abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143365797
Hoi. Ik heb een hartstikke leuk vriendinnetje, al een aantal jaar. We wonen niet bij elkaar in de buurt (zij ergens in Limburg, ik in Noord-Holland) maar mede dankzij de NS zijn we bijna elk weekend bij elkaar. Het plan is (of was...) om na mijn studie bij haar in te trekken, maar we moeten nog zien of het nog zover komt. Zij heeft al namelijk een tijdje iets van dat alles maar hetzelfde is, een beetje een sleur.

Ik geef haar gelijk, elk weekend komen we bij elkaar en we doen bijna ook wel elk weekend hetzelfde. Maar ik heb dan zoiets van "het is nog wel leuk/gezellig", oftewel: ik verveel me niet en ik vind het prima zoals het nu gaat. Maar zij vind het altijd hetzelfde en ze zit ze zit er echt heel erg mee. Volgens haar zijn we uit elkaar gegroeid, en dat zou ook nog weleens zo kunnen zijn ook. We kennen elkaar sinds ons 15 (zijn nu 21/22), dus we kennen elkaar langer dan 20% van ons leven. In de tijd zijn we natuurlijk wel steeds veranderd. Ze vindt ook dat wij ons meer gedragen als vrienden, in plaats van mensen in een liefdesrelatie.

Ik heb haar een paar keer voorgesteld om dan maar even geen contact te hebben, maar zij kan dat steeds niet aan omdat ze "steeds maar aan me blijft denken". Als ik dan op een serieuze toon praat zegt ze meteen dag ik gevoelloos en gemeen ben...Zij huilt extreem snel en ik bijna nooit, ik snap dan ook niet waarom ik de hele tijd "lief" zou moeten doen, want we hebben geen verkering, maar een volwassen relatie waar je (dacht ik dus) dingen kan bespreken zonder dat ze meteen begint met huilen als ik mijn stemgeluid met 0.001 decibel verhoog.

Ook wil de seks maar niet lukken, zij heeft (blijkbaar) nooit zin omdat het "niet goed voelt"...En als ik er dan over begin zegt ze dat ik alleen aan de seks denk, en niet haar. Vroeger praatten we er altijd over en deden we weleens wat meer dan nu...Tegenwoordig is het echt niks (ik krijg op vrijdag en zaterdag te horen dat ze moe is...om 00:00 of zelfs daarvoor, waar zijn de wilde tijden gebleven?).

Het begint er steeds meer een beetje op te lijken dat er een eind aan moet komen, maar dat is natuurlijk makkelijker gedaan dan gezegd. Ik vind haar nog steeds hartstikke leuk, wat voor een zeurkous ze ook is en zij mij ook (dat zegt ze in ieder geval).

Kunnen jullie mij enige tips geven om te zeggen wat ik moet doen? Ik ben al op zoek naar een sportschool om te fitnessen (weg met het vet), om iets te hebben en mijn gedachtes af te leiden. Ik zit redelijk in mijn maag hiermee, tips zouden welkom zijn.
pi_143365836
Hoe oud zijn jullie, als ik vragen mag?
pi_143365961
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:24 schreef LompeHork het volgende:
Hoe oud zijn jullie, als ik vragen mag?
Ik ben 22 en zij is 21
pi_143366080
Klinkt niet goed. Is dat met de sex altijd al zo geweest, in al die jaren dat jullie samen zijn..? Lijkt me heel ongezond voor een relatie.

Je zou even een break in kunnen lasten met het idee, dan weet je hoe het is zonder sleur... alleen de vraag is of je dan weer bij elkaar komt (maar zo niet, dan is dat blijkbaar de beste optie voor jullie). De sleur is makkelijk op te lossen door andere dingen te gaan doen, je zou d'r eens kunnen verrassen met een onverwacht vernieuwend weekendje ;) Hebben jullie al iets geprobeerd om de sleur er uit te halen?
pi_143366198
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:33 schreef blondetrien het volgende:
Klinkt niet goed. Is dat met de sex altijd al zo geweest, in al die jaren dat jullie samen zijn..? Lijkt me heel ongezond voor een relatie.

Je zou even een break in kunnen lasten met het idee, dan weet je hoe het is zonder sleur... alleen de vraag is of je dan weer bij elkaar komt (maar zo niet, dan is dat blijkbaar de beste optie voor jullie). De sleur is makkelijk op te lossen door andere dingen te gaan doen, je zou d'r eens kunnen verrassen met een onverwacht vernieuwend weekendje ;) Hebben jullie al iets geprobeerd om de sleur er uit te halen?
Ach ja, we zijn nauwelijks een maandje geleden nog naar Frankrijk geweest. Ja de seks was wel leuk, maar nu heeft ze het "juiste gevoel niet", dus ik kan niet zoveel. Dat lijkt me ook het beste, maar het probleem is dat zij binnen no time aan het janken is als ik daarover begin...
  woensdag 13 augustus 2014 @ 01:38:05 #6
391771 narcmengel
I'm your worst nightmare
pi_143366206
Flirt eens met een ander meisje, dat haalt de sleur er zeker uit })
Kill them before they grow
pi_143366329
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:37 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Ach ja, we zijn nauwelijks een maandje geleden nog naar Frankrijk geweest. Ja de seks was wel leuk, maar nu heeft ze het "juiste gevoel niet", dus ik kan niet zoveel. Dat lijkt me ook het beste, maar het probleem is dat zij binnen no time aan het janken is als ik daarover begin...
Wat bedoelt ze in 's hemelsnaam met het juiste gevoel? Ze vindt de seks niet lekker, of zit niet lekker in haar vel, heeft teveel twijfels over de relatie om seks te hebben, of...? "Ik heb het juiste gevoel niet" komt op mij nogal vaag en ontwijkend over...
pi_143366398
Maar je kan ook in je hometown leuke dingen doen. Lekker een dagje fietsen / het bos in en een mand met eten mee, spontaan naar de bios omdat je toch niks beters te doen hebt, even uit lunchen in een gezellig koffiehuis ipv thuis eten.

Of misschien haar even iets meer tijd voor zichzelf gunnen, iets minder contact, zodat jullie echt bij kunnen kletsen als jullie elkaar weer zien etc.. haalt toch ook een beetje de sleur eruit, als je niet weet wat de ander uitspookt. ;) Geeft ze aan dat ze meer tijd voor zichzelf wil of dat dan juist weer niet?
pi_143366403
Misschien kan een kind jullie problemen oplossen. Bezwangeren dus! ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_143366420
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:42 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Wat bedoelt ze in 's hemelsnaam met het juiste gevoel? Ze vindt de seks niet lekker, of zit niet lekker in haar vel, heeft teveel twijfels over de relatie om seks te hebben, of...? "Ik heb het juiste gevoel niet" komt op mij nogal vaag en ontwijkend over...
Soms is het echt codetaal, maar blijkbaar vindt ze het niet belangrijk genoeg. Daardoor ga ik ook aan mezelf twijfelen, of ze mij wel aantrekkelijk/goed vindt, of het waardeloze seks is (kunnen we allebei niet weten, we zijn elkaars eerste echt partners). Daarom ga ik naar fitness, om af te vallen...Als ik haar vraag of dat zo is zegt ze nee. Lijkt alsof ze het niet durft omdat ze bang is voor verandering of zo..m
  woensdag 13 augustus 2014 @ 01:47:18 #11
391771 narcmengel
I'm your worst nightmare
pi_143366440
Zorg ook dat je zeker weet dat ze echt huilt. Sommige chicks kunnen heel goed faken. Geef 'r een mep; stopt ze meteen en wordt ze kwaad, dan was het fake :D
pi_143366473
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:45 schreef blondetrien het volgende:
Maar je kan ook in je hometown leuke dingen doen. Lekker een dagje fietsen / het bos in en een mand met eten mee, spontaan naar de bios omdat je toch niks beters te doen hebt, even uit lunchen in een gezellig koffiehuis ipv thuis eten.

Of misschien haar even iets meer tijd voor zichzelf gunnen, iets minder contact, zodat jullie echt bij kunnen kletsen als jullie elkaar weer zien etc.. haalt toch ook een beetje de sleur eruit, als je niet weet wat de ander uitspookt. ;) Geeft ze aan dat ze meer tijd voor zichzelf wil of dat dan juist weer niet?
Nope, ze is zo'n meisje dat echt heel erg veel aandacht nodig heeft, ook heel onzeker over zichzelf omdat ze vroeger gepest werd. Verder is dat helemaal niet nodig, ze is gewoon hartstikke leuk. Zij wil juist NIET minder contact...
pi_143366490
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:47 schreef narcmengel het volgende:
Zorg ook dat je zeker weet dat ze echt huilt. Sommige chicks kunnen heel goed faken. Geef 'r een mep; stopt ze meteen en wordt ze kwaad, dan was het fake :D
Jouw.Advies.Is.Het.Beste.Ooit.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 01:49:24 #14
391771 narcmengel
I'm your worst nightmare
pi_143366493
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:46 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Soms is het echt codetaal, maar blijkbaar vindt ze het niet belangrijk genoeg. Daardoor ga ik ook aan mezelf twijfelen, of ze mij wel aantrekkelijk/goed vindt, of het waardeloze seks is (kunnen we allebei niet weten, we zijn elkaars eerste echt partners). Daarom ga ik naar fitness, om af te vallen...Als ik haar vraag of dat zo is zegt ze nee. Lijkt alsof ze het niet durft omdat ze bang is voor verandering of zo..m
Tja zolang ze niet klaagt is dat haar probleem...
pi_143366513
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:49 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Jouw.Advies.Is.Het.Beste.Ooit.
Mijn suggestie was beter.
Je suis Charlie Sheen
pi_143366522
Kun je van dat geld wat je in de sportschool wil steken niet een romantisch weekendje weg boeken? Vind je dan alsnog de spark niet terug en krijg je nog steeds je zak niet in d'r geleegd dan zou ik er maar snel een einde aan breien..
pi_143366569
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:49 schreef narcmengel het volgende:

[..]

Tja zolang ze niet klaagt is dat haar probleem...
Ja maar op deze manier maakt ze het TS zijn probleem. Zoiets moet toch wel bespreekbaar zijn in een relatie. Kun jij, op de manier zoals het nu gaat, voor langere tijd met deze relatie leven TS? Dus inclusief de twijfels en het gebrek aan seks? Want als zij er niet aan wil werken dan zal er weinig veranderen vrees ik. Trek het je vooral niet persoonlijk aan, wij vrouwen zijn soms een tikje vreemd, maar dat vinden wij ook van jullie.

Zorg wel dat je binnen je relatie je eigen keuzes blijft maken. Dus als iets niet goed voor je voelt, maak het bespreekbaar en doe er wat mee. Ook al is het even vervelend voor haar. Anders blijf je ermee zitten. Wou jij die break die je hebt voorgesteld echt?
pi_143366606
Probleem zit 'm toch echt in de afstand.

Als je dichter bij haar zou wonen dan zou je bijvoorbeeld op een woensdag langs kunnen komen. Door die afstand die toch makkelijk overbrugbaar is, blijft jullie relatie beperkt tot weekenden. Jij en zij leven in andere werelden. Jouw en haar vrienden hebben elkaar waarschijnlijk amper ontmoet.

Nu is afstand hier alleen een probleem vanwege de sleur. Maar door die afstand kun je die sleur dus bijna niet breken. Of je moet op een woensdag ineens voor de deur gaan staan met kaartjes voor een musical. Maar dat kun je gewoon niet flikken als je ver van haar woont en de dag erna naar school of het werk moet. Als jij ook in Limburg zou wonen, zou je gemakkelijker van deze dingen kunnen ondernemen door de weeks.

Ik zou het met haar hebben over het toekomstperspectief en dat jij naar haar toe komt en dat jullie er dan aan kunnen werken, in de tussentijd moet ze geduld hebben..

Hoop dat je hier een klein beetje wijzer van wordt.
pi_143366608
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:51 schreef x.Vira het volgende:
Kun je van dat geld wat je in de sportschool wil steken niet een romantisch weekendje weg boeken? Vind je dan alsnog de spark niet terug en krijg je nog steeds je zak niet in d'r geleegd dan zou ik er maar snel een einde aan breien..
Ja maar goed, hoeveel haalt dat alles terug? We zijn twee keer op vakantie geweest, maar als we terugkomen is het denk ik toch weer hetzelfde...Ik doe echt heel erg mijn best, ik wordt zo gefrustreerd door haar soms, constant huilen als ik even niet lief doe of zo, maar ik adem altijd in en uit, schreeuwen is het laatste dat helpt...
  woensdag 13 augustus 2014 @ 01:57:19 #20
391771 narcmengel
I'm your worst nightmare
pi_143366616
quote:
15s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:51 schreef NotYou het volgende:

[..]

quote:
15s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:51 schreef NotYou het volgende:

[..]

Bezwangeren? Domste advies ooit. Zit je vast aan een borderliner voor de komende 20 jaar.
pi_143366637
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:23 schreef Juless44 het volgende:
Maar ik heb dan zoiets van "het is nog wel leuk/gezellig", oftewel: ik verveel me niet en ik vind het prima zoals het nu gaat.
Wrong motherfucking answer. Nooit je chick voor gewoon nemen, nou whoehoe jullie zijn naar Frankrijk geweest, leuk.

Wat doen jullie dan zoal in het weekend? Een beetje bankhangen, chillen en eten? Ga leuke dingen doen i.p.v. "het is nog wel leuk/gezellig". Dagje dierentuin, keertje zwemmen, uit eten bij een tent waar ze gerechten serveren die jullie niet kennen, pannenkoeken bakken, mensen pranken, vraag of ze je op wil maken, trek haar string aan en doe een dansje, ga op bezoek bij haar oma/tante/buurvrouw, weet ik veel, bedenk iets.

En als je in bed ook altijd hetzelfde bent, doe wat anders. Blinddoek haar en neem de tijd voor d'r. Je klinkt echt als een saaie zak, excuus.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2014 01:59:20 ]
pi_143366662
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:56 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Ja maar goed, hoeveel haalt dat alles terug? We zijn twee keer op vakantie geweest, maar als we terugkomen is het denk ik toch weer hetzelfde...Ik doe echt heel erg mijn best, ik wordt zo gefrustreerd door haar soms, constant huilen als ik even niet lief doe of zo, maar ik adem altijd in en uit, schreeuwen is het laatste dat helpt...
Je moet jezelf kunnen zijn in een relatie, niet constant op je tenen lopen. Dat is niet gezond.
Niet alle mannen zijn nou eenmaal attent - en dat moet zij, als ze echt om je geeft, ook accepteren. Sommige dingen verander je niet zo makkelijk aan jezelf. Waarom was dit eerder geen probleem in je relatie?
pi_143366676
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:58 schreef Myrr het volgende:

[..]

Wrong motherfucking answer. Nooit je chick voor gewoon nemen, nou whoehoe jullie zijn naar Frankrijk geweest, leuk.

Wat doen jullie dan zoal in het weekend? Een beetje bankhangen, chillen en eten? Ga leuke dingen doen i.p.v. "het is nog wel leuk/gezellig". Dagje dierentuin, keertje zwemmen, uit eten bij een tent waar ze gerechten serveren die jullie niet kennen, pannenkoeken bakken, mensen pranken, vraag of ze je op wil maken, trek haar string aan en doe een dansje, ga op bezoek bij haar oma/tante/buurvrouw, weet ik veel, bedenk iets.

En als je in bed ook altijd hetzelfde bent, doe wat anders. Blinddoek haar en neem de tijd voor d'r. Je klinkt echt als een saaie zak, excuus.
Kan zij natuurlijk ook de leiding in nemen als ze dat zo graag wil he.
pi_143366680
Oh, dat jank gedeelte had ik even overheen gelezen; dumpen. En wat blondetrein zegt.
pi_143366684
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
Probleem zit 'm toch echt in de afstand.

Als je dichter bij haar zou wonen dan zou je bijvoorbeeld op een woensdag langs kunnen komen. Door die afstand die toch makkelijk overbrugbaar is, blijft jullie relatie beperkt tot weekenden. Jij en zij leven in andere werelden. Jouw en haar vrienden hebben elkaar waarschijnlijk amper ontmoet.

Nu is afstand hier alleen een probleem vanwege de sleur. Maar door die afstand kun je die sleur dus bijna niet breken. Of je moet op een woensdag ineens voor de deur gaan staan met kaartjes voor een musical. Maar dat kun je gewoon niet flikken als je ver van haar woont en de dag erna naar school of het werk moet. Als jij ook in Limburg zou wonen, zou je gemakkelijker van deze dingen kunnen ondernemen door de weeks.

Ik zou het met haar hebben over het toekomstperspectief en dat jij naar haar toe komt en dat jullie er dan aan kunnen werken, in de tussentijd moet ze geduld hebben..

Hoop dat je hier een klein beetje wijzer van wordt.
Onze vrienden hebben elkaars vrienden inderdaad nooit gehad en ik dacht ook al dat het toch iets daarmee te maken had. Vroeger was het echt zoiets van "Yes, weekendje weg hier, lekker naar haar!". Nu is het meer van "Oké, spullen pakken en weer die gore trein in met stinkende mensen...Ik doe dit omdat ik haar wil zien...". We kunnen pas op zijn vroegst over een jaar bij elkaar wonen. Ik heb een studie die ik moet afronden en zij heeft al een baan. Kon je maar even makkelijk stoppen, maar ik zal haar echt teveel missen. Daarentegen denk ik niet dat ik nog een jaar volhoud dat ze gaat zeuren op mijn kop dat alles steeds hetzelfde is...
pi_143366766
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:58 schreef Myrr het volgende:

[..]

Conclusies is natuurlijk het makkelijkste dat er is. In het weekend gaan we meestal naar de bioscoop (Pathé Unlimited). Thuis kijken we weleens een film. Bij thuis valt er niet zoveel te doen omdat ik nog bij mijn ouders woon en die altijd thuis zijn. Misschien zit hier wel een kern van waarheid in, maar weet je hoeveel geld/tijd het kost om wat leuks te bedenken? Als geld het probleem niet is (is het niet, ik trek graag de buidel open voor haar) dan is het wel iets wat we al twee keer gedaan hebben. In 6/7 jaar heb je al een groot aantal dingen gedaan, samen. En oh ja, ze ia absoluut niet van het blindoeken. Been there, done that, zij is nooit in voor wat nieuws qua seks.
pi_143366780
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:01 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Onze vrienden hebben elkaars vrienden inderdaad nooit gehad en ik dacht ook al dat het toch iets daarmee te maken had. Vroeger was het echt zoiets van "Yes, weekendje weg hier, lekker naar haar!". Nu is het meer van "Oké, spullen pakken en weer die gore trein in met stinkende mensen...Ik doe dit omdat ik haar wil zien...". We kunnen pas op zijn vroegst over een jaar bij elkaar wonen. Ik heb een studie die ik moet afronden en zij heeft al een baan. Kon je maar even makkelijk stoppen, maar ik zal haar echt teveel missen. Daarentegen denk ik niet dat ik nog een jaar volhoud dat ze gaat zeuren op mijn kop dat alles steeds hetzelfde is...
Zit je op kamers?

Is het misschien een optie dat ze solliciteert in N-Holland en dat jij haar daarbij helpt?
Ze is 20 dus ik ga er vanuit dat het geen baantje is waar ze jaren voor gestudeerd heeft. (ik denk nu aan een mbo-diploma of geen beroepsdiploma) Als dit het geval is zou het goed kunnen dat er ook een baantje voor haar bij jouw in de buurt te vinden is.

Je kan het erover hebben en jij kan helpen met haar sollicitaties tot ze een baantje gevonden heeft.

Als je kamer te klein is voor jullie twee zou je samen op zoek kunnen gaan naar iets anders.

(Ik neem aan dat het geen optie is om dezelfde studie in Limburg te volgen, dat is in maar weinig gevallen mogelijk)

Nu probeer ik je te helpen, maar ik denk dat dit niet reëel zal zijn. Maar indien dit reëel is, dan zou ik het met haar bespreken.

Na deze periode van samenwonen, zou je daarna alsnog naar Limburg kunnen gaan.
pi_143366786
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:07 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Conclusies is natuurlijk het makkelijkste dat er is. In het weekend gaan we meestal naar de bioscoop (Pathé Unlimited). Thuis kijken we weleens een film. Bij thuis valt er niet zoveel te doen omdat ik nog bij mijn ouders woon en die altijd thuis zijn. Misschien zit hier wel een kern van waarheid in, maar weet je hoeveel geld/tijd het kost om wat leuks te bedenken? Als geld het probleem niet is (is het niet, ik trek graag de buidel open voor haar) dan is het wel iets wat we al twee keer gedaan hebben. In 6/7 jaar heb je al een groot aantal dingen gedaan, samen. En oh ja, ze ia absoluut niet van het blindoeken. Been there, done that, zij is nooit in voor wat nieuws qua seks.
Dan wordt het tijd om te gaan zeuren dat ze zelf altijd hetzelfde is.

Maarja, vanaf je 15de, op deze leeftijd... Wil je zelf niet iets nieuws eigenlijk?
pi_143366798
Het lijkt of ze niet weet wat ze wil, en dat kan wel eens gebeuren in het leven; het gewoon echt niet (meer) weten.
Had ze dat janken ook al eerder? Ik ben zelf ook niet echt een janker en krijg er soms stiekem de krul van als mensen gaan janken en dan elkaar aansteken... Probeer er niet te geërgerd op te reageren en het(serieuze) gesprek op gang te houden.
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_143366811
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:09 schreef Myrr het volgende:

[..]

Inderdaad. Dan doet ze het ook een beetje zelf. Volgens mij mag ze in d'r handjes knijpen met een vriend die zoveel probeert. Het hoeft niet allemaal van jouw kant te komen, TS. 't Lijkt me een beetje uit balans nu... het geklaag komt van haar kant, jij komt met oplossingen terwijl jij eigenlijk het probleem niet zo ziet, meer geklaag vanuit haar kant... Ik zou het echt op een goed gesprek gooien, anders ga je dit niet volhouden.
pi_143366822
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:09 schreef Myrr het volgende:

[..]

Maarja, vanaf je 15de, op deze leeftijd... Wil je zelf niet iets nieuws eigenlijk?
Tja ken mensen die al vanaf groep 6 bij elkaar zijn, is maar 1 keer uitgegaan voor maar een paar weken. Ondertussen al 3 kinderen en tegen de 50 aan. Dus leeftijd hoeft niets te zeggen.

Mijn broer was 16 maar gaat ook al jaren met dezelfde meid.

Beiden hadden de afstand niet, en dat is denk ik het verschil.
pi_143366834
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:12 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Tja ken mensen die al vanaf groep 6 bij elkaar zijn, is maar 1 keer uitgegaan voor maar een paar weken. Ondertussen al 3 kinderen en tegen de 50 aan. Dus leeftijd hoeft niets te zeggen.

Knap, al zou ik dat zelf echt niet willen. Christelijke basisschool toevallig? :)
pi_143366837
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:59 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Je moet jezelf kunnen zijn in een relatie, niet constant op je tenen lopen. Dat is niet gezond.
Niet alle mannen zijn nou eenmaal attent - en dat moet zij, als ze echt om je geeft, ook accepteren. Sommige dingen verander je niet zo makkelijk aan jezelf. Waarom was dit eerder geen probleem in je relatie?
Oké, ik ben wel zo eerlijk om te zeggen dat ik niet altijd even zo attent bent, maar ik schreef haar regelmatig brieven, koop weleens rozen. Vaak als ze wat koopt, eten of zo zeg ik "Nee schat, ik betaal dat wel!" en zij doet dat ook wel, maar zij heeft altijd een gigantische waslijst aan verwachtingen en als ik een waarmaak komen er steeds grotere bij. Ik doe echt mijn best voor haar, maar zij mag ook eens haar best doen, heb ik het idee...

Ik was van plan om haar uit eten te nemen dit weekend (zonder dat ze het weet, al heb ik geld eigenlijk niet). Sinds ze zo kut doet over de seks dacht ik even van "Waarom zou ik moeite moeten doen?". Maar goed, zo kinderachtig ben ik ook weer niet. Ben benieuwd hoe dit gaat.
pi_143366893
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:13 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Oké, ik ben wel zo eerlijk om te zeggen dat ik niet altijd even zo attent bent, maar ik schreef haar regelmatig brieven, koop weleens rozen. Vaak als ze wat koopt, eten of zo zeg ik "Nee schat, ik betaal dat wel!" en zij doet dat ook wel, maar zij heeft altijd een gigantische waslijst aan verwachtingen en als ik een waarmaak komen er steeds grotere bij. Ik doe echt mijn best voor haar, maar zij mag ook eens haar best doen, heb ik het idee...

Ik was van plan om haar uit eten te nemen dit weekend (zonder dat ze het weet, al heb ik geld eigenlijk niet). Sinds ze zo kut doet over de seks dacht ik even van "Waarom zou ik moeite moeten doen?". Maar goed, zo kinderachtig ben ik ook weer niet. Ben benieuwd hoe dit gaat.
Probeer daar niet teveel wrok over te koesteren; net zoals zij jou moet accepteren als je bent, zal jij dat bij haar moeten doen.. Maar als iemand klaagt, ja, dan moet je besluiten je samen in te zetten voor verbetering... dat kun je nou eenmaal moeilijk in je eentje voor elkaar boxen. Nouja, ik hoop dat het een succesweekend wordt dit keer!
pi_143366905
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:11 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Inderdaad. Dan doet ze het ook een beetje zelf. Volgens mij mag ze in d'r handjes knijpen met een vriend die zoveel probeert. Het hoeft niet allemaal van jouw kant te komen, TS. 't Lijkt me een beetje uit balans nu... het geklaag komt van haar kant, jij komt met oplossingen terwijl jij eigenlijk het probleem niet zo ziet, meer geklaag vanuit haar kant... Ik zou het echt op een goed gesprek gooien, anders ga je dit niet volhouden.
Ja, ik zit echt op randje van "bekijk het maar", maar het is zo stom om zoiets moois gewoon eeg te gooien zonder moeite of een goed gesprek en ALS het uit mocht gaan, wil ik niet met irritaties uit elkaar. Verder zit ik nog op school, maar zij heeft haar MBO-diploma al en een mooie baan, gaat ze niet zomaar opgeven en wat betreft steun ik haar ook. Je komt niet heel makkelijk aan een baan die dicht in de buurt is.

En nee, ik woon nog bij mijn ouders, maar die zijn in het weekend gewoon nog thuis.
pi_143366918
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:13 schreef Myrr het volgende:

[..]

Knap, al zou ik dat zelf echt niet willen. Christelijke basisschool toevallig? :)
Nee niet echt. Zijn ouders van een maat van me. Meer een soort basisschoolrelatie die nooit afliep in groep 8 maar in plaats daarvan voor het leven geworden is.
pi_143366937
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:12 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Ja, vroeger was het een stuk makkelijk om bij elkaar te blijven, hé. Ik ken relaties die na 20 jaar stopten omdat ze wat anders wilden. Daarom vind ik die oude stelletjes die al meer dan 40/50 jaar bij elkaar zijn altijd zo schattig. Om eerlijk te zijn zie ik ons niet zolang bij elkaar, maar wie weet. Times change, people change...
pi_143366947
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 02:18 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Probeer daar niet teveel wrok over te koesteren; net zoals zij jou moet accepteren als je bent, zal jij dat bij haar moeten doen.. Maar als iemand klaagt, ja, dan moet je besluiten je samen in te zetten voor verbetering... dat kun je nou eenmaal moeilijk in je eentje voor elkaar boxen. Nouja, ik hoop dat het een succesweekend wordt dit keer!
Bedankt, ik ben ook zeer benieuwd hoe het zal lopen!
  woensdag 13 augustus 2014 @ 02:39:43 #39
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_143367129
Nog een keer goed proberen en als er geen verbetering komt dumpen. Je bent te jong om nu al in een sleurrelatie te zitten. En geen seks als je elkaar alleen in het weekend ziet is al helemaal funest :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 13 augustus 2014 @ 03:14:13 #40
322957 wip_kip
The award winning onzin-luller
pi_143367404
Sorry TS maar ik denk de je dr moet dumpen als er geen verbetering komt. Zou me overigens niets verbazen als dit van die zogenaamde "signalen" zijn die vrouwen schijnen af te geven vlak voordat ze je gaan dumpen.

Anyway, sterkte.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 04:01:37 #41
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_143367582
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:23 schreef Juless44 het volgende:
).

Het begint er steeds meer een beetje op te lijken dat er een eind aan moet komen, maar dat is natuurlijk makkelijker gedaan dan gezegd.
Als het makkelijker gedaan is dan gezegd snap ik het probleem niet zo.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 04:23:22 #42
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143367607

Opgelost, slotje :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_143367610
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:56 schreef Juless44 het volgende:

[..]

Dus je beloont haar met gewenst gedrag, zodra ze gaat huilen? Ssscooohooore!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_143367794
Je bent al goed afgericht zo te lezen, je doet wat zij wil omdat ze anders gaat janken, dump dat wijf kom op zeg, je bent jong, leer andere mensen kennen in plaats elk weekend lekker bij elkaar op de bank jij op je tenen en zij in de starthouding om te gaan janken.
En daar wil je dan mee samenwonen?

Er is zoveel meer, ga lekker je dingen doen, ga door met je leven en vanzelf kom je een vriendin tegen die jou niet doormiddel van janken wil africhten maar die je accepteert zoals je bent
  woensdag 13 augustus 2014 @ 07:13:56 #45
391771 narcmengel
I'm your worst nightmare
pi_143367813
:) Ik ben daar bikkelhard in, huil maar lekker.

[ Bericht 50% gewijzigd door narcmengel op 13-08-2014 07:53:36 ]
pi_143367877
:N

Nee dit loopt niet goed af.
pi_143367899
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 04:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja vrouwen zijn net kinderen, ongewenst gedrag moet je negeren, positief gedrag stimuleren.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143367944
Brei er een einde aan, je verdient beter.
pi_143367949
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 04:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Echt he :D #TS #schoothond #tiszomakkelijk
  woensdag 13 augustus 2014 @ 08:40:05 #50
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_143368546
quote:
Zij heeft al namelijk een tijdje iets van dat alles maar hetzelfde is, een beetje een sleur.
M.a.w. ze wil dat je het heft in handen neemt en haar eindelijk eens alle hoeken van de kamer laat zien. Ze is een beetje klaar met dat recht op en neer en gaat op zoek naar een andere man, als jij geen echte vent wordt.
Meewaaien met de wind is niet de oplossing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')