quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gelukkig, ik was al bang dat je jezelf ging adoreren.
Nanu Nanuquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:16 schreef humorduck28 het volgende:
Gooooddddmmmoorrnnninngggg FOK!Clannnnn xD
Ik wist niet dat hier ook een film van was. (heb het boek gelezen)quote:
De film moet je zien. Net zo geweldig als het boek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hier ook een film van was. (heb het boek gelezen)
Thanks, voor de tip!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
De film moet je zien. Net zo geweldig als het boek.
No thanks.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:04 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Zat die man ook in ONZ?
Ken m vaag van gezicht, maar weet niet meer precies waarvan.
quote:
In elke Robin Williams film speelt hij euh, ja, Robin Williams. Kan nooit een film van hem kijken zonder ook te denken aan een van zijn andere films.quote:
HATERquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:40 schreef renwan het volgende:
[..]
In elke Robin Williams film speelt hij euh, ja, Robin Williams. Kan nooit een film van hem kijken zonder ook te denken aan een van zijn andere films.
Tom Hanks daarintegen, wat een baas
Begon z'n carriere met een bijrol in Familie Ties. Net zoals Williams begon in Happie Days. Beiden helden. Williams was echter ook geweldig als Stand-Upper.quote:
Dit is één van de weinige keren dat ik je zonderquote:
Ja, je maakte een onuitwisbare indruk op me.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:15 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Dit is één van de weinige keren dat ik je zonderheb zien reageren.
Was je zo onder de indruk van mijn reactie?
Ik gooi altijd hoge ogen wanneer jij liegt alsof het gedrukt staat. Gelukkig dekt de vlag de lading niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, je maakte een onuitwisbare indruk op me.
Nu in begrijpelijk Nederlands.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:27 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Ik gooi altijd hoge ogen wanneer jij liegt alsof het gedrukt staat. Gelukkig dekt de vlag de lading niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |