Dat lijkt me echt verschrikkelijkquote:
mijn ouders wisten het wachtwoord niet ,maar ik vertelde wel gewoon allesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijkGoed, ik was altijd eerlijk naar mijn ouders toe over onvoldoendes enzo, maar toch. Denk dat als ik ooit kinderen zou krijgen en dit systeem nog bestaat ik niet in zou loggen. Ga er vanuit dat ze zelf wel vertellen hoe het gaat op school
Ja, dat vind ik ook een gezonde situatie. Aan de eettafel en dan vragen hoe het gingquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
mijn ouders wisten het wachtwoord niet ,maar ik vertelde wel gewoon alles
Jup, en als ze vroegen mag ik je cijferlijst zien logde ik gewoon in, en dan was het goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een gezonde situatie. Aan de eettafel en dan vragen hoe het ging
Ik kwam gewoon nog thuis met een papieren cijferlijstquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jup, en als ze vroegen mag ik je cijferlijst zien logde ik gewoon in, en dan was het goed.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon nog thuis met een papieren cijferlijst![]()
Bedenk me nu dat mijn werkgever de rol heeft overgenomen van de ouders. Die vraagt ook ieder jaar naar mijn cijferlijst
Gelukkig nooit commentaar op gekregenquote:
mooi tochquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gelukkig nooit commentaar op gekregen
Gelukkig wel, want commentaar bestaat eigenlijk gelijk aan " vanaf nu betaal je het zelf maar"quote:
Waarom slaap jij eigenlijk nog niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gelukkig wel, want commentaar bestaat eigenlijk gelijk aan " vanaf nu betaal je het zelf maar"
Zit Californication te kijken en Netflix gaat automatisch verder met de volgende afleveringquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom slaap jij eigenlijk nog niet?
Aha.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zit Californication te kijken en Netflix gaat automatisch verder met de volgende aflevering
Is goed, slaaplekker.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:03 schreef Maraca het volgende:
Maar ga nu wel slapen. Truste Luxaflexje
woww sterktequote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gofferdomme op mn bakkes gegaan op zo'n onverlichte kut weg en nu een schaafwond op mn handpalm
En ik was nieteens dronken of ook maar iets in die richting
Nouja ben eens benieuwd hoe het er morgenvroeg mee is..
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gofferdomme op mn bakkes gegaan op zo'n onverlichte kut weg en nu een schaafwond op mn handpalm
Kusje d'r op?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 03:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |