huh, sinds wanneer dat dan, tijdens de beta in de VS kon je het alleen huren?quote:
Ja, dit valt me dan toch tegen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:51 schreef Evertjan het volgende:
maar ze zouden toch ooit nog eens een systemupdate doen voor de PS4 zodat je PS3 of PS2 games kon spelen op de PS4?
Het is een beta. Ze proberen met alle soorten prijzen. De testgroep moet dan maar aangeven wat hun het beste aanvoelt.quote:
koop een ps2 voor een appel en een eiquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd ik wil nog weleens mij oude Ratchet and clank spellen nog weleens spelen op de PS4
ik heb nog een PS2 op zolder liggen dat is het probleem niet maar waarom niet al je PS spellen spelen op de nieuwste PSquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
koop een ps2 voor een appel en een ei
P.T., maar kon em zelf nergens vinden nog.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Friday12 het volgende:
Waar was een interactive trailer van op de PS store?
die al 2 jaar in de maak isquote:
kan met playstation now, als je geld teveel hebtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb nog een PS2 op zolder liggen dat is het probleem niet maar waarom niet al je PS spellen spelen op de nieuwste PS
herkenbaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Morri het volgende:
Ja, Until Dawn nu ook al aan m'n 'to watch' lijst toebgevoegd. Die lijst is trouwens in het afgelopen uur verdubbeld 0.o
Racegame nu, niks voor mij.
Volledige naam?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
P.T., maar kon em zelf nergens vinden nog.
Geen idee, iets met PT of PeeTee, of zoiets, verstond het slecht, en de stream ging down.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Friday12 het volgende:
Waar was een interactive trailer van op de PS store?
niks nieuws dusquote:
Waar staat ie dan? Kan em niet vinden via PS4?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef Retarded het volgende:
P.T. nu aan het downloaden, ben benieuwd!
is ie ookquote:
In de US store staat ie bij All Games... even sorteren op Newest Firstquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
P.T., maar kon em zelf nergens vinden nog.
link ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef Retarded het volgende:
P.T. nu aan het downloaden, ben benieuwd!
Link? PS store... de US sowieso. Ik keek meteen daar, want ik had het vermoeden dat ie nog niet op de EU store zou staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |