zou jij ook doen van al die dollars die in je ogen komenquote:
Snowquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:34 schreef RRuben het volgende:
welk spel was dat skieen? SSX tricky?????
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou jij ook doen van al die dollars die in je ogen komen
sowieso kopen, jammer dat het geen SSX is, dat heb ik echt helemaal kapot gespeeld vroegerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Snow
soort Skate in de sneeuw schijnt het
SNOWquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:34 schreef RRuben het volgende:
welk spel was dat skieen? SSX tricky?????
Krijgen we straks weer mensen die iets posten over a'dammers met een ernstige ziekte, lach-en!quote:
moet je maar geen amsterdammer wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Krijgen we straks weer mensen die iets posten over a'dammers met een ernstige ziekte, lach-en!
mja je kan ze zelfs al kopen, exp 1 en 2quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:38 schreef Rossdale het volgende:
Dikke aimbotDie knife en crossbowkill waren echt mis
op de pc is ie gratis *-)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:40 schreef Cikx het volgende:
Ziet er mooi uit, maar heb het een beetje gehad met Ubisoft games, dus deze laat ik liggen.
Het is echt heel erg triest als je het mij vraagt, maar misschien ben ik wel te oud voor dat soort shit....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet je maar geen amsterdammer worden
Hij is toch persconf aan het kijken ga je toch niet tijd verneuken aan een TTquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:43 schreef Klonk het volgende:
Een nieuwe TT verzinnen is erg lastig de laatste tijd in de PS4 reeks
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:43 schreef Klonk het volgende:
Valt me gewoon op de laatste tijd dat er enige creatieve luiheid isquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij is toch persconf aan het kijken ga je toch niet tijd verneuken aan een TT
sarcasme ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:44 schreef Morri het volgende:
!? Een kartonnen doos? In welk spel is dit?
Die nieuwe Metal Gear.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:44 schreef Morri het volgende:
dat ik lui ben is geen nieuws hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
Valt me gewoon op de laatste tijd dat er enige creatieve luiheid is
Verder toffe games enzo
Metal Gear Solid, is een in-crowd grapje ditquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:44 schreef Morri het volgende:
niet gelijk zo op je pikkie getrapt zegquote:
ben zo boos man, helemaal rage hierquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet gelijk zo op je pikkie getrapt zeg
in dat geval kusje kroel maar de volgende keer een toffe TT verzinnen of ik stuur een horde geile olifanten op je afquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ben zo boos man, helemaal rage hier![]()
!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
in dat geval kusje kroel maar de volgende keer een toffe TT verzinnen of ik stuur een horde geile olifanten op je af
whut?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:46 schreef Morri het volgende:
Ok, ik ken metal gear niet, nooit gespeeld, dus dit ontging me.
Het is een vrouw dus onder de Singstar steen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
whut?
onder welke steen heb je pakweg de afgelopen 20 jaar gelegen
nee, dit is gamescom, een van de vele gamebeurzen over de hele wereldquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:47 schreef Evertjan het volgende:
a oke dit is een soort van E3 maar dan in Koln?
Grootste verschil is dat je als gewone gamert hier kaarten voor kan kopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:47 schreef Evertjan het volgende:
a oke dit is een soort van E3 maar dan in Koln?
DLNA????quote:
Zijn JHK grapje moest er weer in hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:43 schreef Klonk het volgende:
Whehehequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het is een vrouw dus onder de Singstar steen?
microsofts bitch inmiddels hequote:
Dit. Dit is wel top.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat is wel leuk nieuws en je vriend hoeft niet eens dezelfde game te hebben
singstar of mgs?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk ook nog nooit gespeeld
Oh nee dankje...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
games huren tegen belachelijk hoge prijzen
niet eens kopen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
games huren tegen belachelijk hoge prijzen
jawelquote:
huh, sinds wanneer dat dan, tijdens de beta in de VS kon je het alleen huren?quote:
Ja, dit valt me dan toch tegen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:51 schreef Evertjan het volgende:
maar ze zouden toch ooit nog eens een systemupdate doen voor de PS4 zodat je PS3 of PS2 games kon spelen op de PS4?
Het is een beta. Ze proberen met alle soorten prijzen. De testgroep moet dan maar aangeven wat hun het beste aanvoelt.quote:
koop een ps2 voor een appel en een eiquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd ik wil nog weleens mij oude Ratchet and clank spellen nog weleens spelen op de PS4
ik heb nog een PS2 op zolder liggen dat is het probleem niet maar waarom niet al je PS spellen spelen op de nieuwste PSquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
koop een ps2 voor een appel en een ei
P.T., maar kon em zelf nergens vinden nog.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Friday12 het volgende:
Waar was een interactive trailer van op de PS store?
die al 2 jaar in de maak isquote:
kan met playstation now, als je geld teveel hebtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb nog een PS2 op zolder liggen dat is het probleem niet maar waarom niet al je PS spellen spelen op de nieuwste PS
herkenbaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Morri het volgende:
Ja, Until Dawn nu ook al aan m'n 'to watch' lijst toebgevoegd. Die lijst is trouwens in het afgelopen uur verdubbeld 0.o
Racegame nu, niks voor mij.
Volledige naam?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
P.T., maar kon em zelf nergens vinden nog.
Geen idee, iets met PT of PeeTee, of zoiets, verstond het slecht, en de stream ging down.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Friday12 het volgende:
Waar was een interactive trailer van op de PS store?
niks nieuws dusquote:
Waar staat ie dan? Kan em niet vinden via PS4?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef Retarded het volgende:
P.T. nu aan het downloaden, ben benieuwd!
is ie ookquote:
In de US store staat ie bij All Games... even sorteren op Newest Firstquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
P.T., maar kon em zelf nergens vinden nog.
link ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef Retarded het volgende:
Link? PS store... de US sowieso. Ik keek meteen daar, want ik had het vermoeden dat ie nog niet op de EU store zou staanquote:
ja wat is het nouquote:
Ik nu ook, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef Retarded het volgende:
Dank!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:02 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wel via internet![]()
https://store.sonyenterta(...)_00-PPPPPPPPTTTTTTTT
Ook als je Little Big Planet leuk vond, is dit een toffe gamequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:03 schreef Rossdale het volgende:
Lijkt me superleuk voor de jongere gamers onder ons
Je hebt een vita? Ik twijfel nog of ik een Vita moet kopen... hoe is de combi met PS4?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:03 schreef Verbodsbord het volgende:
De Vita versie was erg tof, dit ziet er nog vetter uit
Redelijk, ligt echt heel erg aan de verbinding, en het is even wennen, omdat er toch net wat delay in zit. Heb laatst in Zaandam bij een vriend Infamous Second Son zitten spelen op m'n vita, terwijl m'n PS4 50km verderop stond, ging primaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je hebt een vita? Ik twijfel nog of ik een Vita moet kopen... hoe is de combi met PS4?
ditquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:05 schreef Rossdale het volgende:
Ok, dit is dus gewoon Dead nation met mechs
Ik dacht dat ik Dead Nation keekquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:05 schreef Rossdale het volgende:
Ok, dit is dus gewoon Dead nation met mechs en aliens
heeft hij Beyond Good en Evil gemaakt dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:07 schreef Rossdale het volgende:
Maker van Rayman toch deze gast? Ben benieuwd
zijn al geweestquote:
groen wit groenquote:
Zelfde kerel jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heeft hij Beyond Good en Evil gemaakt dan?
Idemquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:10 schreef Verbodsbord het volgende:
Ziet er veelbelovend uit, even in de gaten houden
Lionhead was er ooit mee bezig, B.C. leek heel veelbelovend ooitquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:09 schreef Jimbo het volgende:
er zou eens een goede prehistory game moeten komen
and this one is not it
i guess
Daar doelde ik dus opquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:10 schreef Jimbo het volgende:
ha die gast kan de titel van zn eigen game nieteens uitspreken
Wut, waar haal je dat over de groote vandaan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Open wereld zo groot als Europa en de mogelijkheid om als elk levend wezen te spelen...
Niet gehoord? Is letterlijk een citaat van de spreker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:12 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wut, waar haal je dat over de groote vandaan?
dat zei hijquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:12 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat zei die Fransman als ik t goed verstondquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:12 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat je als alle dieren kan spelen wel, maar wereld zo groot als Europa even gemist, stream liep vast even moeilijk te doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:12 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Niet gehoord? Is letterlijk een citaat van de spreker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |