abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143357324
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:29 schreef mig72 het volgende:

[..]

Als se alleen maar verdwaald waren waren ze nog in leven aangezien er voedsel zat is in de jungle (ik blijf dit punt herhalen, was al eerder itvoerig besproken) en hun hongertrekken ervoir gezorgd zou hebben dat ze mieren of bessen of kleine rottende diertjes opgegeten zouden hebben. En water uut de rivier gedronken, ze waren toch gevonden in de buurt van de rivier. (Als het maar een verdwaling was).

Zo kan men het maandenlang zo niet jarenlang kunnen uuthouden. Zie ook Swisd Family Robinson of Schateiland bijv.Ook zijn er survivalistprogrammas zat die dit bewijzen (mochten we ons toch in de filmwereld willen begeven).

Ook is dat stuk over zwarte palm iets best flink overdreven, in de realiteit valt het wel mee, de uiteindes zijn doorgaans weg te trekke..Het is opgeblazen als een bangmaakverhaal en daarin redelijk gelukt.

Nogmaals infecties loop je niet zomasr op en als se komen vernietigt jiu immunsysteem ze voordat ze schade aanrichten. In sommige zeldzame gevallen blijven ze doorgaan dan is het meestal gelokaliseerd, je kan je hand/vingers niet meer bewegen oid En de schade is permament maar lokaal.

Deze dames waren jong en gezond, dan gaan ze er niet zomaar verzwakken.

We gaan weer in cirkels rond, maar misschien henmb je vanmoreg vroeg niet meegelezen, dus ik gun het jou
Er is in dat gebied bijna geen voedsel te vinden, volgens diverse gidsen. Infecties is juist het grootste gevaar in het regenwoud, dat zelf leeft van rottingsprocessen. Een klein wondje of schram kan snel fataal worden.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:36:28 #63
163650 Greys
pi_143357375
quote:

[..]

Als se alleen maar verdwaald waren waren ze nog in leven aangezien er voedsel zat is in de jungle (ik blijf dit punt herhalen, was al eerder itvoerig besproken) en hun hongertrekken ervoir gezorgd zou hebben dat ze mieren of bessen of kleine rottende diertjes opgegeten zouden hebben. En water uut de rivier gedronken, ze waren toch gevonden in de buurt van de rivier. (Als het maar een verdwaling was).

Zo kan men het maandenlang zo niet jarenlang kunnen uuthouden. Zie ook Swisd Family Robinson of Schateiland bijv.Ook zijn er survivalistprogrammas zat die dit bewijzen (mochten we ons toch in de filmwereld willen begeven).

Ook is dat stuk over zwarte palm iets best flink overdreven, in de realiteit valt het wel mee, de uiteindes zijn doorgaans weg te trekke..Het is opgeblazen als een bangmaakverhaal en daarin redelijk gelukt.

Nogmaals infecties loop je niet zomasr op en als se komen vernietigt jiu immunsysteem ze voordat ze schade aanrichten. In sommige zeldzame gevallen blijven ze doorgaan dan is het meestal gelokaliseerd, je kan je hand/vingers niet meer bewegen oid En de schade is permament maar lokaal.

Deze dames waren jong en gezond, dan gaan ze er niet zomaar verzwakken.
Ik raad je tóch aan om binnenkort even een computer ergens te zoeken en de video te bekijken van die jonge gezonde heer uit de OP. En dan nogmaals zeggen dat het allemaal overdreven is en dat je niet zomaar infecties oploopt en dat die infecties magisch vernietigd worden door je immuunsysteem O+

quote:
We gaan weer in cirkels rond, maar misschien henmb je vanmoreg vroeg niet meegelezen, dus ik gun het jou
Ik ook van jou. Echt! Kom, ik druk je even aan mijn boezem.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143357376
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef Greys het volgende:
Mensen die hier al heel lang meeposten:
Was er nou ná de Mirador juist weinig te eten te vinden?
Ik heb daar heel vaak iets over gelezen hier, maar kan het niet meer vinden.
ja voor de mirador zijn nog fruitbomen e.d., er na niet meer
pi_143357404
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik raad je tóch aan om binnenkort even een computer ergens te zoeken en de video te bekijken van die jonge gezonde heer uit de OP. En dan nogmaals zeggen dat het allemaal overdreven is en dat je niet zomaar infecties oploopt en dat die infecties magisch vernietigd worden door je immuunsysteem O+

[..]

Ik ook van jou. Echt! Kom, ik druk je even aan mijn boezem.
De bofkont !
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:37:57 #66
163650 Greys
pi_143357437
Ah ja, toch. Na de Mirador dus amper eten te vinden volgens de gidsen.
Maar volgens Mig Grizzly was het een mákkie. Kebabs bungelden aan de bomen.
Ik bedoel, weten die gidsen veel...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:38:23 #67
430880 mig72
De Professional
pi_143357459
quote:
Niet oer se veel maar genoeg om in leven te blijven. Veel insecten mieren spinnen ed in het slechtste geval eet je wat blaadjes die water hebben of nootjes.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:38:24 #68
163650 Greys
pi_143357460
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De bofkont !
Wil jij ook even? Mag hoor :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143357492
quote:

[..]

Mag ik jou nogmaals vragen hoeveel ervaring jij hebt met de bush dat jij dit soort dingen stellig durft te beweren? Heb dit al eerder gevraagd maar krijg steeds geen antwoord.
pi_143357509
Voor wie er zin in heeft, lees deze blog maar eens.Gaat over een man die de Pianista helemaal heeft gelopen, tot het einde in Bocas. Samen met een gids
http://www.boquetenaturehike.com/nature-trail-articles
Hij was 6 en een halve kilo afgevallen en hadden wel voedsel mee. Het is een loeizware tocht.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:39:20 #71
163650 Greys
pi_143357514
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:38 schreef mig72 het volgende:

[..]

Niet oer se veel maar genoeg om in leven te blijven. Veel insecten mieren spinnen ed in het slechtste geval eet je wat blaadjes die water hebben of nootjes.
Ja ik snap ook serieus niet dat ze niet gewoon even een zak tijgernoten hebben opengetrokken hoor.
Dat je gelijk hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:40:27 #72
163650 Greys
pi_143357560
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:38 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Mag ik jou nogmaals vragen hoeveel ervaring jij hebt met de bush dat jij dit soort dingen stellig durft te beweren? Heb dit al eerder gevraagd maar krijg steeds geen antwoord.
Hij heeft onder een douchegordijn gelegen in de bush.
Ik snap eerlijk gezegd niet dat dáár geen video van in de OP staat.
Wat motten we met die junglepipo uit die youtube, die weet niks tenslotte...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143357579
quote:
Ja. Maar door alléén een gebrek aan voedsel sterf je niet heel snel, dan moet er meer aan de hand zijn geweest.
pi_143357616
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:38 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Mag ik ook even mijn kijk hierop geven?
Iets stelligs beweren over een gebied waar je nog nooit geweest bent kan helemaal niet. En dat geldt volgens mij voor de meeste lui uit dit discours.
pi_143357690
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Iets stelligs beweren over een gebied waar je nog nooit geweest bent kan helemaal niet. En dat geldt volgens mij voor de meeste lui uit dit discours.
Amen at that.
pi_143357701
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt ik baseer wat ik zeg op blogs van mensen die daar geweest zijn zoals dit dus http://www.boquetenaturehike.com/nature-trail-articles
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:44:01 #77
163650 Greys
pi_143357713
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:40 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Ja. Maar door alléén een gebrek aan voedsel sterf je niet heel snel, dan moet er meer aan de hand zijn geweest.
Helemaal mee eens. Ik reageerde alleen op het gedeelte uit de post van mig waarin hij stellig beweert dat er meer dan genoeg te eten was in de jungle:

quote:
aangezien er voedsel zat is in de jungle

Zo kan men het maandenlang zo niet jarenlang kunnen uuthouden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:48:21 #78
430880 mig72
De Professional
pi_143357936
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik reageerde alleen op het gedeelte uit de post van mig waarin hij stellig beweert dat er meer dan genoeg te eten was in de jungle:

[..]

Tuurlijk is er voedsel in de jungle
Hoe denk je dan dat Tanja Nijmeier en de FARC het uithouden in hun schuilkamp? Ze kunnen de bewoonde wereld niet in want dan gaat de Colombiaanse overheid hen arresteren.
pi_143358041
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:48 schreef mig72 het volgende:

[..]

Hoe denk je dan dat Tanja Nijmeier en de FARC het uithouden in hun schuilkamp? Ze kunnen de bewoonde wereld niet in want dan gaat de Colombiaanse overheid hen arresteren.
Ja dan moet je toch echt eens op de site van de Farc kijken. Ze hebben vee en leggen groentetuinen aan in basiskampen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:51:09 #80
163650 Greys
pi_143358043
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:48 schreef mig72 het volgende:

[..]

Je denkt serieus niet dat die daar eens stuk meer op getraind zijn, op leven in de wildernis, dan twee Hollandse deernes? En dat zij wapens hebben om dieren te schieten enzo om te eten? En heel andere eigen voorzieningen hebben? Of hadden die meisjes een katapult van hun bh moeten maken?

Gekkie :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:53:14 #81
163650 Greys
pi_143358119
Overigens dronken die mensen uit die link van GM dus uit de rivier op die trail, maar wel met zuiveringstabletten. Die hadden de meisjes bv al niet, volgens mij.

"We would take water from the fresh streams along the way filling our bottles and use the tablets to purify the water".

Als dat water daar zo enorm schoon en drinkbaar is, dan hadden die doorgewinterde hikers met Panamese gids die tabletten ook niet nodig daar misschien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143358220
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:53 schreef Greys het volgende:
Overigens dronken die mensen uit die link van GM dus uit de rivier op die trail, maar wel met zuiveringstabletten. Die hadden de meisjes bv al niet, volgens mij.

"We would take water from the fresh streams along the way filling our bottles and use the tablets to purify the water".

Als dat water daar zo enorm schoon en drinkbaar is, dan hadden die doorgewinterde hikers met Panamese gids die tabletten ook niet nodig daar misschien.
Ik drink hier in Brazilie ook gewoon water uit de rivieren als ik in een afgelegen natuurgebied ga wandelen, dus hoeft geen probleem te zijn op zich. Hangt een beetje van de vervuilingsgraad af uiteraard. Maar ik vermoed dat dat daar wel mee zal vallen? Met zekerheid durf ik dat niet te zeggen, maar er zat hier iemand op het forum die er geweest is toch? Die zou het kunnen weten.
pi_143358225
quote:

Juist, je moet heel goed voorbereid zijn als je dagen in de jungle door gaat brengen. En dat waren Kris en Lisanne niet van plan dus, in je korte broek en hemdje met geen proviand en andere dingen zoals die waterzuiveringstabletten is het een heel ander verhaal.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:57:05 #84
163650 Greys
pi_143358262
En die hiker was na 2 dagen al enkele teennagels kwijt, alsmede 3-4 blaren op elke voet. Omdat zijn schoenen nat waren geworden.

Stel dat die meiden ook teennagels kwijt raakten en blaren kregen, dat kan ook allemaal flink gaan ontsteken na een paar dagen in de jungle lijkt me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143358268
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:56 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Ik drink hier in Brazilie ook gewoon water uit de rivieren als ik in een afgelegen natuurgebied ga wandelen, dus hoeft geen probleem te zijn op zich. Hangt een beetje van de vervuilingsgraad af uiteraard. Maar ik vermoed dat dat daar wel mee zal vallen? Met zekerheid durf ik dat niet te zeggen, maar er zat hier iemand op het forum die er geweest is toch? Die zou het kunnen weten.
Ik heb veel Panamese kranten gelezen de laatste tijd en de vervuiling van de rivieren is een hot item juist
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:58:54 #86
163650 Greys
pi_143358342
quote:

[..]

Kan me voorstellen idd dat het op diverse plaatsen wél heel goed mogelijk is om probleemloos water uit rivieren te drinken hoor! Alleen deze mensen van dat verslag van déze trail gingen goed voorbereid en met Panamese gids op stap en die dronken dus alleen met die tabletten in datzelfde gebied als waar de meiden waren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143358357
quote:

[..]

klopt het water in die rivier in Boquete is schoon,er lozen geen dorpen of fabrieken
puur regenwater dus - zeer drinkbaar
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143358409
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan me voorstellen idd dat het op diverse plaatsen wél heel goed mogelijk is om probleemloos water uit rivieren te drinken hoor! Alleen deze mensen van dat verslag van déze trail gingen goed voorbereid en met Panamese gids op stap en die dronken dus alleen met die tabletten in datzelfde gebied als waar de meiden waren.
Klopt, maar veel hikers doen dit ook gewoon als extra zekerheid, zeker omdat ze het in tropencentra etc volgens mij ook aanraden. :)
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:03:37 #89
430880 mig72
De Professional
pi_143358522
quote:

Hoe dichter hij de bergtop hoe schoner want minder kans op civilisatie en dichterbij de hemel waar het vandaan komt. :Y
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:03:44 #90
163650 Greys
pi_143358525
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:00 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Klopt, maar veel hikers doen dit ook gewoon als extra zekerheid, zeker omdat ze het in tropencentra etc volgens mij ook aanraden. :)
Kan idd! :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143358585
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:59 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

klopt het water in die rivier in Boquete is schoon,er lozen geen dorpen of fabrieken
puur regenwater dus - zeer drinkbaar
http://www.chiriquichatte(...)rera-and-los-santos/ check this!
pi_143358627
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:57 schreef Greys het volgende:
En die hiker was na 2 dagen al enkele teennagels kwijt, alsmede 3-4 blaren op elke voet. Omdat zijn schoenen nat waren geworden.

Stel dat die meiden ook teennagels kwijt raakten en blaren kregen, dat kan ook allemaal flink gaan ontsteken na een paar dagen in de jungle lijkt me.
Dat denk ik ook.

Hier een stukje over een infectie ontstaan door een schaafwondje van een plant.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:08:13 #93
163650 Greys
pi_143358701
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:06 schreef Rowlf het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.

Hier een stukje over een infectie ontstaan door een schaafwondje van een plant.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees je even mee onder de spoiler, mig? ;)
Iets met 'infecties die heus niet zo snel ontstaan in de jungle' enzo...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143358890
quote:
gaat over Herrera and Los Santos (provincie) is heel ergens anders :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143359066
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Lees je even mee onder de spoiler, mig? ;)
Iets met 'infecties die heus niet zo snel ontstaan in de jungle' enzo...
nou
deze man ging daar ook een Trail doen :7

(Timo's back was a mess after four days in the jungle.)

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:20:56 #96
163650 Greys
pi_143359161
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

nou
deze man ging daar ook een Trail doen :7

(Timo's back was a mess after four days in the jungle.)

[ afbeelding ]
Huuuu :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143359166
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:03 schreef mig72 het volgende:

[..]

Hoe dichter hij de bergtop hoe schoner want minder kans op civilisatie en dichterbij de hemel waar het vandaan komt. :Y
Dat klinkt poëtisch *;
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:23:39 #98
163650 Greys
pi_143359257
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat klinkt poëtisch *;
Alsof er elk moment een milkakoe door het beeld kan komen O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143359332
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Alsof er elk moment een milkakoe door het beeld kan komen O+
Ja!
En engelen die op bazuinen blazen O~)
pi_143359494
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:13 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

gaat over Herrera and Los Santos (provincie) is heel ergens anders :7
Das waar zijn andere provincies
pi_143359524
Bergtopwater is schoon, maar dan wel in het voorjaar, zover ik weet.

Ik heb deze vraag al eens eerder geplaatst:
Kris en Lisanne hebben gewoon gewacht op hulp en zijn bij het pad gebleven. Maar er kwam gewoon geen hulp. Dus niet verdwaald. Is dat niet mogelijk?
pi_143359634
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:30 schreef A_Fortiori het volgende:

Kris en Lisanne hebben gewoon gewacht op hulp en zijn bij het pad gebleven. Maar er kwam gewoon geen hulp. Dus niet verdwaald. Is dat niet mogelijk?
Ja dan zouden ze beiden gewond moeten zijn. Anders was een van de twee op een gegeven moment toch wel terug gaan lopen. Ze hadden 5 uur gewandeld tot de eerste noodoproep
pi_143359651
quote:

kan zijn dat ze de BH's gebruikt hebben om het water te filteren
pi_143359735
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:33 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

of om regen in op te vangen
pi_143359741
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:33 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

of om waterdiertjes uit de rivier te vangen, garnaaltjes of zo
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:35:45 #106
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143359761
quote:

:Y
→zie mijn scenario
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_143359857
Weet iemand of een van de twee lenzen droeg? Stel dat dat zo zou zijn geweest, dan zie je geen moer als je je lenzen niet kan verschonen. En als je daglenzen heb, ben je helemaal het haasje.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:42:30 #108
430880 mig72
De Professional
pi_143359976
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:38 schreef A_Fortiori het volgende:
Weet iemand of een van de twee lenzen droeg? Stel dat dat zo zou zijn geweest, dan zie je geen moer als je je lenzen niet kan verschonen. En als je daglenzen heb, ben je helemaal het haasje.
Dat is een vraag voor de ouders dus. Hadden ze een bril bij zich?
pi_143360020
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:42 schreef mig72 het volgende:

[..]

Dat is een vraag voor de ouders dus. Hadden ze een bril bij zich?
Ik bedoel er mee te zeggen, dat als je niet gewond bent en de ander wel, is het onmogelijk om hulp te halen als je geen goed zicht hebt.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:58:33 #110
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_143360635
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:39 schreef Grijzemassa het volgende:
Voor wie er zin in heeft, lees deze blog maar eens.Gaat over een man die de Pianista helemaal heeft gelopen, tot het einde in Bocas. Samen met een gids
http://www.boquetenaturehike.com/nature-trail-articles
Hij was 6 en een halve kilo afgevallen en hadden wel voedsel mee. Het is een loeizware tocht.
Boeiend en informatief. Aanrader!
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:59:19 #111
430880 mig72
De Professional
pi_143360675
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:44 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Ik bedoel er mee te zeggen, dat als je niet gewond bent en de ander wel, is het onmogelijk om hulp te halen als je geen goed zicht hebt.
Ik kon het maar niet laten aan die scene uit Halloween: 4/5? te denken waarin de bejaarde vrouw valt en haar bril kwijtraakt, en kan daarop bijna niks meer zien en juist dan slaat Michael toe met zijn bijl en ze moet aan hem nu zien te ontsnappen. :')
pi_143361060
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:59 schreef mig72 het volgende:

[..]

Ik kon het maar niet laten aan die scene uit Halloween: 4/5? te denken waarin de bejaarde vrouw valt en haar bril kwijtraakt, en kan daarop bijna niks meer zien en juist dan slaat Michael toe met zijn bijl en ze moet aan hem nu zien te ontsnappen. :')
Hoezo? Als je slecht ziet heb je toch een probleem in die situatie?
pi_143361580
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik zou het een interessant gegeven vinden, als het waar is, als een van de twee lenzen droeg. Ik probeer me alleen te verplaatsen in hun, als het mij zou zijn overkomen, want ik draag lenzen en zie geen moer als ik ze niet in heb. Dan heb je een groot probleem.
pi_143361597
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:44 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Ik zie ook 'niks' zonder bril/lenzen. Maar als je niks anders hebt en je moet hulp gaan halen denk ik niet dat je ze de eerste avond uitdoet. Maar 't kan zeker een groot probleem worden. We weten idd niet of 't hier speelt, maar dat zou in theorie snel opgehelderd moeten kunnen worden.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:23:26 #115
430880 mig72
De Professional
pi_143361651
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Precies. Daarom sloeg hij uitgerekend toen toe. Tis maar een film maar ik geloof dat er vele gelijkenissen zijn met de werkelijkheid in die zin dat als zaken goed gaan blijven ze ook goed maar zodra iets fout gaat, gaat letterlijk alles instorten.

Ik geloof soms in de wet van Murphy, de kans dat iets fout gaat tegenover dat het goed gaat groeit onredelijk en buitenproportioneel toe naarmate het aantal voorvallen toenemen.
pi_143361713
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:22 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Ik zie ook 'niks' zonder bril/lenzen. Maar als je niks anders hebt en je moet hulp gaan halen denk ik niet dat je ze de eerste avond uitdoet. Maar 't kan zeker een groot probleem worden. We weten idd niet of 't hier speelt, maar dat zou in theorie snel opgehelderd moeten kunnen worden.
Harde lenzen, verliest men makkelijker, maandlenzen minder snel, maar beide lenzen moet je goed schoonmaken. Daglenzen, het woord zegt het al, vervang je elke dag door nieuwe lenzen en als je die niet bij hebt, heb je niks.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:28:35 #117
430880 mig72
De Professional
pi_143361868
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Harde lenzen, verliest men makkelijker, maandlenzen minder snel, maar beide lenzen moet je goed schoonmaken. Daglenzen, het woord zegt het al, vervang je elke dag door nieuwe lenzen en als je die niet bij hebt, heb je niks.
Ik draag ook contactlenzen dus ik kan er mee praten.

Maar is er niet een nieuwe technologie uitgekomen, waarbij de lenzen 'ademhalen' en zuurstof binnendoor laten waardoor de drager ze 24/7 voor een hele maand of zo (de exacte duur herinner ik mij ook niet meer) kan dragen zonder ze 's nachts schoon te moeten maken, en alles blijft goed?

Hoe heten die lenzen alweer?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:41:18 #118
163650 Greys
pi_143362488
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef mig72 het volgende:

[..]

Ik draag ook contactlenzen dus ik kan er mee praten.

Maar is er niet een nieuwe technologie uitgekomen, waarbij de lenzen 'ademhalen' en zuurstof binnendoor laten waardoor de drager ze 24/7 voor een hele maand of zo (de exacte duur herinner ik mij ook niet meer) kan dragen zonder ze 's nachts schoon te moeten maken, en alles blijft goed?

Hoe heten die lenzen alweer?
Die heten maandlenzen:
http://www.lensexpress.nl/lenzen/maandlenzen

En sommigen kunnen idd dag en nacht ingehouden worden, anderen niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:56:52 #119
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_143363215
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:43 schreef Grijzemassa het volgende:
Klopt ik baseer wat ik zeg op blogs van mensen die daar geweest zijn zoals dit dus http://www.boquetenaturehike.com/nature-trail-articles
Zeer interessant artikel. De man had goede gidsen waardoor hij ook altijd in een hut kon overnachten op het Pianista pad. Maar zoals hij het beschrijft was het de eerste 2 dagen enkel ploeteren over modderige paden, omgeploegd door het vele vee.

Hij kwam wel wat mensen tegen, toch. Pas als je in het gebied komt waar je zo vaak rivieren (of dezelfde rivier) moet oversteken, lijk je echt wel een gids te kunnen gebruiken. En net als de Australier in Laos: blijven je voeten uren nat, wordt het penibel en raakt je gezondheid ernstig in gevaar.
pi_143363237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:22 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik draag lenzen en moet die normaal elke nacht uitdoen en vervolgens 's morgens weer indoen, dit gedurende één maand (tot mijn volgende paar).
Maar soms hou ik mijn lenzen wel langer in, bv 2 dagen ipv 1 dag en dan is dat geen probleem, behalve af en toe een beetje droge ogen. Dus in noodsituaties ga je je lenzen echt niet meteen uitdoen, dénk ik, ook al 'moet' dat eigenlijk wel.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2014 @ 00:01:55 #121
163650 Greys
pi_143363435
Ik zag op die tafel tussen hun bedden in in elk geval geen lenzenpotjes of -vloeistof ofzo.
Niet dat dat nou alles zegt, maar daar zou je het dan wellicht verwachten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143364222
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:01 schreef Greys het volgende:
Ik zag op die tafel tussen hun bedden in in elk geval geen lenzenpotjes of -vloeistof ofzo.
Niet dat dat nou alles zegt, maar daar zou je het dan wellicht verwachten.
Dacht ik ook al aan, maar het kan ook in de doucheruimte staan. Als er al s
prake is van een lensdragende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')