daardoor uiteindelijk zal stranden. Jullie kennen elkaar al jaren. Mensen veranderen, mensen worden volwassen. Mensen groeien. Maar helaas groeit je partner niet altijd met je mee.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_143718561
Probeer eens wat andere dingen samen te doen. Verras haar met een weekendje weg, of iets spontaans. Doorbreek de normale routine een keer.. Misschien dat, dat werkt
pi_143719954
Wat doen jullie dan in zo'n weekend, als dat alleen een beetje bankhangen is kan ik me voorstellen dat ze dat erg saai gaat vinden. Wat verwacht zij dan van zo'n weekend dat jullie samen zijn?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143723766
Dus het topic is wel rap verandert. Aan het begin wilde je dit gaan verbeteren, nu ben je over uitmaken aan het nadenken.

Kaart dit toch even aan bij je ex man. Doe geen overhaaste dingen.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:10:05 #80
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143724947
Ik vind het een beetje raar dat het, zelfs als jullie elkaar alleen in de weekenden zien, een sleur is.
Jij kunt jezelf niet zijn.
En je kunt er met haar niet over praten.

Vind jij het eigenlijk wel de moeite om voor te vechten?
Waarom blijf je?
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')