Waar is de tijd dat ouders, kinderen naar bed stuurden voor 12 uur?quote:
mijn moeder zei net mensen die laat opbljven hebben hoog iq dus dat gebruik ik nu tegen haar als ze zegt dat ik moet gaan slapenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat ouders, kinderen naar bed stuurden voor 12 uur?![]()
Niet dat ik mij daar aan hield, ik wachtte tot mijn ouders sliepen en ging dan weer stiekem naar beneden achter de computer..![]()
Ja, maar onze economie werkt niet zoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
mijn moeder zei net mensen die laat opbljven hebben hoog iq dus dat gebruik ik nu tegen haar als ze zegt dat ik moet gaan slapen
hoe bedoel jequote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar onze economie werkt niet zo
Dat je eigenlijk alleen in de ochtend en middag gebruik kunt maken van de economie. In de zin van: boodschappen doen, etc. Ook het bedrijfsleven gaat uit van 9-17.. Dat maakt het soms vervelend als je een avondmens bent. Dan zou je eigenlijk optimaal presteren op andere tijdstippen. Maar omdat het systeem anders werkt, presteer je in theorie slechter.quote:
ach ja. ik kan een nachtmens zijn en gewoon om 7 uur m'n bed uitkomen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat je eigenlijk alleen in de ochtend en middag gebruik kunt maken van de economie. In de zin van: boodschappen doen, etc. Ook het bedrijfsleven gaat uit van 9-17.. Dat maakt het soms vervelend als je een avondmens bent. Dan zou je eigenlijk optimaal presteren op andere tijdstippen. Maar omdat het systeem anders werkt, presteer je in theorie slechter.
Dat is dan wel weer hemelsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
ach ja. ik kan een nachtmens zijn en gewoon om 7 uur m'n bed uitkomen.
Met schooldagen ga ik om 3 naar bed en om 7 sta ik weer op. Ben dan gelijk wakker, maar rond 11 uur begin ik wel moe te worden maar ik zit de hele dag met een laptop voor m'n neus op school dus kan gewoon slaapje doen dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer hemelsIk sta dan wel om 7 uur op (soms om 6 uur fml), maar dat moet ik niet te vaak doen. Maar dat zal ook wel ouderdom zijn
Vroegah kon ik daar veel beter tegen
Laptops op de middelbare school?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Met schooldagen ga ik om 3 naar bed en om 7 sta ik weer op. Ben dan gelijk wakker, maar rond 11 uur begin ik wel moe te worden maar ik zit de hele dag met een laptop voor m'n neus op school dus kan gewoon slaapje doen dan.
Jup. Wij zijn sinds klas 1 de eerste klas met een laptop. Werd dus ook speciaal materiaal voor bedacht zodat wij opdrachten konden maken/doen op de laptop. Soort van pilot was het, ze hebben nu alle brugklassers een iPad gegeven op onze school. Maar heb toch liever mijn laptoppiequote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jup. Wij zijn sinds klas 1 de eerste klas met een laptop. Werd dus ook speciaal materiaal voor bedacht zodat wij opdrachten konden maken/doen op de laptop. Soort van pilot was het, ze hebben nu alle brugklassers een iPad gegeven op onze school. Maar heb toch liever mijn laptoppie
Tja, nog een beetje gemengde gevoelens overquote:
Ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tja, nog een beetje gemengde gevoelens overHeeft jouw school trouwens ook dat systeem dat je ouders kunnen inloggen op een intranet en je cijfers en absentie enzo kunnen zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |