ik stopte met lezen bij het eerste woord.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:08 schreef AF_ het volgende:
Heerlen wil schuldhulp voor betrapte wietkwekers
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
ik stopte met lezen bij het eerste woord.
Vast wel, nog hard aan het werk waarschijnlijkquote:
Ja avond allen. Sorry voor iedereen die mij gemist heeft. maar ik het geen 09:00u tot 17:00u mentaliteitquote:
Lees: Hij was hier al om 17:01 maar wachte tot iemand hem miste.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja avond allen. Sorry voor iedereen die mij gemist heeft. maar ik het geen 09:00u tot 17:00u mentaliteit
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja avond allen. Sorry voor iedereen die mij gemist heeft. maar ik het geen 09:00u tot 17:00u mentaliteit
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Lees: Hij was hier al om 17:01 maar wachte tot iemand hem miste.
Nee niksquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:54 schreef MrChocolademelk het volgende:
Vandaag eindelijk weer een avond thuis![]()
Nog iets gemist?
Spannend was het niet misschien één bochtje was wat aan de krappe kant. Maar het ging mooi vandaagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:57 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Oh
Nog spannende ritten gemaakt?
Top man!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Spannend was het niet misschien één bochtje was wat aan de krappe kant. Maar het ging mooi vandaag
RR gezien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:54 schreef MrChocolademelk het volgende:
Vandaag eindelijk weer een avond thuis![]()
Nog iets gemist?
Voor in container wc papier.. Zal mij niks verbazenquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Voor in container wc papier.. Zal mij niks verbazen
Denk het niet niemand is daar lief.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:04 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]slechte zaak. Hopelijk zijn ze een beetje liev voor je
Waar was datquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:06 schreef Starm het volgende:
Had vandaag nog een spannend 'ritje'.
Moest op een mistige bergweg zonder vangrails direct na een haarspeldbocht achteruit rijden voor een tegemoetkomend bus, die kon er anders niet langs.![]()
Niet prettig als je achter niets ziet....
Zat je in limburgquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:06 schreef Starm het volgende:
Had vandaag nog een spannend 'ritje'.
Moest op een mistige bergweg zonder vangrails direct na een haarspeldbocht achteruit rijden voor een tegemoetkomend bus, die kon er anders niet langs.![]()
Niet prettig als je achter niets ziet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |