Kusje derop, liga erbij?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:15 schreef isgeschiedenis het volgende:
OKENIEMAND GAAT MIJ TROOSTEN FUCK JULLIE EN FUCK JULLIE MEET DOEI
backpack met regenhoesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:33 schreef Breuls het volgende:
De helft is ingepakt, maar ik pak het morgen weer uit, stop het in plastic zakken, en pak het weer in. Ik pas even wat regenmaatregelen toe op mijn planning.
Heb ik maar meteen gedaan. Voorbereid meisje enzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:33 schreef Breuls het volgende:
De helft is ingepakt, maar ik pak het morgen weer uit, stop het in plastic zakken, en pak het weer in. Ik pas even wat regenmaatregelen toe op mijn planning.
datquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:21 schreef WpuntNL het volgende:
Fuck... Ik heb nog niks ingepakt... En ook nog niets bij elkaar gezocht.... En ik moet nog laarzen.. Dus... Dat dus...
Hier ook, elk jaar hetzelfde liedje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:21 schreef WpuntNL het volgende:
Fuck... Ik heb nog niks ingepakt... En ook nog niets bij elkaar gezocht.... En ik moet nog laarzen.. Dus... Dat dus...
twitter:OOR twitterde op woensdag 13-08-2014 om 09:24:41Lowlands voorpret: directeur Eric van Eerdenburg geeft een rondleiding over het festivalterrein in deze video http://t.co/DeiKshm1Kn reageer retweet
Andere Bravotent, hoop dat die beter is als die van vorig jaar, het was er altijd veel te druk., iets want je met die tent daarvoor veel minder had.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:19 schreef Junkie het volgende:
twitter:OOR twitterde op woensdag 13-08-2014 om 09:24:41Lowlands voorpret: directeur Eric van Eerdenburg geeft een rondleiding over het festivalterrein in deze video http://t.co/DeiKshm1Kn reageer retweet
Ja, maar met die Bravo ervoor had je daar veel minder last van.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:36 schreef friekin_ het volgende:
Kan aan meerdere dingen liggen he, die drukte. De populariteit van de acts, ander publiek.. etc etc.
Die tent was ook zo hip, daar moest je gezien worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja, maar met die Bravo ervoor had je daar veel minder last van.
met strakke kakenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die tent was ook zo hip, daar moest je gezien worden.
Slaon zeggen wij in Brabant.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:48 schreef robuust89 het volgende:
Alleen die kerel die met mijn naar LL gaat beweert dat hij donderdagavond niet kan vertrekken.
Bullshit.
donderdagavond is de mooiste avond, hoor ik steeds. Vorig jaar was ik er ook pas op vrijdag.quote:
Het is heerlijk ja. Gaspitje met knaks en mayo, soepje, feestje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:50 schreef robuust89 het volgende:
[..]
donderdagavond is de mooiste avond, hoor ik steeds. Vorig jaar was ik er ook pas op vrijdag.
Eric heeft wel aan de lijn gewerkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje saai rondleidingsfilmpje.
Je hebt gelijk, het begint nu te kriebelen en ik heb spijt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eric heeft wel aan de lijn gewerkt.
Als ik het over Eric heb?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het begint nu te kriebelen en ik heb spijt.
dawas sarcasme. Als dat het hoogtepunt vh filmpje was..quote:
Geen wijnbarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
dawas sarcasme. Als dat het hoogtepunt vh filmpje was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |